Comunicare 2.0. Succes în afaceri

Comunicare 2.0. Succes în afaceri

Te invităm să participi la un eveniment dedicat tuturor celor interesaţi de creşterea veniturilor (câştigurilor) şi construirea & consolidarea reputaţiei şi notorietăţii brandului (statutul personal).

”Comunicare 2.0. Succes în afaceri” este locul în care experţi recunoscuţi în  domeniu vor explica secretele comunicării în plină revoluţie tehnologică, care sunt cele mai potrivite canale de comunicare pentru piaţa din România şi de ce, cui îi aparţine viitorul şi cum pot fi folosite noile instrumente pentru o promovare eficientă.

Invitatul special al conferinţei este Filipe Carrera, unul dintre cei mai titraţi traineri internaţionali din noua generaţie, expert în e-business, e-learning și marketing digital, coach şi speaker cu proiecte derulate în peste 40 de state, autor al lucrărilor ”Comunicare 2.0”, ”Marketing Digital” şi ”Networking”.

  • De ce să participi?

AFLĂ:

  • Cum să comunici eficient folosind noile instrumente de comunicare lansate de revoluţia tehnologică;
  • Cum să-ţi creşti venitul anual şi statusul social folosind Comunicarea 2.0.

ÎNVAŢĂ:

  • Cum să-ţi sporeşti vânzările dacă eşti agent economic;
  • Cum să foloseşti social media pentru a-ţi construi /consolida brandul dacă eşti antreprenor;
  • Cum să-ţi construieşti o imagine de succes dacă eşti freelancer.

DESCOPERĂ:

  • Cele mai eficiente instrumente de comunicare 2.0 pentru România;
  • Cel mai bun mix de comunicare pentru clienţii actuali şi potenţiali.

  • Programul evenimentului:

11 februarie 2014

9.00-9.30 Înregistrare participanţi & Welcome coffee
9.30-11.00 Sesiune 1: SWOT Comunicare 2.0. Cum schimbă tehnologia arta comunicării
11.00 -11.30 Pauză cafea
11.30-13.00 Sesiune 2: Comunicarea 2.0 vs comunicare tradiţională
13.00-14.00 Pauza de prânz
14.00-15.30 Work-shop studii de caz. Q&A

 

  • Vorbitori

Filipe Carrera
Comunicare 2.0. Succes în afaceri - Filipe Carrera

•   Speaker cu experienţă internaţională, distins de organizaţia Junior Chamber International (JCI) cu titlurile de “Cel mai apreciat trainer din Europa” şi “Cel mai apreciat trainer din lume”.
•   Trainer&coach&consultant specializat în e-business, e-learning şi marketing digital, creatorul Knowledge Pills Metholodogy (KPM), o tehnică revoluţionară de învăţare socială.
•   A susţinut şi dezvoltat programe de comunicare în 50 de state.
•   Scriitor, autor a trei lucrări dedicate comunicării:
– ” Networking – Your Professional Survival Guide”
– “Digital marketing: 2.0″
– “Comunicate 2.0″

Mai multe informaţii despre Filipe Carrera puteţi accesa pe pagina sa oficială prin clic aici. 

Justin Kadima, CEO Republika InteractiveComunicare 2.0. Succes în afaceri - Justin Kadima

•   Peste 12 ani de experienţă în piaţa de servicii interactive.
•   CEO Republika Interactive – agenţie interactivă specializată în dezvoltarea de aplicaţii de tip social networking şi portaluri cu componenţă socială extinsă.
•   Una dintre agenţiile de top din România, Republika oferă servicii de social media marketing, direct response marketing şi brand reputation management, alături de construirea site-urilor optimizate pentru motoarele de căutare, dezvoltarea campaniilor pay-per-click şi campaniilor de activism online comercial, dar şi dezvoltarea platformelor sociale, a blogurilor, CMS-urilor şi aplicaţiilor interactive.

Marian Rujoiu, CEO Extreme TrainingComunicare 2.0. Succes în afaceri - Marian Rujoiu

•   CEO Extreme Training – companie ce organizează cursuri de negociere şi vânzări, management şi resurse umane pentru persoane fizice şi companii.
•  Recunoscut ca speaker motivaţional, specialist în negociere, formator acreditat, deţinând totodată o bogată experienţă în leadership, negociere, vânzări şi management.
•   Autor de cărţi de specialitate:
–   Biblia Negociatorului (Editura Vidia)
–   Ghidul Antreprenorului (Editura Vidia)
–   Eşti Genial Oricum (Editura Extreme Training Publishing)
– Tips & tricks pentru a fi mai fericit; Tips & Tricks în carieră; Tips & Tricks în management şi leadership; Tips & Tricks pentru motivarea nonfinanciară a angajaţilor; Ghidul succesului(cărţi în format electronic).

  • Taxa de participare
  • Preţ promoţional: primele 30 bilete: 560 lei TVA inclus
  • Înscriere early-booking, perioada 15 ianuarie – 5 februarie: 700 lei TVA inclus
  • Preţ întreg: 980 lei TVA inclus, perioada 5 – 11 februarie

Preţ acum: 560 lei TVA inclus SAU 700 lei TVA inclus

  • Locaţie
HOTEL PULLMAN BUCHAREST WORLD TRADE CENTERComunicare 2.0. Succes în afaceri - Hotel Pullman WTC Bucuresti
  • Piaţa Montreal nr. 10
  • Sector 1
  • 011469 BUCUREŞTI
  • ROMÂNIA
GPS: N 44° 28′ 32.25” E 26° 4′ 13.31”
ORGANIZATORI
Evenimentul organizat de  Networkevents şi Capital
Partener Eveniment: Extreme Training
Rate this post
Te-ar putea interesa și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Cursuri online

Cursuri București

Cursuri Brașov

Cursuri Constanța

Cursuri Cluj

Cursuri Iași

Cursuri Timișoara

Linkuri Rapide

Ultimele articole:
6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!