Caută
Close this search box.

Feedback negativ din partea clienților? Reclamațiile – un bine necesar | Seminar gratuit

București | 13 octombrie | 18.00-20.00 

[feature_box style=”33″ title=”Locurile la acest curs au fost ocupate în totalitate. Vă mulțumim și vă așteptăm cu drag la următoarele evenimente.” alignment=”center”]

Vă oferim gratuit e-bookul Strategii de Marketing și Vânzări pe care îl puteți descărca gratuit prin clic aici, înscriindu-vă, totodată, la Newsletter-ul Extreme Training prin care vă ținem la curent cu ultimele noutăți și traininguri.[/feature_box]

Cu toții ne dorim să ne fie depășite așteptările, să fim surprinși într-un mod plăcut, să ne bucurăm de calitatea unui produs achiziționat sau a unui serviciu pentru care am plătit…

…iar dacă nu, măcar să primim ceea ce ni s-a promis, ceea ce am plătit…

…iar dacă nu, cel puțin să ne primim banii înapoi, scuze sau asigurări că lucrurile se vor schimba în bine.

Consumatorii își doresc experiențe plăcute, servicii și produse din ce în ce mai bune.

Cei care oferă produse și servicii își doresc clienți fericiți și business-uri prospere.

Din această perspectivă, feedback-urile și reclamațiile clienților sunt instrumente aflate la îndemâna tuturor celor care activează în piață.

Cui se adresează seminarul:

  • Antreprenorilor
  • Profesioniștilor din departamentele de client service
  • Angajaților din companiile care vor să-și păstreze/recupereze clienții
  • Viitorilor antreprenori
  • Celor care nu vor să devină “foști antreprenori”

[divider style=”11″]

De ce să participi la seminar?

  • Pentru a ști mai bine cum poți utiliza în folosul business-ului reclamațiile clienților.
  • Pentru a descoperi întrebări la care vei căuta apoi răspunsuri.

[divider style=”11″]

Tematica seminarului:

  • Reclamațiile: Le vânăm sau le lăsăm să ne scape printre degete
  • De ce sunt bune reclamațiile
  • De ce clienții actuali sunt clienți potențiali
  • Motivele pentru care clienții nu fac reclamații
  • Capitalizarea reclamațiilor
  • Gestionarea dimensiunii subiective a reclamațiilor

[divider style=”11″]

Ce poți face după?

  • În primul rând, îți vei dori să aprofundezi subiectul
  • Îți vei schimba perspectiva asupra clienților dificili
  • Vei ști să extragi dintr-un feedback negativ exact ceea ce are relevanță, pentru tine și pentru business
  • Îți vei dori din ce în ce mai mulți clienți fericiți și vei ști ce ai tu de făcut în această privință
  • Vei exploata beneficiile unei relații îmbunătățite cu clienții tăi

[divider style=”11″]

Trainer Nadia Crețu:

Nadia este consultant HR, trainer certificat din 2007 și psihoterapeut certificat în hipnoză și psihodramă.

Se consideră un profesionist talentat, care crede în oameni și în puterea lor de transformare și dezvoltare. “Îmi place atmosfera din sala de curs, îmi place să văd cum, pe  parcurs, oamenii devin efervescenți, se transformă, se bucură, se împrietenesc,  au “aha”-uri. Metodele mele de lucru sunt interactive, experiențiale, jucăușe, provocatoare, iar etapele de debrief schimbă perspectivele cursanților.”

Face training cu pasiune, din perioada studenției (din anul 2000). A dezvoltat și implementat programe de dezvoltare profesională în companii private (Totem Communication, Astra Zeneca, Pfizer, Novo Nordisk, Wu Xing, CODECS), organizații neguvernamentale (Tineri pentru Tineri, Romanian Angel Appeal, Asociația Română pentru Promovarea Sănătății, Asociații studențești (ASS, ANSIT)) și instituții publice (Ministerul Educației, Ministerul Sănătății, Ministerul Administrației Publice, Ministerul Justiției, Institutul Național de Pneumologie “Marius Nasta”, Centrul pentu Politici și Servicii de Sănătate).

Arii de  competență: Consultanță&Diagnoză organizațională, Coaching, Training

Programe livrate: Dezvoltare personală,  Inteligență emoțională, Motivație, Leadership, Management, Vânzări&Negociere, Tehnici de  comunicare asertivă, Team building, Gestionarea conflictelor, Managementul schimbării.

Cursuri acredidate de Autoritatea Națională de Certificare: Manager de resurse umane, Formator, Manager de proiect.

[divider style=”11″]

Detalii administrative

[bullet_block large_icon=”63.png” width=”” alignment=”center”]

  • Data:  13 octombrie, marți[/bullet_block]

[bullet_block large_icon=”62.png” width=”” alignment=”center”]

  • Interval orar: 18.00-20.00[/bullet_block]

[bullet_block style=”size-16″ small_icon=”80.png” width=”” alignment=”center”]

  • Loc desfășurare: București, str. Ernest Juvara, nr. 18, etaj 1, sector 6 (sediul Extreme Training) [/bullet_block]

[bullet_block style=”size-16″ small_icon=”40.png” width=”” alignment=”center”]

  • Acces: participarea este gratuită[/bullet_block]

[divider style=”11″]

[feature_box style=”33″ title=”Locurile la acest curs au fost ocupate în totalitate. Vă mulțumim și vă așteptăm cu drag la următoarele evenimente.” alignment=”center”]

Vă oferim gratuit e-bookul Strategii de Marketing și Vânzări pe care îl puteți descărca gratuit prin clic aici, înscriindu-vă, totodată, la Newsletter-ul Extreme Training prin care vă ținem la curent cu ultimele noutăți și traininguri.[/feature_box]

6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!