cursul se organizează la cererea companiilor
Angajații, pentru a-și administra munca în mod eficient, trebuie să înțeleagă poziția în care se află, ce opțiuni au, unde vor să ajungă și cum pot ajunge acolo unde și-au propus. Este posibil ca angajații să nu fie în măsură să controleze toate circumstanțele, însă, se pot adapta circumstanțelor atât timp cât se cunosc pe ei și mediul în care lucrează. Ei trebuie sa învețe să ia acele decizii care sunt potrivite atat nevoilor individuale, cât și nevoilor companiei.
Mai jos vă prezentăm tematica orientativă pentru trainingul de Managementul Carierei.
Prealabil cursului este recomandat ca trainerul să discute cu persoana responsabilă pentru a culege informații în vederea personalizării cursului. În funcție de prioritățile identificate, această tematică poate fi modificată. Pot fi adăugate noi puncte prioritare pentru compania dumneavoastră şi de asemenea altele pot fi eliminate.
SESIUNEA 1
SESIUNEA 2
SESIUNEA 3
SESIUNEA 4
SESIUNEA 5
Acest curs se desfășoară la sediul companiilor sau într-o locație aleasă de acestea
La solicitarea companiilor
La solicitarea companiilor la o dată stabilită de comun acord
Minim 6 Participanți - Maxim 12 Participanți
Dacă doriți ca acest training să fie organizat în compania dumneavoastră sunați la 0737 499 499 sau trimiteți o solicitare la adresa [email protected]
Ești aici: Prima pagină » Curs Manager de intreprindere sociala » grupă în formare » București » Curs Managementul carierei
Vezi informații confidentialitate prin click aici!
Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!
3 răspunsuri
Buna seara
Ma intereseaza un curs de management al carierei. Organizati in Bucuresti?
Buna ziua Oana,
Cursul Managementul Carierei se organizeaza in regim inchis, la solicitarea companiilor, pentru un anumit numar de participanti. Acest training poate fi livrat la sediul companiei solicitante sau la sediul Extreme Training.
Daca ai nevoie de alte informatii, iti stam cu placere la dispozitie si la nr. de tel. 0726 00 55 55.
O zi excelenta !