Curs Predator Selling

O echipă de vânzări puternică are întotdeauna o contribuție majoră în creșterea încrederii clientului în companie, produs și persoană – cele trei elemente cheie ale oricărei firme. Poate cea mai bună investiție pe care o companie o poate face constă în echipa sa de vânzări, interfața cu care clientul interacționează. Îți oferim un curs inedit prin care vei reuși să construiești acea echipă solidă pe care ți-o dorești și atât de necesară pentru mediul de business în care activăm!

Informații Curs Predator Selling

  • Durata cursului - 2 zile
    • Perioada: se stabilește în funcție de nevoia comapaniei
    • Localitate desfășurare: se stabilește în funcție de nevoia comapaniei
    • Certificare Extreme Training
    • Trainer Bruno Medicina
predator selling

Solicitați acum oferta personalizata!

Persoana de contact responsabilă de cursurile personalizate este Antonio CIOCAN

Tel: 0737 499 499 email: [email protected]

Ideal ar fi să știți numărul de persoane pe care doriți să le înscrieți, o perioadă estimativă de desfășurare, obiective sumare de instruire, domeniul de activitate și un buget mediu ce poate fi alocat. În această situație ofertarea către dumneavoastră se poate face foarte rapid.

Ce este Predator Selling?

Dacă cineva, care are un minim de experiență de vânzări pe teren, participă la un curs standard de vânzări, va întâlni probabil unul dintre cele două stiluri:

  • fie va avea impresia că se află într-un film de Walt Disney, într-o lume fabuloasă și încântătoare unde, dacă ai un produs de calitate, un preț potrivit, o prezentare cinstită, te porți ca un consultant și nu forțezi clientul, vânzarea se va întâmpla ca prin magie.
  • fie vor avea senzația că pot deveni acei “experți” ce cunosc tehnici psiholingvistice, iar clientul e subestimat până la a putea fi “hipnotizat” și “zapacit” de niște tehnici de manipulare ieftine. Apoi, complet copleșit de influența minunată a acestor wannabe manipulatori, va semna orice lucru i se propune.

În niciun caz nu veți învăța ce o să faceți dacă veți întâlni un client pregătit, care poate a urmat aceleași cursuri sau care e un cumpărător profesionist de la departamentul de achiziții a unei firme și cunoaște zilnic zeci de vânzători (toți cu aceleași “șmecherii”) sau pur și simplu nu este cel care are ultimul cuvânt și trebuie să se consulte cu alții înainte de a cumpăra orice.

În ziua în care o să fac o școală pentru traineri de vânzări și negociere, înainte de a da o diplomă, voi trimite aspirantul trainer la târgul de mașini să negocieze un set de cauciucuri de iarnă – să vedem cum se descurcă 🙂

Realitatea este cu totul alta: potențialul client e bombardat de oferte, toate la fel de bune. El nu mai ascultă un singur vânzător, verifică mai mulți și creează, astfel, concuență între ei.

În mediul actual, unde fidelizarea nu mai există, clientul a devenit o pradă pentru care un grup de vânzatori în competiție se luptă pentru el: este o adevarată junglă și numai cei mai tari, deștepți și agresivi reușesc să supraviețuiască.

Predator Selling este aplicarea în domeniul vânzărilor a principiilor de la „Predator’s Way„, folosind în plus tot ce ne spune neuromarketing-ul și psihologia evoluționista despre dorințele noastre cele mai ascunse și despre butoanele emoționale necesare pentru a închide cu succes orice vânzare.

Predator Selling este o viziune cu totul diferită asupra procesului de vânzare, poate brutală, dar cât se poate de realistă. Predator Selling îți oferă instrumentele necesare pentru a fi câștigător în lupta vânzărilor.

Și nu uita: dacă nu vei fi tu cel care va folosi aceste metode, concurentul tău sigur o va face!

Iată cum a fost la evenimentul Leadership 530 în cadrul căruia Bruno a vorbit despre conceptul pe care se bazează cursul Predator Selling:

Ce vei învăța la cursul Predator Selling?

  • 1

    Importanța pregătirii

    Munca pe teren este extrem de costisitoare în termeni de bani, timp și energie. Drept pentru care trebuie abordată numai după ce condițiile prealabile s-au îndeplinit.
    Este absolut incredibil cât de multe resurse se pierd încercând să se facă vânzări fără să existe în spate o muncă de pregătire și o strategie eficientă de marketing.
    Astfel vom învăța cum să identificăm “prada” corectă, clientul nostru, cum să pregătim “capcana” potrivită și ce momeală să folosim pentru a-l prinde.

  • 2

    Motivații

    Este de necrezut cât de puțin se ține cont de aspectul acesta, adică despre faptul că motivațiile de cumpărare sunt diferite de la om la om. Să nu mai vorbim despre faptul că dacă vreau să cumpăr pentru mine e una, dacă vreau să cumpăr pentru soție e alta și dacă vreau să cumpăr pentru firmă e cu totul altceva. Înțelegerea acestor aspecte vă oferă un avantaj fantastic față de concurență.
    Și să nu uităm: mintea paleolitică este cea care decide. Vei afla cum funcționează, vei înțelege dorințele ascunse, vei ști cum să le depistezi și cum să le îndeplinești (fără a vorbi despre ele), vei învăța cum să descoperi cei patru “drives” ancestrali și care sunt butoanele emoționale;

  • 3

    Mindset si Inner game

    Într-o lume în care vânzătorii au citit aceleași cărți și au urmat aceleași cursuri (pe care, probabil, le-a citit/urmat și clientul), diferența care face diferența este ceea ce se regăsește în noi și se rezumă la un singur cuvânt: UNICITATEA!

  • 4

    “Ghearele” ascuțite

    Evident, cel mai bun predator va avea rezultate foarte slabe dacă armele lui nu sunt într-o stare de eficiență maximă. Vom vedea care sunt punctele de forță, care sunt armele pe care le avem la dispoziție și cum să le folosim la potențial maxim.

  • 5

    Importanța Strategiei

    Cea mai mare parte a vânzătorilor se aruncă pe piață fără a avea un minim de strategie, fără să se întrebe ce problemă rezolvă produsul lor, fără să aibă idee de jocul la care participă, cu atât mai puțin de regulile lui.
    Partea cu teoria jocurilor e ceva complet inedit și va fi o revelație absolută care îți va schimba complet percepția - și mai ales rezultatele - asupra activității de vânzător.

  • 6

    Starea de flux

    Aici intrăm într-o zonă aparent mistică, ce ar cere prea multe explicații. Cunoașteți faptul că adevărații profesioniști, din orice domeniu, lucrează înr-o stare mentală de maximă eficiență, fără dubii sau blocaje, fără frici și tensiuni. Drept pentru care obțin rezultate fantastice fără stres și fără dificultate aparentă. Vom vedea “secrete” pentru a atinge această stare minunată cu ajutorul modelului F.L.O.W.

  • 7

    Tehnici de închidere

    Veți învăța un set de tehnici de închidere despre care probabil nu ați auzit niciodată. Acestea se bazează pe întreaga carieră de vânzări a lui Bruno. Va fi ceva ce se va rezuma la “inner circle” - când le veți afla și experimenta, veți vedea că nu o să vreți să vorbiți despre ele.

  • 8

    Un bonus absolut: experiența

    Sunt șanse mari să considerați că există câteva probleme “specifice” domeniului vostru de activitate și vânzare. Fără să fiu arogant, sunt aproape sigur că, după 35 de ani în vânzări am întâlnit toate problemele posibile, m-am lovit de cele mai fantastice situații și am fost ținta țepelor de toate felurile. Dacă există o problemă pe care nu o cunosc, înseamnă că a apărut azi dimineață.
    Așadar va exista o ședință de întrebări și răspunsuri care – singură – o să valoreze cât un seminar întreg.

Structura cursului Predator Selling?

  • Care sunt pașii unei vânzări (dacă te gândești la AIDA sau la DIPADA, ești în urmă cu o sută de ani);
  • Ce trebuie să vinzi înainte de toate (produsul e pe ultimul loc);
  • Cum să te poziționezi ca expert față de client;
  • Cum să diferențiezi oferta ta față de concurență;
  • Cum să faci o ofertă care "nu se poate refuza";
  • Cum să faci prospectare eficace (a încerca să vinzi un produs bun persoanei nepotrivite este o pierdere de timp și dacă reușești, o înșelăciune);
  • Cum să înveți să îți faci statisticile în așa fel ca munca ta să nu mai fie "la întâmplare";
  • Cum să folosești tonul potrivit (degeaba spui totul corect, dar pe tonul greșit: acesta este poate aspectul cel mai important și cel mai neglijat la cursurile obișnuite de vânzări).

Ce pierzi dacă nu participi?

Există un clișeu motivațional care spune că dacă faci ce ai făcut dintotdeauna, vei primi ce ai primit dintotdeana”. Sunteți de acord? GREȘIT!!! Pentru că lucrurile se schimbă și ceea ce a funcționat ieri, azi nu mai este valabil. Cu tot respect pentru marii guru în vânzări, dacă folosești azi tehnicile lui Carnegie, lui Ziglar, lui Tracy, pur și simplu ți-ai anulat de la bun început orice șansă. Așadar, vei folosi “tehnicile” pe care le-ai învățat și te vei întreba “de ce naiba nu mai funționează?”.

Nu o să descoperi adevărata ta putere și adevărata ta identitate din motive culturale: există un anumit sentiment de vinovăție a vânzătorilor, o anumită frică de succes care îi ține departe de rezultate. Dacă ți se pare că faci tot posibilul, dar ceva înăuntrul tău te boicotează și nu înțelegi ce, poți afla la acest curs. Dacă, în schimb, vrei să te chinuiești în continuare, nu e cazul să vii.

Vino la Predator Selling dacă nu vrei să trăiești în continuare în lumea “cum ar trebui să fie” descrisă de traineri care nu au văzut niciodată un client și dacă vrei să înțelegi de ce lumea reală nu răspunde corespunzător așteptărilor sale.

Dacă folosești în continuare metode nerealiste, o să îți păstrezi frustrarea și nu o să descoperi niciodată cât de bănoasă și satisfăcătoare poate fi meseria de vânzător. Nu uita niciodată: în ciuda a ceea ce încearcă să ne convingă managerii corporatiști, în economia de piață starul este vânzătorul, toți ceilalți (din producție, management, contabilitate ș.a.m.d.) depind de munca lui. Așadar, respect!!! 

Așadar, fă-ți un cadou și participă la un curs complet inedit, care te învață lucruri despre care marea parte a vânzătorilor nu știu că există. Și, mai ales, te învață cum să îți dobândești starea mentală de predator!
Acum ai ocazia să treci la următorul nivel: dezlănțuie prădatorul din tine și descoperă la ce nivel de succes în vânzari poți ajunge împreună cu echipa ta!

Trainer Curs Predator Selling - Bruno Medicina 

”A victorious salesman first obtains conditions for selling, then seeks to close the sale. A defeated salesman first seeks to close the sale, then he tries to obtain conditions for selling.” Bruno Medicina  (Un vânzător de succes mai întâi obține condițiile de vânzare, apoi caută să închidă vânzarea. Un  vânzător învins mai întâi caută să încheie vânzarea, apoi să obțină condițiile acesteia.)
Bruno MedicinaBruno Medicina s-a născut cu 55 de ani în urmă, în Italia. Este un coach, trainer, autor şi speaker renumit la nivel internaţional. De-a lungul a mai bine de 30 de ani a acumulat o vastă experienţă în a-i ajuta pe oameni să îşi descopere şi să îşi folosească potenţialul pentru a obţine performanţe de top în orice domeniu, cu o atenţie specială pe vânzari, sport și muzică.

  • Are un background solid în filosofie, muzică clasică, arte marţiale și psihologie și dincolo de repertoriul standard de training, Bruno a dezvoltat o serie de seminarii originale, care includ experienţe de mare impact, precum Firewalking (Fire Up Your Power Seminar) şi Boardbreaking (FLY –Find the Leader in You Seminar), precum şi o serie de traininguri deosebite unde cursanţii învaţă cele mai recente descoperiri în Psihologia Evoluţionistă,Teoria Jocurilor, Neuromarketing şi Memetică. Creaţia sa mai recentă este Seminarul "Flowing to Success: The F.L.O.W. System", bazat pe ultimele cercetări asupra "Stării de Flux” şi asupra potenţialului acesteia în afaceri, sport şi viaţa cotidiană.
  • Modelul “The Predator’s Way” este suma tuturor cercetărilor sale de o viaţă, fiind modalitatea cea mai surprinzătoare de a ne reconecta cu identitatea noastră cea mai adâncă şi – mai ales – cu toate posibilităţile ei fantastice şi nebănuite.

Solicitați acum oferta personalizata!

Persoana de contact responsabilă de cursurile personalizate este Antonio CIOCAN

Tel: 0737 499 499 email: [email protected]

Ideal ar fi să știți numărul de persoane pe care doriți să le înscrieți, o perioadă estimativă de desfășurare, obiective sumare de instruire, domeniul de activitate și un buget mediu ce poate fi alocat. În această situație ofertarea către dumneavoastră se poate face foarte rapid.

Te-ar putea interesa și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.