curs predator selling

Descriere sumară Predator Selling

cursul se organizează la cererea companiilor

O echipă de vânzări puternică are întotdeauna o contribuție majoră în creșterea încrederii clientului în companie, produs și persoană – cele trei elemente cheie ale oricărei firme. Poate cea mai bună investiție pe care o companie o poate face constă în echipa sa de vânzări, interfața cu care clientul interacționează. Îți oferim un curs inedit prin care vei reuși să construiești acea echipă solidă pe care ți-o dorești și atât de necesară pentru mediul de business în care activăm!
Dacă cineva, care are un minim de experiență de vânzări pe teren, participă la un curs standard de vânzări, va întâlni probabil unul dintre cele două stiluri:

În niciun caz nu veți învăța ce o să faceți dacă veți întâlni un client pregătit, care poate a urmat aceleași cursuri sau care e un cumpărător profesionist de la departamentul de achiziții a unei firme și cunoaște zilnic zeci de vânzători (toți cu aceleași “șmecherii”) sau pur și simplu nu este cel care are ultimul cuvânt și trebuie să se consulte cu alții înainte de a cumpăra orice.

În ziua în care o să fac o școală pentru traineri de vânzări și negociere, înainte de a da o diplomă, voi trimite aspirantul trainer la târgul de mașini să negocieze un set de cauciucuri de iarnă – să vedem cum se descurcă 🙂

Realitatea este cu totul alta: potențialul client e bombardat de oferte, toate la fel de bune. El nu mai ascultă un singur vânzător, verifică mai mulți și creează, astfel, concurență între ei.

În mediul actual, unde fidelizarea nu mai există, clientul a devenit o pradă pentru care un grup de vânzători în competiție se luptă pentru el: este o adevărată junglă și numai cei mai tari, deștepți și agresivi reușesc să supraviețuiască.

Predator Selling este aplicarea în domeniul vânzărilor a principiilor de la „Predator’s Way„, folosind în plus tot ce ne spune neuromarketingul și psihologia evoluționistă despre dorințele noastre cele mai ascunse și despre butoanele emoționale necesare pentru a închide cu succes orice vânzare.

Predator Selling este o viziune cu totul diferită asupra procesului de vânzare, poate brutală, dar cât se poate de realistă. Predator Selling îți oferă instrumentele necesare pentru a fi câștigător în lupta vânzărilor.

Și nu uita: dacă nu vei fi tu cel care va folosi aceste metode, concurentul tău sigur o va face!

Ce este Predator Selling?

Iată cum a fost la evenimentul Leadership 530 în cadrul căruia Bruno a vorbit despre conceptul pe care se bazează cursul Predator Selling:

Ce vei învăța la cursul Predator Selling?

Importanța pregătirii

Motivații

Mindset si Inner game

“Ghearele” ascuțite

Importanța Strategiei

Starea de flux

Tehnici de închidere

Un bonus absolut: experiența

Structura cursului Predator Selling

Mai jos vă prezentăm tematica orientativă pentru trainingul de Predator Selling.

Prealabil cursului este recomandat ca trainerul să discute cu persoana responsabilă pentru a culege informații în vederea personalizării cursului. În funcție de prioritățile identificate, această tematică poate fi modificată. Pot fi adăugate noi puncte prioritare pentru compania dumneavoastră şi de asemenea altele pot fi eliminate. 

SESIUNEA 1

Care sunt pașii unei vânzări (dacă te gândești la AIDA sau la DIPADA, ești în urmă cu o sută de ani);

SESIUNEA 2

Ce trebuie să vinzi înainte de toate (produsul e pe ultimul loc);

SESIUNEA 3

Cum să te poziționezi ca expert față de client;

SESIUNEA 4

Cum să diferențiezi oferta ta față de concurență;

SESIUNEA 5

Cum să faci o ofertă care "nu se poate refuza";

SESIUNEA 6

Cum să înveți să îți faci statisticile în așa fel ca munca ta să nu mai fie "la întâmplare";

SESIUNEA 7

Cum să faci prospectare eficace (a încerca să vinzi un produs bun persoanei nepotrivite este o pierdere de timp și dacă reușești, o înșelăciune);

SESIUNEA 8

Cum să folosești tonul potrivit (degeaba spui totul corect, dar pe tonul greșit: acesta este poate aspectul cel mai important și cel mai neglijat la cursurile obișnuite de vânzări).

Ce pierzi dacă nu participi?

Există un clișeu motivațional care spune că dacă faci ce ai făcut dintotdeauna, vei primi ce ai primit dintotdeauna”. Sunteți de acord? GREȘIT!!! Pentru că lucrurile se schimbă și ceea ce a funcționat ieri, azi nu mai este valabil. Cu tot respectul pentru marii guru în vânzări, dacă folosești azi tehnicile lui Carnegie, lui Ziglar, lui Tracy, pur și simplu ți-ai anulat de la bun început orice șansă. Așadar, vei folosi “tehnicile” pe care le-ai învățat și te vei întreba “de ce naiba nu mai funcționează?”.

Nu o să descoperi adevărata ta putere și adevărata ta identitate din motive culturale: există un anumit sentiment de vinovăție a vânzătorilor, o anumită frică de succes care îi ține departe de rezultate. Dacă ți se pare că faci tot posibilul, dar ceva înăuntrul tău te boicotează și nu înțelegi ce, poți afla la acest curs. Dacă, în schimb, vrei să te chinuiești în continuare, nu e cazul să vii.

Vino la Predator Selling dacă nu vrei să trăiești în continuare în lumea “cum ar trebui să fie” descrisă de traineri care nu au văzut niciodată un client și dacă vrei să înțelegi de ce lumea reală nu răspunde corespunzător așteptărilor sale.

Dacă folosești în continuare metode nerealiste, o să îți păstrezi frustrarea și nu o să descoperi niciodată cât de bănoasă și satisfăcătoare poate fi meseria de vânzător. Nu uita niciodată: în ciuda a ceea ce încearcă să ne convingă managerii corporatiști, în economia de piață starul este vânzătorul, toți ceilalți (din producție, management, contabilitate ș.a.m.d.) depind de munca lui. Așadar, respect!!! 

Așadar, fă-ți un cadou și participă la un curs complet inedit, care te învață lucruri despre care marea parte a vânzătorilor nu știu că există. Și, mai ales, te învață cum să-ți dobândești starea mentală de predator!
Acum ai ocazia să treci la următorul nivel: dezlănțuie prădătorul din tine și descoperă la ce nivel de succes în vânzări poți ajunge împreună cu echipa ta!

Loc desfășurare Predator Selling

Acest curs se desfășoară la sediul companiilor sau într-o locație aleasă de acestea

Durată Predator Selling

2 zile, se recomandă ca zilele să fie consecutive

Modalitate desfășurare

La solicitarea companiilor la o dată stabilită de comun acord

Număr participanți în grupă

Minim 6 Participanți - Maxim 12 Participanți

Solicitare Ofertă

Dacă doriți ca acest training să fie organizat în compania dumneavoastră sunați la 0737 499 499 sau trimiteți o solicitare la adresa [email protected]

Detalii Administrative Predator Selling

Până acum peste 1000 de companii au acordat încredere Extreme Training

Rate this post
6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!