[wpicon lib=ft type=icon-frown color=#dd3333 size=xl align=alignleft]

LOCURILE LA ACEST SEMINAR S-AU OCUPAT. Pentru mai multe detalii referitoare la activitățile noastre sau alte workshopuri gratuite pe care le vom organiza, abonează-te să primești notificări de la pagina noastră de Facebook prin click aici (dai like la pagină, iar apoi dă click pe Urmărește si bifează √Mai întâi).

seminar gratuit customer care

O alta abordare pentru Customer Care

1.Prima fațetă a seminar customer care – chintesența comerțului

“Există doar un singur șef, indiferent dacă el lustruiește pantofi pentru a se întreține sau conduce cea mai mare corporație a lumii, șeful rămâne același. Este clientul! El este persoana care plătește salariile tuturor și decide dacă o afacere reușește sau eșuează. În fapt, clientul poate să concedieze pe oricine din companie, de la președinte (CEO) în jos, simplu, doar cheltuindu-și banii în altă parte.
Literalmente tot ceea ce facem, fiecare concept emis, fiecare tehnologie dezvoltată și asociat sunt direcționate de către un singur obiectiv, clar stabilit în minte: a face pe plac clientului.”
Sam M. Walton, CEO Wal-Mart

2.A doua fațetă a seminar customer care – mai puțin abordată

„Există o legătură remarcabil de strânsă și consistentă, între modul cum sunt tratați clienții interni și modul cum percep calitatea serviciilor organizației voastre. Angajamentul de a servi clienții interni se arată, invariabil, clienților externi.  Este aproape imposibil să oferi un bun  service extern dacă organizația ta nu oferă un bun service clienților interni.” – Benjamin Schneider, University of Maryland

Prin participarea la acest curs vei obține o perspectivă lărgită a cadrului în care ar trebui să funcționeze și să se dezvolte un departament de Customer Care.

Ce vei învăța dacă participi la Seminarul „O altă abordare pentru customer care?”

Ce rezultate vei avea dacă participi la seminar?

Cui se adresează Seminarul „O altă abordare pentru Customer Care?”

Trainer Seminar O alta abordare pentru Customer Care – Olga Tomodan

Pe parcursul carierei mele, cel mai mult am rezonat cu Customer Service-ul si Customer Care-ul,  indiferent dacă a fost vorba de logistică, servicii financiare sau vânzări FMGC, cu clienți interni sau externi. Relațiile pe care le-am dezvoltat cu clienții au avut loc prin intermediul telefonului, emailului, faxului, și evident, față-în-față. Ca profesionist de Customer Service am participat la cursuri de Customer Care, Calitate in Customer Care,  Gestionarea situațiilor tensionate,  NLP Practitioner, Vânzări, Project Management și HR Management.

 

Experiență:

Formare:

Detalii administrative:

[wpicon lib=ft type=icon-frown color=#dd3333 size=xl align=alignleft]

LOCURILE LA ACEST SEMINAR S-AU OCUPAT. Pentru mai multe detalii referitoare la activitățile noastre sau alte workshopuri gratuite pe care le vom organiza, abonează-te să primești notificări de la pagina noastră de Facebook prin click aici (dai like la pagină, iar apoi dă click pe Urmărește si bifează √Mai întâi).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!