Caută
Close this search box.

Instrumente cheie de promovare online

Marketing online

marketing onlineDe ce marketing? Te ajută să transformi nevoile societăţii în posibilităţi de afaceri profitabile, se întemeiază pe nevoile şi dorinţele oamenilor, organizează, implementează şi controlează afacerea dumneavoastră.

Care sunt avantajele marketingului online?

Începând cu noua implementare, se vor putea calcula câți vizitatori unici au fost pe un site într-o oră, oferind astfel acces la informații mai detaliate asupra traficului unui site web, conform BRAT, 11 august 2014, mediul online fiind unul dintre cele mai folosite modalităţi de promovare, după cum puteți vedea în imaginea de mai jos.

Top 10 sectoare de activitate, semestru 1 al anului 2014 – analiza pe medii:

analiza pe medii

Avantajele marketingului online:

  • Rapid, eficient, uşor de lansat/schimbat
  • Targetat măsurabil, inovativ, prezenţa 24/24, 7/7
  • Transparenţă, design
  • Structură, organizare site
  • Publicitatea online mai ieftină decât cea tradiţională
  • Economie de timp, bani şi resurse
  • Puterea reţelelor online pentru atingerea obiectivelor fără apel la hârtie
  • O modalitate economică de a promova un produs/serviciu global
  • Foarte uşor de urmărit rezultatele campaniei

In cadrul cursului Marketing online, participanţii vor învăţa tehnici şi modalităţi de marketing online, modalităţile de promovare prin reţele sociale, campanii de promovare Google Adwords, campanii de e-mailing sau campanii de optimizare SEO (Search Engine Optimization),SEM (Search Engine Marketing), SMM (Social Media Marketing).

[tour style=”6″ get_started_link=”http%3A%2F%2Fwww.traininguri.ro%2Fcurs-marketing-online%2F” get_started_text=”Curs%20Marketing%20Online” headline=”Clic%20aici” subheadline=”pentru%20%C3%AEnscriere%20%C8%99i%20detalii”]

[headline style=”18″ align=”center”]Promovare online prin Facebook[/headline]

Numărul persoanelor care accesează reţelele sociale este în creştere continuă – arată rezultatele de audiență şi profile sociodemografice ale SATI în cea mai recentă livrare SATI 19 transmisă de BRAT membrilor săi, corespunzătoare perioadei de măsurare dintre 1 martie și 31 mai 2014.

Avantajele prezenţei pe Facebook a unei companii se extind de la construirea de brand, promovarea acţiunilor de CSR (Corporate Social Responsability), pînă la creşterea vânzărilor. O pagina de Facebook poate fi o extensie a site-ului oficial al companiei şi o platforma eficientă de PR, ieftină, performantă şi uşor de folosit.

Indiferent dacă obiectivul urmărit este creşterea numărului de vizitatori pe site, a vânzărilor online, a numărului de apeluri telefonice sau fidelizarea clienţior, Facebook vă poate ajuta.

Invaţă să le foloseşti corect şi vei avea rezultate pe măsură!

Rezultate şi evaluarea campaniilor

Dupa ce te vom învăţa să gestionezi o campanie de promovare, să creşti numărul vizitatorilor unici, cum funcţionează şi care sunt avantajele campaniilor de promovare SEO, Google Adwords şi Facebook Ads, cursul de marketing online va cuprinde şi o probă practică în cadrul căreia vei realiza un plan de promovare conform strategiilor prezentate.

[headline style=”18″ align=”center”]Promovare online prin Google Adwords[/headline]

Care sunt interesele online? Cine este audienţa target? Ce tipuri de anunţuri le vor capta atenţia?

 Ce buget am pentru campanie? Cum pot folosi eficient (la maxim) acest buget? Care este obiectivul final al campaniei şi cum îl măsor?

Avantajele Google Ads sunt:

  • Vizibilitate şi poziţionare instantanee pe motoarele de căutare Google
  • Audienţa largă: milioane de useri din întreaga lume
  • Flexibilitate – afişarea anunţurilor aproape imediat după activare
  • Control total asupra bugetului de publicitate, prin intermediul bugetului zilnic; campanile pot fi oprite şi modificate oricând
  • Relevanţa: userii caută activ produse sau servicii
  • Plăteşti doar atunci când clientul a dat click pe anunţul tău
  • ROI (Return of Investment) – Rapoarte care permit identificarea rentabilităţii cuvintelor, anunţurilor, grupurilor de anunţuri şi campaniei în general

[tour style=”6″ get_started_link=”http%3A%2F%2Fwww.traininguri.ro%2Fcurs-marketing-online%2F” get_started_text=”Curs%20Marketing%20Online” headline=”Clic%20aici” subheadline=”pentru%20%C3%AEnscriere%20%C8%99i%20detalii”]

[divider style=”11″]

Scris de Anca Cojocaru – trainer Curs Marketing OnlineTrainer Anca Cojocaru

Testimoniale participanți:

“Pregatită, comunicativă, inspiră încredere şi plăcere de a lucra. Voi reuşi să integrez cu uşurinţă instrumentele învăţate.”

“Foarte bine pregătită profesional,comunicare excelentă, instrumente interesante cu posibilităţi de implementare”

“Aş dori ca toţi profesorii să adopte această atitudine în timpul cursurilor,astfel integrarea instrumentelor utilizare va fi mai uşoară”

“Legătura excelentă între lector, organizator şi cursanţi, Instrumentele folosite mă vor ajuta în promovarea serviciilor oferite de instituţia la care lucrez”

“Receptivă la întrebări, foarte bine pregătită, prezenţă mai mult decât plăcută, corectitudine, exigenţă”

[tour style=”6″ get_started_link=”http%3A%2F%2Fwww.traininguri.ro%2Fcurs-marketing-online%2F” get_started_text=”Curs%20Marketing%20Online” headline=”Clic%20aici” subheadline=”pentru%20%C3%AEnscriere%20%C8%99i%20detalii”]

6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!