Caută
Close this search box.

Servicii de calitate furnizate de Call Center

Seminar servicii call centerSeminar – Servicii de calitate furnizate prin Call Center

În prezent contactăm o evoluție dinamică a pieței de servicii call center, alimentată de o evoluție a tehnologiei în acest domeniu, dar și de modificarea nivelului de satisfacție și a așteptărilor clienților.

România a intrat cu mult curaj în competiție cu țări care au deja multă experiență în furnizarea acestor servicii, devenind în ultimii ani o destinație atractivă pentru companiile străine care doresc sa investească în externalizări de servicii pe acest domeniu.

Principalele noastre avantaje sunt că avem oameni buni, tineri cu native abilități tehnice, peste 3 milioane de vorbitori de limbi străine de circulație internațională și în ultimii ani, numărul absolvenților de studii superioare cu o cultură a comunicării internaționale a crescut semnificativ. Operatorii de call center cu experiență și bine instruiți sunt foarte cautați și foarte bine plătiți.

Pe măsură ce clienții cresc nivelul exigențelor și continuă să ceară experiențe autentice și personalizate, fiecare companie are nevoie să dezvolte programe de training pentru a se asigura că operatorii săi de call center dețin competențele și  aptitudinile adecvate pentru a furniza servicii excelente.

Vă propunem să participați la un seminar interactiv în care vom trece în revistă câteva soluții (tips&tricks) cu ajutorul cărora un operator call center poate deveni performant și eficient.

Ce vei învăța?

  • Panou de bord: Tipuri de servicii call-center inbound și outbound
  • Servicii de calitate orientate spre client
  • Elemente ale comunicării la telefon prin aplicații practice
  • Cuvinte și expresii care nu “vând”
  • Feed-back

Ce rezultate vei avea dacă participi?

  • Vei obține o imagine de ansamblu asupra numeroaselor tipuri de servicii ce pot fi accesate prin intermediul unui call-center.
  • Vei afla care este structura unei convorbiri telefonice și ce își doresc clienții de la un serviciu call-center
  • Vei obține câteva informații utile și practice cu privire la modul în care comunicăm la telefon
  • Vei afla care sunt expresiile și cuvintele ce ar trebui evitate în comunicarea persuasivă

Cui se adresează seminarul?

  • Persoanelor care doresc să-și îmbunătățească cunoștințele și abilitățile de a comunica eficient la telefon.
  • Persoanelor care doresc să își evalueze opțiunea de a începe o carieră în cadrul unui call-center.
  • Persoanelor interesate de a participa la un seminar interactiv centrat pe soluții de îmbunătățire a comunicării în relațiile profesionale.

Trainer seminar Prodan Carmen

Carmen Prodan activează în domeniul formării profesionale de 22 de ani. De profesie inginer, cercetător științific, a devenit “trainer” (formator) în anul 1995, odată cu intrarea pe piața românească a companiei McDonald’s, pentru ca în anul 1999 să devină “eleva” lui Nick Baldock, unul dintre cei mai cunoscuți traineri de vânzări din Marea Britanie. Carmen a activat ca trainer intern în cadrul unor cunoscute companii din diferite domenii, cum ar fi:  telefonie mobila (Telemobil),  materiale de construcții (Lafarge); a participat, în calitate de Manager de Proiect la Sensiblu, pe un program Phare, dedicat dezvoltării profesionale a angajaților din domeniul farmaceutic.

  • Carmen este  lector de Comunicare, Vânzări și Management la o școală de afaceri, pregătind studenți stagiari într-un sistem de învățământ în alternanță.
  • Cursurile lui Carmen Prodan sunt apreciate datorită entuziasmului și pasiunii care însoțesc fiecare secvență și datorită metodelor interactive și dinamice, bazate pe exemple practice, folosite. Programele au la bază mulți ani de studiu și experiență și sunt proiectate astfel încât să îndeplinească obiectivele și cerințele clienților. Exercițiile practice, filmele demonstrative și testele psihometrice, atmosfera pozitivă și relaxată reprezintă câteva dintre elementele care fac din cursurile lui Carmen Prodan evenimente memorabile, pline de succes.

Detalii administrative:

  • Data: 04 Aprilie, marți
  • Interval orar: 18.30 – 20.30
  • Loc desfășurare: Extreme Training, str. Ernest Juvara, nr. 18, etaj 4, sector 6, București
  • Acces: participarea este gratuită, locul ți-l rezervi completând formularul de mai jos:

6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!