Strategii de Marketing și Vânzări:

Ghid condensat ce conține 16 strategii și nenumărate exemple

Acest eBook gratuit este ușor de citit și ușor de aplicat. Ghidul va răspunde în mod structurat și simplificat la două întrebări majore:
  • Ce strategii de marketing să folosesc?
  • Cum să cresc vânzările?

Pentru a intra în posesia acestui eBook tot ce trebuie să faci este să să dai click aici și vei avea acces la el sub formă de articol. Inițial acest e-book era oferit pe baza de obonare sub formă de PDF, insă acum este disponibil ca text (web page) prin click aici fără să fie nevoie să te abonezi. .

În acest eBook vei descoperi....

Strategii de marketing

Vei afla concret 9 strategii de marketing care-ți vor aduce economii în buget și creșteri în venituri. Strategiile sunt însoțite de exemple concrete.

Strategii de Vânzări

Vei afla 3 abordări cheie care-ți vor spori vânzările, îți vor crește numărul de tranzacții, valoarea tranzacțiilor precum și frecvența tranzacțiilor.

Strategii de Livrare

Livrarea poate deveni la un moment dat simpla diferență care face diferența. Vei afla cum prin felul în care faci livrarea pui clienții pe fugă sau, din contră îi determini să revină.

Strategii Customer Care

Vei afla cum poți implementa un customer service cu eficiență absolută astfel încât customer service-ul pe care-l oferi să devină o bună strategie de marketing.

Întrebări la care vei găsi răspunsul în Ghidul Strategii de Marketing și Vânzări

  • Care sunt canalele de promovare pe care poți pierde bani? (Online, offline, facebook, sau google, etc?)
  • Cum poți anticipa și evita cheltuieli de marketing care nu-ți aduc rezultate
  • Care sunt strategiile de marketing greșite?
  • Cum îți construiești strategiile de marketing în funcție de competiție?
  • Ce este și cum te ajută marketingul prin afiliere?
  • Cum îți cauți aliații strategici?
  • Cum pot folosi inbound marketingul în avantajul tău?
  • Cum legi strategiile de marketing de strategiile de vânzări?
  • De ce trebuie să insiști la clienții ”greu de convins”
  • Cum îți dezvolți și instruiești echipa de vânzări?
  • Ce forme de instruire trebuie să alegi?
  • Ce rol joacă motivarea echipei în creșterea vânzărilor?
  • Cum poți implementa strategii de up selling și cross seling?
  • Care sunt elementele cheie de care trebuie să ții cont atunci când faci livrarea?
  • Care este diferența dintre customer care și customer service?
  • În ce trebuie să investești pentru a avea un customer care bun?
  • Care este secretul pentru un customer care desăvârșit?
  • Cum se leagă cele patru elemente (strategii de marketing, strategiile de vânzări, livrarea și customer care?)

Ghidul pleacă de la premisa că orice afacere trebuie să aibă în vedere trei obiective:

  • Obiectiv 1 (O1) – creșterea numărului de clienți
  • Obiectiv 2 (O2) – creșterea valorii tranzacției
  • Obiectiv 3 (O3) – creșterea frecvenței tranzacțiilor
Este greu să vorbești despre marketing fără să te uiți la vânzări și este greu să vorbești despre vânzări fără să analizezi ce-ți aduce marketing-ul. Și, făcând un pas mai departe, livrarea și suportul duc la creșterea vânzărilor și poți avea strategii de marketing pentru fidelizare. Toate strategiile menționate sunt extrase din practică, atât în interiorul propriei companii, dar mai ales din proiectele în care am fost implicat lucrând cu sute de companii. – Marian RUJOIU

Cui îi este util eBookul Strategii de Marketing și Vânzări?

  • Directorilor de vânzări
  • Directorilor de marketing
  • Antreprenorilor
  • Managerilor
  • Brand Managerilor
  • Responsabililor de PR
  • Managerilor HR
  • Consultanților
Share10
Tweet
Share
10 Shares