Arii de expertiză Carmen Florea
- Vânzări
 - Marketing
 - Customer Service
 - Resurse Umane
 - Manager relații clienți/vânzări
 - Agent de vânzări
 - Reprezentant relații clienți
 - Psiholog clinician
 - Psihoterapeut
 
													Carmen Florea are peste 13 ani experiență în domeniul vânzări și customer service, atât ca reprezentant relații clienți/agent de vânzări cât și ca manager de echipă relații clienți/vânzări, în companii multinaționale cât și în firme locale. Parcursul profesional a început cu activitatea de reprezentant suport relații clienți, a continuat cu cel de agent în cadrul departamentului de menținere și loializare clienți, urmând mai apoi o lungă activitate în vânzări (prospectare clienți noi, vânzare prin telefon, vânzare directă). A condus procese operaționale specifice activităților sus-menționate. A susținut sesiuni de training specifice activității de relații clienți și vânzări, atât intern cât și în servicii call center specializate. Este psiholog clinician sub supervizare și psihoterapeut în formare.
email: carmen.florea@extreme-training.ro
Pe scurt despre Carmen Florea
Carmen are peste 2 ani experiență în livrarea de cursuri pentru Extreme Training
Peste 6 ani de experiență în customer care
Carmen are o experiență de peste 13 ani în vânzări
Experiență Carmen Florea
- Trainer Extreme Training
 - Customer Service Manager - Essilor Romania
 - Telesales Manager - IB Cargo
 - Telesales team-leader - Orange Romania
 - Human Resourcesc services
 - Customer Care Representative
 - PR Officer
 - PR Manager
 
Educație și formări
- Certificare FORMATOR – Participare la sesiuni de traininguri de vânzări, customer service, management al schimbării/management de criză, leadership, coaching, dezvoltare personală.
 - UTM – Facultatea de Psihologie
 - AHPCC – Formare în Terapie Cognitiv Comportamentală și Hipnoză
 - SNSPA – Master în Comunicare și Relații Publice
 - UPB – Facultatea de Chimie Industrială