Caută
Close this search box.

Cinci mituri despre Social Media pentru afaceri


curs social media featuredÎn ultima vreme, social media se bucură de o foarte mare popularitate, și din ce în ce mai multe mituri despre cum să folosești rețelele sociale sunt împrăștiate pe Internet.

Deoarece acest domeniu abia începe să fie înțeles, răspunsurile la întrebările ridicate de social networking sunt în continuă schimbare.
Revista Forbes a realizat un clasament al celor mai răspândite zece mituri despre acest domeniu.

1. Toata lumea este în social media

De ce este perpetuat: Experții îți vor arăta statistici „frumoase” despre cum peste 80% dintre oameni au auzit de un produs prin intermediul social media. Aceasta este doar o tactică pentru a te face să-i angajezi. Adevărul este că social media nu este în vizorul tuturor. Nu încă, cel puțin.

Planul de acțiune: Chiar dacă ținta ta nu sunt categoriile demografice prezente în social media, poți exploata puterea Internetului pentru a-l „ajuta” pe Google să-ți găsească site-ul (lucru cunoscut ca „search engine optimization”, sau SEO). Acest lucru nu este greu, însă ar putea consuma destul de mult timp.

2. Blogging-ul este o pierdere de timp

De ce este perpetuat: De ce să te mai chinui să faci blogging când oricum este prea mult zgomot pe internet?

Planul de acțiune: Blogging-ul este foarte ușor. Descarcă platforma de blogging WordPress de pe WordPress.org. Instaleaz-o pe pe serverul tău într-un nou director. Apoi găsește cele mai bune întrebări la care produsul tău răspunde și scrie un articol despre asta. Adaugă o întrebare la final prin care să încurajezi oamenii să își posteze comentariile. Dă share postului tău cu prietenii, clienții și pe social media și roagă-i pe ceilalți oameni din rețea să dea share la rândul lor. Apoi repetă.

3. Nu poți face totul de unul singur

De ce este perpetuat: Consultanții te fac sa crezi despre campaniile pe care le lansează pe rețelele sociale că sunt produsele unor practici mai mult sau mai puțin „oculte”. Dacă ți-ar arăta cât de mult din ceea ce fac ei poți face singur, nu i-ai mai angaja.

Planul de acțiune: Mergi pe Google și tasteaza numele produsului tau sau industriei în care activezi, alături de expresia „social network”, „social media” sau „forum”. Studiază site-urile pe care le găsești, vezi câți oameni sunt înregistrați, câți sunt online și câți răspund la subiectele de discuție. Uită-te ce tipuri de articole și discuții generează cele mai multe răspunsuri. Publică o întrebare sau un articol pe forum și folosește răspunsurile pe care le primești pentru a crea conținut folositor pentru comunitate. Nu da link-uri numai la site-ul tau, ci și la cele ale oamenilor care te-au inspirat în scrierea postului. Dă-le altora credit pentru munca lor și ei vor fi mai dispuși să împartă conținutul tău pe rețelele lor.

4. Trebuie să petreci ore în șir pe Twitter

De ce este perpetuat: Mii de tweet-uri ar putea crea o conversație interesantă între sute de oameni, însă este posibil ca acest lucru să nu merite efortul.

Planul de acțiune: Trimite-le clienților tăi, prietenilor de pe Facebook, follower-ilor de pe Twitter și persoanelor din lista ta de email un mesaj în care să-i inviți la o discuție săptămânală pe Twitter.

5. Social media este doar un canal de distribuție

De ce este perpetuat: La prima vedere, social media pare un instrument puternic și ieftin. Și chiar este, însă nu fi surprins când mesajele unidirecționale pe care le trimiți generează doar puțin trafic. „Secretul” este să faci oamenii să fie implicai și să rămânî implicați.

Planul de acțiune: De la începuturile comerțului, reducerile și cadourile au fost un instrument grozav. Pentru idei, caută numele industriei în care activezi pe Google, și descoperă campanii interesante realizate în acest domeniu. Creează o astfel de campanie care se potrivește nișei tale și promoveaz-o pe pagina ta de Facebook.

 

 

 

 

6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!