cursul se organizează la cererea companiilor
Știați că majoritatea angajaților decid să părăsească un loc de muncă în primele 18 luni de la angajare?
Atunci când un angajat pleacă, acesta costă de obicei de aproximativ trei ori salariul lor pentru a-l înlocui. Puteți spori foarte mult probabilitatea ca un nou angajat să rămână cu dvs. prin implementarea unui program de onboarding bine conceput, care va ghida angajatul în primele luni în relația cu compania.
Acest workshop de două zile va explora beneficiile onboarding-ului, vă va arăta cum să proiectați un cadru onboarding, să vă oferim modalități de personalizare a programului pentru diferite audiențe (inclusiv managerii și directorii) și să demonstrați cum să măsurați rezultatele programului.
ZIUA 1
SESIUNEA 1
Pentru început, participanții vor descoperi ce este (și nu este) onboarding și cum diferă de orientare.
Participanții vor identifica, de asemenea, beneficiile unui program de onboarding de succes.
În încheierea acestei sesiunii , participanții vor discuta despre factori pentru succes și despre unele probleme care pot duce la eșec.
SESIUNEA 2
Această sesiune va analiza cine ar trebui să compună echipa care va conduce programul de onboarding și ce rol ar trebui să aibă echipa și fiecare membru în parte.
SESIUNEA 3
În continuare, participanții vor afla ce procese-cheie, programele și ce părți interesate ar trebui să fie incluse în procesul de dezvoltare onboarding. Participanții vor primi, de asemenea, o listă de întrebări pe care le pot folosi pentru a modela viziunea programului. Apoi, participanții vor practica crearea unei viziuni pentru companie.
SESIUNEA 4
În această sesiune, participanții vor învăța cele șase elemente ale unui obiectiv bun, rezumate prin acronimul SPIRIT.
SESIUNEA 5
Partea a doua a zilei se va centra pe descoperirea componentele generale ale diferitelor faze ale unui program de onboarding: pre-întampinare și prima zi, săptămână, lună și an. La sfârșitul sesiunii, participanții vor clasifica diferite activități în fiecare fază.
SESIUNEA 6
La sfârșitul primei zile, participanții vor lucra la un planul de onboarding pentru companie.
ZIUA 2
SESIUNEA 7
În prima partea a zilei participanții vor crea o schemă completă de programe pentru compania lor .
SESIUNEA 7
În această sesiune, participanții vor analiza ce rezultate pot măsura pentru a evalua succesul programului lor de onboarding și modul în care pot colecta date.
SESIUNEA 8
În continuare, participanții se vor uita la elementele unei mărci bine concepute și la modul de aplicare a acestora la programul lor de onboarding.
SESIUNEA 9
Această sesiune va oferi o scurtă prezentare a modului în care programele de onboarding pentru directori pot diferi de programele pentru restul organizației.
SESIUNEA 10
În această sesiune, participanții vor afla despre studiile Gallup privind implicarea și ce pot face pentru a vă asigura că angajații sunt motivați şi implicați în programele de onboarding.
SESIUNEA 11
SESIUNEA 12
Participanții vor examina studiile de caz pe care le-au adunat pentru o pre-sarcină și vor crea o listă cu cele mai bune practici.
Loc desfășurare onboarding training
Acest curs se desfășoară la sediul companiilor sau într-o locație aleasă de acestea
Durată workshop
2 zile (8h/zi)
La solicitarea companiilor la o dată stabilită de comun acord
Număr participanți în grupă
Minim 6 Participanți - Maxim 12 Participanți
Dacă doriți ca acest training să fie organizat în compania dumneavoastră sunați la 0737 499 499 sau trimiteți o solicitare la adresa corporate@traininguri.ro
Vezi informații confidentialitate prin click aici!
Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!
Un răspuns
Regards. I like this!