Caută
Close this search box.

Seminar gratuit: „Cum să te promovezi inteligent!”

Cum să te promovezi inteligentExtreme Training te invită să participi la seminarul gratuit „Cum să te promovezi inteligent” cu Dragoş Voicu, care va fi derulat luni, 27 februarie 2012, începând cu ora 17:30 în sediul Extreme Training din Calea Plevnei numărul 61, etaj 1, sala 11.Cum să te promovezi inteligent

Deoarece numărul de locuri este limitat la maxim 40 de participanţi, cu prioritate pentru persoanele care nu au mai participant la evenimente în cadrul proiectului Tineri Antreprenori de Succes, confirmarea se va face în ordinea înscrierilor. Rezervă-ţi un loc prin click aici!

Înscrierile au fost oprite. În cel mai scurt timp posibil veţi primi confirmarea pe email, în ordinea înscrierilor, în limita locurilor disponibile!

„Eşti la început de drum. Bugetul tău de marketing nu este unul foarte generos, iar internetul pare un mediu de comunicare ieftin şi la îndemână. Dar este internetul o carte pe care merită să mizezi totul? Eu spun că nu. Dar nici nu recomand să parăseşti masa de joc.”
Împreună cu Dragoş Voicu vom răspunde la:
  • Ce este şi nu este un site?
  • Ce poate şi ce nu poate face o campanie publicitară?
  • Cum poţi obţine expunere gratuită?
  • Care este rolul Social Media în mixul de promovare?
Dragoş Voicu spune despre sine că este, mai presus de orice, un comunicator. În ultimii 10 ani a lucrat atât din poziţia de copywriter, cât şi din cea de Director de Creaţie pentru branduri puternice (Vodafone, Carlsberg, UniCredit etc.), dar şi pentru oameni care aveau în spate doar o idee. E drept că aceia erau prieteni apropiaţi, care au compensat lipsa unui buget de promovare cu faptul că i-au dat mână liberă în alegerea rutelor creative.
Mai multe despre felul în care vede viaţa şi advertisingul poţi vedea de pe blogul lui, accesând www.dragosvoicu.ro.
Deoarece numărul de locuri este limitat la maxim 40 de participanţi, vă rugăm să vă înscrieţi din timp prin click aici. Selecţia se va face în ordinea înscrierilor.

AGENDA SEMINARULUI (luni, 27 februarie 2012)

  • 17:30 – 18:00 Welcoming – înregistrare participanţi
  • 18:00 – 18:10 Deschidere eveniment
  • 18:10 -19:30 Seminar (Dragoş Voicu)

Locurile sunt limitate, iar înscrierile vor fi făcute în ordinea solicitărilor.

Înscrierile au fost oprite. În cel mai scurt timp posibil veţi primi confirmarea pe email, în ordinea înscrierilor, în limita locurilor disponibile!

IMPORTANT:

1. Înscrierile vor fi oprite cel târziu în data de 27 februarie 2012, ora 10.00

2. Persoanele înscrise (care au furnizat informaţiile corecte în formularul de înscriere) vor primi email de confirmare în data de 27 februarie între orele 10.00 şi 11.00 (vă rugăm să verificaţi atât folderul inbox cât şi bulk). Vor fi selectaţi primii înscrişi din listă.

3. Accesul este GRATUIT în baza formularului de participare (formular grup ţintă) ce va fi primit pe email de persoanele inscrise care poate fi completat şi în cadrul seminarului.

Pentru orice nelamurire te rugăm să ne contactezi.

Pentru a vă înscrie click aici!

Înscrierile au fost oprite. În cel mai scurt timp posibil veţi primi confirmarea pe email, în ordinea înscrierilor, în limita locurilor disponibile!

______________________________________________________________________________________

Evenimentul va avea loc in cadrul proiectului „Tineri Antreprenori de Succes”, proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa Prioritară 3 – „Creșterea adaptabilității lucrătorilor și a întreprinderilor”, Domeniul Major de Intervenție 3.1 – „Promovarea culturii antreprenoriale” Proiectul este coordonat de Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, având ca parteneri Federația „Junior Chamber International România”, SC Extreme Training SRL si Uniunea Națională a Tuturor Studenților din România.

Obiectivul  proiectul vizează stimularea inițierii de afaceri pentru 3000 de studenți sau absolvenți de studii superioare, care doresc să desfășoare o activitate independentă. În acest sens, în fiecare dintre regiunile de dezvoltare ale țării vor fi înființate centre de informare antreprenorială cu privire la mediul de afaceri, la oportunitățile de inițiere/ dezvoltare a afacerilor precum și la legislația relevantă.

În scopul îmbunătățirii competențelor și abilităților antreprenoriale,  800 de tineri vor participa la cursuri de formare antreprenorială – nivel de bază, iar 320 – la cursuri de nivel avansat, aceștia urmând a elabora planuri de afaceri complete, planuri dintre care 40 vor primi sprijin în vederea concretizării.

Prin creșterea potențialului antreprenorial al grupului țintă, proiectul contribuie la creșterea ocupabilității, competitivității și mobilității forței de muncă. Sprijinul acordat demarării activităților independente și ocupării pe cont propriu dezvoltă autonomia, flexibilitatea și spiritul de inițiativă ale tinerilor. De asemenea, susținerea dezvoltării afacerilor este generatoare de noi locuri de muncă pentru tineri, contribuind la creșterea nivelului de ocupare la nivel national și la favorizarea creării unei piețe a muncii flexibilă și inclusivă.

Pentru a vă înscrie click aici

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial  Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Investeşte în oameni!

6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!