Mystery shopping - Extreme Training

 

Înainte de 1940 se realizau evaluări de către detectivi individuali pentru prevenirea furturilor in rândul angajaților în domeniul bancar și retail. În anul 1940 a aparut un instrument denumit mystery shopping, oferit de WilMark  (firmă de cercetare de piață) ca serviciu general de evaluare a calității serviciilor pentru clienți în retail. Așa a început istoria a ceea ce este în prezent mystery shopping-ul.

Orice firmă care interacționează direct cu clientul final poate să apeleze la acest instrument pentru evaluarea calității serviciilor pentru clienți. La nivel internațional se derulează proiecte de mystery shopping în domeniile: bancar, medical, auto, hoteluri, firme de transport (terestru, aerian, maritim, etc.), comerț general, instituții publice, instituții sanitare, intermediar de servicii diverse, organizații non guvernamentale, francize, etc. Sunt folosite în prezent metodologii diferite de evaluare de la observații simple ale clienților misteriosi până la înregistrări audio și video ale vizitelor de evaluare.

Cum se desfășoară o vizită de mystery shopping?

Vizitele efectuate de către “Mystery Shopper” au obiective clare și punctuale. În general, datele preluate vizează starea locației (atmosferă generală, aranjare, ușurința de a găsi produsul) și comportamentul angajaților vis-a-vis de un client.

După efectuarea fiecărei vizite, se completează formulare speciale în care se menționează aspectele pozitive și negative, precum și observații de ordin general. Formularele se centralizează ulterior într-un raport complet care se pune la dispoziția clientului săptămânal sau, după caz, la terminarea campaniei.

De ce mystery shopping?

Cui se adresează mystery shopping?

 Ce servicii de mystery shopping vă putem oferi?

Oferim trei tipuri de mystery shopping:

  1. Mystery Visits – Acest program oferă aprecieri clare și relevante ale vânzărilor și serviciilor oferite de angajați, de satisfacția clienților, de performanța competitivă și testare de conformitate.
  2. Mystery Calls – Programul mystery calls evaluează și urmărește nevoile clientului și performanța angajatului. Mystery Calls reprezintă un instrument important de evaluare și motivare a angajaților. Are aceeași structură cu mystery visits, doar că se realizează strict telefonic.
  3. Audit competitițional – Un audit de mystery shopping este realizat la sediul competitorului pentru a vă furniza informații de evaluare a prețurilor, serviciilor și performanței.

 Modalitatea de sondare

Pentru fiecare dintre aceste servicii, folosim metoda observației participative, prin intermediul unui brief (scenariu) care este aplicat de către shoperii noștri la fiecare vizită, pe fiecare zonă/departament al magazinului. Pe scurt, clientul misterios va respecta un scenariu, iar la final va completa formularul de observație.

Acest serviciu cuprinde următoarele etape:

Elementele pe care le testăm sunt:

  1. Atitudinea vânzătorului față de client
  2. Satisfacerea nevoilor clientului
  3. Atmosfera
  4. Starea generală a magazinului
  5. Abordarea și vanzarea produsului
  6. Profilul fiecărui vânzător
  7. Tehnici specifice de vânzare

În funcţie de scopul testării rezultatul poate fi calitativ sau cantitativ. Prin completarea chestionarelor se pot obţine şi informaţii numerice, pe baza cărora pot fi evidenţiate concret punctele slabe asupra căruia trebuie insistat. Mystery shoppingul constituie o modalitate excepţională pentru compararea diferitelor unităţi, a angajaţilor şi chiar a serviciilor concurenţei. Prin testări regulate, cu ajutorul Mystery shoppingului se poate realiza un sistem motivaţional exhaustiv, evidenţiând unitatea sau angajatul cel mai competent.

Taxa de participare/ÎNSCRIERE

1. Valoare investiţie . Valoarea acestui serviciu este nepreţuită.

2. Taxa pentru serviciu. Taxa se stabilește în funcție de tipul de serviciu ales, de numărul de vizite, de număr de etape pe care îl vom oferi, dar putem porni și de la bugetul de care dispuneți pentru a vă face o ofertă.

SOLICITAȚI ACUM OFERTA PERSONALIZATA!

Persoana de contact: Antonio CIOCAN

Telefon: 0737 499 499

Email: antonio@traininguri.ro

Rezultate urmărite

Cum aleg aceste serviciu?

Acest serviciu este unul flexibil, se discută pe specificul și necesitățile dumneavoastră. Pentru a stabili aceste lucruri, vă rugăm să ne contactați la  unul din numerele de telefon.

Va urma o întâlnire în care să discutăm nevoile dumneavoastre și să creăm scenariul de vizită și brieful de lucru.

2 răspunsuri

  1. Buna ziua!

    M-ar interesa sa stiu daca se poate colabora cu dvs in jud.Vrancea ca Mistery Shopping?
    Si in ce conditii?

    Va multumesc!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!