BUCUREȘTI
10-11 Septembrie 2022
Perioadă desfășurare
10-11 Septembrie 2022
Durată curs
2 zile
Certificare Curs
Certificare Extreme Training
Condiții Participare
Achitarea taxei de participare
Trainer Curs
Carmen Florea
Localitate desfășurare
București
Rezervari locuri și detalii
online pe această pagină sau telefonic (0726005555)
Valoare investiție
490 lei (Prețul este redus de la 1000 lei) pentru înscrierile și plățile efectuate până la data de 22 August 2022
Stilul de viață ne este influențat de gradul de confort pe care ni-l realizăm, prin intermediul a ceea ce alegem să cumpărăm. Ceea ce ne determină să rămânem loiali unui anumit furnizor de servicii sau de produse, este, pe lângă calitatea serviciului sau produsului în sine, felul în care ne simțim în calitate de client, atunci când avem nevoie de suport pentru o nouă achiziție sau avem nelămuriri legate de ceea ce deja am cumpărat.
Fie că ești la recepția unui hotel, că ești vânzător de articole sportive sau de piese auto, că asiguri suport telefonic sau în scris (via email, facebook, chat-suport, etc.) este important să înțelegi că TU dai valoare relației cu acel client, prin tot ceea ce se cheamă comunicare – verbală/non-verbală și/sau în scris.
Ca firmă, cunoști deja importanța unui portofoliu de clienți existenți, dar și potențiali.
Pentru a atrage, a crește și menține loialitatea acestuia față de compania ta, ai nevoie de o echipă de Relații Clienți cu un înalt grad de pregătire și profesionalism, pregătită cu cele mai bune răspunsuri și cele mai potrivite atitudini, menite să încheie orice interacțiune client – reprezentat customer service cu un zâmbet.
Acest curs îți oferă un instrumentar de tehnici și strategii de gestionare a relațiilor cu clienții, cu aplicabilitate practică imediată.
4 module
2 zile intensive
Training complet
Training Practic
MODUL 1
MODUL 2
MODUL 3
MODUL 4
Certificat de participare eliberat de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniul Excel-ului, cumulat cu faptul că este emis sub egida unui brand de prestigiu, Extreme Training.
Carmen Florea are peste 13 ani experiență în domeniul vânzări și customer service, atât ca reprezentant relații clienți/agent de vânzări cât și ca manager de echipă relații clienți/vânzări, în companii multinaționale cât și în firme locale. Parcursul profesional a început cu activitatea de reprezentant suport relații clienți, a continuat cu cel de agent în cadrul departamentului de menținere și loializare clienți, urmând mai apoi o lungă activitate în vânzări (prospectare clienți noi, vânzare prin telefon, vânzare directă). A condus procese operaționale specifice activităților sus-menționate. A susținut sesiuni de training specifice activității de relații clienți și vânzări, atât intern cât și în servicii call center specializate. Este psiholog clinician sub supervizare și psihoterapeut în formare.
email: carmen.florea@extreme-training.ro
Carmen are peste 2 ani experiență în livrarea de cursuri pentru Extreme Training
Carmen are o experiență de peste 13 ani în vânzări și customer care
Înainte de a fi trainer, Carmen Florea este profesionistul în vânzări, customer service și Formator. Pericolul ca un trainer să-ți vorbească doar din cărți nu i se aplică. Ea a lucrat în vânzări, marketing, customer services, etc. și cunoaște toate dedesubturile meseriei.
Carmen Florea este formatorul desăvârșit de la care merită să înveți.
Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:
Program desfășurare
Ce include taxa de participare
În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de Achiziții Publice, după cum urmează:
activitatea de training
fișe de lucru/ chestionare
rechizite curs: mapă, pix, caiet
activitatea de training
certificat nominal de participare
2 coffee break în fiecare zi
O experiență plăcută și utilă
networking
diploma acreditată ANC (fost CNFPA)
răspunsuri la întrebările tale pe email timp de 60 de zile
susținerea examenului final de certificare ANC;
Înscriere
Rezervarea de locuri la cursul Customer Care se face alegând una din cele 3 modalități: online, telefonic sau pe email
Înscriere Online
Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.
Înscriere Telefonică
În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0314252534 sau 0726005555
Înscriere pe Email
Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la [email protected] în care să ne furnizați următoarele informații: 1. cursul dorit, 2. orasul desfășurării, 3. datele de facturare, 4. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon si CNP( necesare pentru emiterea certificatului acreditat)
Plata și facturare
Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printaţi apoi factura primită, fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie salvați factura în calculator și apoi o printați.
Variantele de plată sunt următoarele:
În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să alegeți cum doriți să plătiți. Puteți achita online cu cardul alegând opțiunea de plată cu cardul. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.
Puteți achita factura proformă prmită la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)
Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).
Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.
În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în maxim 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!
Factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății . Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.
Vrei să venim în compania ta?
Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Resurse Umane, Vânzări și Eficientizare.
Cursul Expert Achizitii Publice sau cursuri similare pot fi organizate în compania ta și pot fi adaptate nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.
Pentru informații suplimentare, trimiteți un email la adresa [email protected] sau sunați la telefon 0737511511 / 0314252534
Ești aici: Prima pagină » Cursuri Bucuresti » Training Customer Care » București » 10-11 Septembrie 2022 | weekend |
Vezi informații confidentialitate prin click aici!
Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!
2 răspunsuri
Buna ziua. Cursul de Costumare Care se susține si in orasul Oradea? O a doua intrebare este daca acest curs poate fi vizualizat si online sau daca exista in varianta unui manual?
Buna ziua,
Cursul nu se organizeaza la Oradea. Il organizam in varianta online. Mai multe detalii gasiti aici
https://www.traininguri.ro/training-customer-care-online/
Multumim!