Click here to subscribe

Cui se adresează webinarul Pivot table în Excel?

Celor care întocmesc rapoarte

Responsabilor cu managementul informației

Celor care lucrează cu Excel și vor să economisească timp

Celor care vor ca Excel să facă munca pentru ei

De ce merită să-ți faci timp pentru a participa la acest Webinar, Pivot table în Excel?

  • vei ști cum să-ți structurezi datele inteligent;
  • vei putea obține date mult mai relevante într-un timp mai scurt;
  • să muncești mai puțin și să obții rezultate mai bune;
  • să te uiți la orice tabel de sute sau mii de linii și foarte rapid să sumarizezi informația, fără să fie nevoie să scrii formule complicate;
  • să obții cu viteză informația de care ai nevoie din munți de date;
  • să economisești timpul cu analiza datelor și generarea de rapoarte;
  • să poți lua decizii cât mai corecte, bazate pe cifre concrete;

Ce vei învăța în cadrul webinarului Pivot table în Excel?

  • Ce este un Pivot Table și în ce situații este util?
  • Cum trebuie să arate datele în tabelul pe care îl analizăm?
  • Cum să creezi un Pivot Table simplu?
  • Exemple diverse de rapoarte pe care le putem construi.
  • Opțiuni vizuale pentru prezentarea datelor
  • Gruparea informațiilor într-un Pivot Table.
  • Vizualizarea datelor cu ajutorul „Slicers” și „Timeline” ?
radu popa excel

Radu Popa

Specialist Excel

Dacă munca pe care o faci are legătură cu rapoartele sau managementul informației în general, musai să îți pui timp deoparte pentru acest webinar. Îmi doresc să înțelegi aspectele de bază legate de acest subiect, dar în același timp nu vreau să ne oprim acolo. O să întoarcem pe toate părțile Pivot Table-urile în Excel pentru a vedea cum ar putea să te ajute pe tine. Numele meu este Radu Popa, de aproape 10 ani instruiesc oameni și companii  să-și crească eficiența  în ceea ce înseamnă MS Excel. În fiecare an interacționez online cu peste 100.000 de persoane, offline în cursuri cu sute de persoane și zeci de companii. S-ar putea spune că sunt pasionat de Excel și productivitate, așa o fi. 🙂

Porecla pe care a primit-o Radu, Mr. Excel, va fi lesne de înțeles, mai ales după ce vei participa la webinar. Alăturat, vezi și o listă cu o parte dintre clienții cu care Mr. Excel a lucrat de-a lungul timpului.

clienti excel companii

Un webinar marca

Agendă cursuri Extreme Training

Share
Tweet
Share
0 Shares