Caută
Close this search box.

Curs SEAP – utilizarea platformei SEAP

curs seap

[two-thirds-first][/two-thirds-first]
[one-third]contact cursuri extreme training[/one-third]

[two-thirds-first]

Curs SEAP – Platforma SEAP – intensiv 

Sesiunea își propune să se desfășoare exclusiv practic, prin acces permanent, individual sau în grupe de lucru la platforma SEAP. Simularea, își propune să acceseze și zone de acces pe bază de user și parola, însă acest aspect poate fi suplinit de către trainer.

Scopul cursului este acela de a instrui participanţii în domeniul aparent greoi și rigid al achiziţiilor publice, realizate pe platforma SEAP pentru ca la finalul sesiunii de training, aceştia să deţină resursele necesare pentru accesul rapid și facil pe www.e-licitație.ro.

Ne propunem, așadar, să parcurgem dincolo de aspectele strict procedurale, partea practică a sistemului, abordând în egală măsură și zona cumpărărilor directe și zona licitațiilor deschise cu documentații de atribuire validate precum și zona procedurilor simplificate, de asemenea cu validările ANAP atât de așteptate. Cursul urmărește îndeaproape atât faza premergătoare publicității dar și faza evaluării ofertelor, adresării solicitărilor de clarificări și a admiterii/respingerii ofertelor primite în sistem și nu în ultimul, rând lucrul cu formularul DUAE.

Pentru a facilita accesul la Cursul de Expert Achizitii Publice Mixt suntem mai aproape de tine. În acest sens, se organizează și în orașele: Constanța, Cluj Napoca, Iași, iar în București dedicat Autorităților Contractante, București dedicat Ofertanților.

[/two-thirds-first]
[one-third]
[asg-content-box boxcolor=”blue” boxtitle=”Informații Curs SEAP” boldtitle=”false” boxexpand=”false” showcontent=”false”]

[bullet_block large_icon=”62.png” width=”” alignment=”center”]

  • Durata cursului 1 zi

[/bullet_block]

[bullet_block large_icon=”63.png” width=”” alignment=”center”]

  • Data desfășurare 6 mai 2017;

[/bullet_block]

[bullet_block upload_icon=”https://www.traininguri.ro/wp-content/uploads/2014/07/localitatedesfasurare.png” large_icon=”0.png” width=”” alignment=”center”]

  • Localitate desfășurare: București

[/bullet_block]

[bullet_block large_icon=”101.png” width=”” alignment=”center”]

  • Certificare Curs: certificare Extreme Training

[/bullet_block]

[bullet_block large_icon=”74.png” width=”” alignment=”center”]

  • Valoarea investiției: 550lei 350 lei (pentru înscrierile și plățile efectuate până la data de 4 mai 2017)

[/bullet_block]

[bullet_block large_icon=”81.png” width=”” alignment=”center”]

  • Condiții: studii superioare finalizate și achitarea taxei de participare

[/bullet_block]

[bullet_block upload_icon=”https://www.traininguri.ro/wp-content/uploads/2015/01/diana-spinciu-32×32.png” large_icon=”0.png” width=”” alignment=”center”]

  • Trainer Diana Spinciu

[/bullet_block]

[bullet_block large_icon=”81.png” width=”” alignment=”center”]

  • Cursul poate fi achiziționat și din platforma SEAP, utilizând codul CPV: 080000000-4, ofertant Soft Skills Training SRL

[/bullet_block]

[/asg-content-box]
[/one-third]

Agenda CURS SEAP – utilizarea practică a platformei

[two-thirds-first]

Principalele aspecte urmărite, dezbătute fără a se limita însă la acestea, au în vedere urmatoarele zone, considerate din experientă, a fi sensibile:

1. Noțiuni introductive SEAP:

  1. Ce conține platforma SEAP;
  2. Cum este structurată platforma SEAP;
  3. Tipuri de anunțuri;
  4. Proceduri de achiziție asociate anunturilor;
  5. Cum se realizează/postează o documentație de atribuire;
  6. Cum se indentifică un anunț de interes pentru domeniul de vânzări al unui ofertant.

2. Cum te înregistrezi în SEAP.

  1. Simulare;
  2. Poziții de catalog;
  3. Participări preplătite;
  4. Aspecte teoretice.

3. Cum achiziționezi direct din catalogul SEAP

  1. Cum vinzi prin intermediul pozițiilor din SEAP;
  2. Cum ajunge “poziția” ta să fie selectată;
  3. Cum cauți în catalog;
  4. Criterii de căutare, cuvinte cheie;
  5. Simulare.

4. Cum încarci documente aferente unei proceduri de achizitie

  1. Încărcare;
  2. Semnare;
  3. Salvare.

5. Realizarea unui DUAE

  1. Răspuns prin DUAE;
  2. Corelarea cu fișa de date a achizitiei;
  3. Simulare;
  4. Ce se vede/salvează, ce nu se vede/nu se salvează;
  5. Simulare individuala.

6. Import DUAE

  1. Fuzionează DUAE;
  2. Revizuie DUAE;
  3. Simulare individuală;

7. Acțiuni întreprinse în faza de publicitate a unui anunț

  1. Clarificări, notificări, contestații;
  2. Extindere perioada de derulare;
  3. Procedura de suspendare;
  4. Postare erate;
  5. Postare clarificări;
  6. Diferențe;
  7. Efecte.

8. Depunerea/Încărcarea unei oferte

  1. Încărcare ofertă;
  2. Salvare;
  3. Criptare ofertă de pret.

Puteți participa la acest curs SEAP indiferent de nivelul cunoștințelor în domeniu!
Cursul e conceput astfel încât, să acopere atât așteptările începătorilor, dar și a celor ce au acumulat deja experiență în domeniu.
Conceptul e simplu: legea achizițiilor publice, domeniul achizițiilor publice rămâne și pentru cei cu experiență un domeniu inepuizabil ce nu-și dezvăluie niciodată în mod complet toate fațetele, căci niciodată o speță nu seamănă la indigo cu o alta deja studiată.

[/two-thirds-first]
[one-third]

Testimoniale Participanți









[/one-third]

[two-thirds-first][/two-thirds-first]
[one-third]contact cursuri extreme training[/one-third]

Cui se adresează Cursul SEAP?  

Deopotrivă, cumpărătorilor – autorităților/ entităților contractante și vânzătorilor – ofertanților. Mixtul de participanți e relevant și benefic pentru că, în cadrul trainingului autoritățile contractante înțeleg modul de gândire al ofertanților, iar aceștia din urmă vor afla din culisele autorităților informații ce facilitează procesul unei achiziții publice.
Filozofia, privită astfel în oglindă, înseamnă:

[one-half-first]

Autorităților  contractante/ Entităților contractante:

  • Angajaților din compartimentele/ departamentele de achiziții;
  • Membrilor comisiilor de evaluare;
  • Experților cooptați;
  • Persoanelor responsabile cu achizițiile publice;
  • Achizitorilor;
  • Persoanelor juridice de drept privat, dar care devin, prin efectul fondurilor atrase autorități obligate să respecte fie prevederile legislației în achiziții publice, fie prevederile legislației specifice achizițiilor din fonduri structurale;
  • Celor ce intenționează să acceadă la domeniu, indiferent de pregătirea anterioară.[/one-half-first]

[one-half]

Vânzătorilor – Ofertanților

  • Angajaților departamentelor de ofertare;
  • Managerilor;
  • Directorilor de vânzări;
  • Juriști;
  • Economiști;
  • Tehnicieni implicați în ofertare;
  • Celor ce intenționează să acceadă la domeniu, indiferent de pregătirea anterioară.

[/one-half]


[two-thirds-first]

Motive în plus participi la acest Curs SEAP:

√  Care este sentimentul pe care îl resimți când știi că TOATE, ABSOLUT TOATE achizițiile trebuie să le realizezi pe platforma SEAP? Pe care îl resimți când accesezi platforma SEAP? Când știi că trebuie să urci o “licitație”? Când știi ca ești întrebat în următoarea secundă dacă ești gata? Dacă s-a publicat? Sau când nu găsești în Catalogul electronic ceea ce cauți sau când ceea ce găsești nu are codul CPV de care ai nevoie sau când platforma se blochează, când trebuie să te relogezi fiind în plin proces de încărcare a unei proceduri?

Înțelegând ce constrângeri ai, ce simți, ce întâmpini, te invităm să-ti arătăm o varianta prietenoasă, să-ţi arătăm cum poţi transforma achiziţiile realizate prin sistemul SEAP într-o muncă rapidă și eficientă.

√ Deopotrivă participanților ofertanți, sesiunea de training își propune să aducă în atenție sistemul SEAP ca palier de vânzări, plecând de la adevărul potrivit căruia … nu ești pe SEAP, nu poți vinde “statului”.

√ Ca să vinzi pe SEAP trebuie, în funcție de bussinesul tău, să ai postate poziții de catalog pe care trebuie să le up gradezi permanent, trebuie să știi să rulezi si să completezi corect un DUAE, să știi unde și cum să postezi o ofertă, să criptezi o propunere financiară, să adresezi solicitări de clarificări, să răspunzi celor adresate în perioada de evaluare, știind că TOTUL, ABSOLUT TOTUL se derulează prin intermediul sistemului SEAP.

√  Astfel, ceea ce ne propunem este ca, împreună cu participanţii la curs să realizăm modele de bună practică aplicabile în cât mai multe cazuri întâlnite de către companii, prin analiza şi realizarea, pe durata cursului oferte eligibile, admisibile, castigătoare.

[/two-thirds-first]
[one-third]

Ascultă câteva Sfaturi Utile din partea Trainerului, Diana Spinciu, de la Cursul Expert Achizitii Publice:

 




[/one-third]

[two-thirds-first][/two-thirds-first]
[one-third]contact cursuri extreme training[/one-third]

Testimoniale Diana Spinciu


Înainte de a te decide, poți vedea mai jos ce spun participanții despre Diana Spinciu:

[one-third-first][/one-third-first]
[one-third][/one-third]
[one-third][/one-third]


[one-third-first]

[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Trușcă Radu Cătălin.” company=”Institutul de Cercetare Tehnologică Cluj” href=””]Mă bucur că am participat la acest curs, deoarece consider că s-au atins toate aspectele esenţiale din achiziţii publice. Informațiile au fost relevante, aplicabile și utile pentru acest domeniu de achiziții publice.[/testimonial][/testimonials]

[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Ilea Rodica.” company=”SPS Impex SRL / Director” href=””]Acest curs de achiziții publice mi-a adus mulțumire, deoarece au fost abordate probleme reake din acest sector de activitate și consider că este un curs eficient.[/testimonial][/testimonials]

[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Marcu Mihaela” company=”CMR Transilvania Nord / Meteorolog” href=””]Am venit la acest curs pentru că era nevoie, potrivit legislației în vigoare.Eram convinsă că eram pierdută, însă după 3 ore mi-am schimbat părerea la acest curs. Mulțumesc, Diana![/testimonial][/testimonials]

[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Pop Mariana” company=”Nana&Darius Expert Conta SRL / Economist” href=””]Acest curs de achiziții publice m-a făcut să înțeleg acest domeniu, care pentru mine a fost unul nou. Informațiile pe care le-am primit mă vor ajuta să utilizez SEAP, cât și pentru clienții mei, persoane juridice.[/testimonial][/testimonials]

[/one-third-first]

[one-third]

[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Spineanu Ana-Maria” company=”UBB Cluj / Consilier Juridic” href=””]Am reușit să clarific problemele cu care m-am confruntat până în prezent în domeniul achizițiilor. În acest curs, am aflat totodată noutățile din legislație peste care am trecut cu vederea înainte.[/testimonial][/testimonials]

[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Pop Ruxandra” company=”UBIRUX SRL” href=””]Am primit mai mult decât mă așteptam: informații utile, de acualitate și aplicabile. Exercițiile din curs sunt practice. Trainerul este bine pregătit. Recomand acest curs de achiziții publice![/testimonial][/testimonials]

[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Ciobotaru Claudia – Ramona” company=”Sales Assistant” href=””]Răspunsurile primite la acest curs au fost bine argumentate. Exemplele prezentate sunt practice. Pregătirea trainerului este în concordanță cu tema cursului și informațiile primite.[/testimonial][/testimonials]

[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Patrichi Maria-Roxana” company=”ComService Company SRL / Asistent Manager” href=””]Acest curs mi-a oferit informații clare, precise și la obiect, prezentate într-o succesiune logică. Informațiile teoretice au fost exemplificate suficient și cu aplicabilitate în practică în domeniul achiziții publice.[/testimonial][/testimonials]

[/one-third]

[one-third]

[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Laiu Irina” company=”ComService Company SRL / Asistent Vânzări” href=””]Consider că informațiile primite la acest curs de achiziții publice îmi sunt folositoare în acitivitatea mea de vânzări. Trainerul este bine pregătit.[/testimonial][/testimonials]

[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Oana Dumitrașcu” company=”Medical GazPlus SRL” href=””]Acest curs de achiziții publice la Extreme Training m-a ajutat să înțeleg acest domeniu, întrucât Legea Achizițiilor nu mai este o necunoscută pentru mine. Informațiile primite sunt aplicabile și utile. Trainerul este profi.[/testimonial][/testimonials]

[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Ion Vasile” company=”TenRom Cleaning SRL / Director Vânzări” href=””]Am depășit bariera necunoscutei SEAP. Am dobândit noțiunile pe care le voi folosi în operarea în acest sistem de achiziții publice. Recomand viitorilor participanți să vină cu încredere![/testimonial][/testimonials]

[testimonials style=”13″ margin_top=”” margin_bottom=””][testimonial name=”Negricea Georgiana” company=”Oriental Consultant SRL / Manager” href=””]Am reușit să înțeleg cu ajutorul Dianei Spinciu întreg procesul de achiziții publice, iar infomațiile au fost prezentate atât de bine, încât mi le-am însușit. Sunt pregătită după acest curs să înfrunt orice cerere în achiziții publice.[/testimonial][/testimonials]

[/one-third]

Pentru a vedea și lista clienților care ne-au oferit încredere click aici

Trainer Cursuri SEAP –  Diana Spinciu


Vezi în acest video ce spun participanții despre trainerul,Diana Spinciu – Extreme Training:
diana spinciu trainer curs expert achizitii publice

Experiența trainerului

Diana Spinciu, înainte de a fii un trainer este un practician în achiziții publice.
Diana Spinciu oferă consultanță în achiziții publice de peste 10 ani atât autorităților contractante, cât și ofertanților, participând activ, alături de clienții săi, fie la organizarea și derularea procedurilor de achiziții publice, fie la elaborarea ofertelor.
Diana este senior trainer având o experiență în training de peste 8 ani. Cursurile susținute au avut 2 paliere: – cursuri in house – dedicate business-ului pe piața achizițiilor publice ale companiei cliente sau cursuri realizate de formatori.
În prezent, Diana Spinciu, trainerul cursului Expert achizitii publice, oferă  consultanță specializată în achiziții publice, având ca principale responsabilități:

  • Elaborarea de fișe de date;
  • Elaborarea de solicitări de clarificări/ răspunsuri;
  • Elaborarea de oferte sau participarea ca expert cooptat în diverse comisii de evaluare;
  • Elaborarea de contestații sau puncte de vedere în relația cu CNSC;
  • Trainer la cursurile organizate de companie pentru departamentele de vânzări ale clienților săi, exclusiv pentru piața achizițiilor publice;
  • Consultant și expert în achiziții publice.

În calitate de consultant, Diana a participat și la organizarea  de proceduri de achiziție publică finanțate din fonduri europene din mai multe axe prioritare, atât pentru operatori privați (domeniul mediului), cât și pentru autorități contractante, domeniul îmbunătățirii calității vieții (alimentare cu apa și stații de epurare) sau în domeniul resurselor umane.

În perioada 2006-2009 a fost director executiv – Departament Legislație Dezvoltare al Bursei Române de Mărfuri București, cu activități relevante în domeniul achizițiilor publice. Astfel, în poziția pe care a deținut-o, a participat la realizarea proiectului HG 925/2006 și a proiectului de lege privind bursele de mărfuri și a asistat juridic sau a participat în calitate de coordonator (ca membru al unei echipe) la mai mult de 6000 de proceduri de achiziție publică, dintre acestea au ajuns în instanță aproximativ 1% și niciun dosar nu a fost pierdut de entitatea ale cărei interese le-a apărat. Poziția deținută i-a permis reprezentarea companiei în relația cu principalele instituții reglementatoare (ANRMAP, UCVAP, CNVM, CCIR); În același timp a ocupat poziția de trainer la cursurile organizate de companie în domeniul achizițiilor publice.

În perioada 2010-2011, Diana a fost partener Ernst&Young în proiectul „Formare și asistență în domeniul managerial – antreprenorial pentru mici și viitori intreprinzători, manageri și angajați din cadrul IMM-urilor din regiunile Nord-Est, Nord-Vest, Centru și Sud-Est” POSDRU, poziție din care a organizat și derulat achizițiile din cadrul proiectului, cheltuielile efectuate bucurându-se de rambursare integrală.

Între 2012-2013 Diana Spinciu a fost partener al SIVECO România SA în poziția de expert achiziții publice în cadrul mai multor proiecte cu finanțare FSE POSDRU 2007 -2013, Investeşte în oameni !

„Cred cu tărie că lectorul modern este de fapt un moderator. Lectorul modern abandonează slide-urile, lectorul modern adaptează și se reinventează cu ocazia fiecărui curs, cu ocazia fiecărei interacțiuni cu fiecare participant.
Lectorului îi rămân însă în responsabilitate deplină structurarea timpului, gestionarea dialogului între participanți și între aceștia și lector.
Lectorul trebuie să aibă capacitatea de ascultare activă, de comunicare asertivă. Lectorul trebuie să aibă capacitatea de a-și ceda oricând marker-ul și flipchart-ul pentru oricare dintre participanții ce intenționează să se exprime” – Diana Spinciu

[two-thirds-first][/two-thirds-first]
[one-third]contact cursuri extreme training[/one-third]

Cum se livrează informația pe parcursului trainingului Expert Achizitii Publice?

Mai presus de toate, derularea cursului are la baza învăţarea axată pe acţiune, cu toate avantajele sale.
Cursul se desfășoară pe baza unui șir de exerciții și exemple practice. Astfel, în comparaţie cu experienţa necontrolată / nedirijată, cadrul temporal al unui exercițiu fiind limitat, efectul acestuia este accelerarea învăţării.

Ceea ce este relevant pe parcursul trainingului este faptul că majoritatea celor învăţate de un participant vor veni în mod poate atipic și de la ceilalți participanți.
Structura cursului va presupune lucrul în echipă, interdependenţa participanţilor şi tendinţa de a nu vedea în lector, în mod exclusiv, sursa de răspuns corect. Un asemenea efect modelator poate da participanţilor posibilitatea de a-şi lărgi percepţiile despre ceea ce poate oferi un eveniment de învăţare.

Filosofia cursurilor susținute de Diana Spinciu 

O sesiune de formare este o relaţie între lector şi participanţi şi, ca şi în oricare altă relaţie, vor fi stabilite regulile de bază.
În scopul atingerii unui grad ridicat de confort pentru fiecare participant, aceștia sunt informați cu privire la structura cursului, libertăți și limite de exprimare și sunt avizați asupra regulilor de bază. Fiecare dintre aceste aspecte vor fi aprobate la începutul sesiunii şi vor rămâne deschise pentru renegociere în orice moment pe parcursul acestora. Scopul celor de mai sus este acela de stabilire a unui mediu sigur.
Contractul de grup va cuprinde prevederi cu referire la 4 aspecte importante:

  • Confidenţialitatea informațiilor discutate:
    a) În interiorul sălii de curs –  vizavi de ceea ce se întâmplă şi se discută, motivul principal pentru stabilirea acestui aspect va fi: încurajarea libertății de exprimare și de manifestare de către participanţi si de către lector.
    b) Unui moment specific: participanţii trebuie să păstreze confidenţialitatea față de ceea ce primesc ca informație, instrucțiune de la lector sau de la un alt participant în orice moment;
  • Responsabilitate față de participarea activă la curs:
    Participanţii la curs vor fi invitați să accepte responsabilitatea folosirii informațiilor sau a exercițiilor organizate pe parcurs pentru auto-dezvoltare şi pentru beneficiul organizaţiei / grupului pe care îl / o reprezintă. De asemenea, participanții vor fi invitați să conştientizeze că ceea ce iau dintr-o activitate va depinde de ceea ce investesc în aceasta;
  • Nu există constrângeri:
    Participanţii nu vor fi constrânşi să facă ceea ce nu doresc şi orice participant trebuie să poată să se retragă oricând din activitate, fără a fi întrebat de ce a acţionat în aşa mod;
  • Dreptul la clarificare:
    Orice persoană care nu este sigură asupra motivului desfăşurării unui anumit exerciţiu sau asupra manierei în care este furnizată o informație poate solicita oricând explicaţii lectorului.

Certificare participare Curs SEAP


[three-fourths-first]

Certificatul de participare pentru cursuri SEAP este emis de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, lucrul în proiecte cu finanţare europeană, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare pe un anumit domeniu, cumulat cu faptul că este emis de un furnizor de formare cu prestigiu.[/three-fourths-first]
[one-fourth]certificat curs expert accesare fonduri europene extreme training[/one-fourth]

Informații Administrative CURS SEAP


Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:
Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:

program desfasurareProgram de desfășurare  Curs SEAP

  • Sâmbătă, 6 mai 2017: 09.00-17.00

loc desfasurareLocul desfășurare Cursuri SEAP

Cursul de SEAP va avea loc în Bucureşti. Locația cu exactitate se stabilește în funcție de numărul de înscriși înainte cu o săptămână de începerea cursului într-una din sălile Extreme Training. Pentru mai multe detalii privind localizarea sălii de curs şi a mijloacelor de transport, accesați secțiunea Contact.

ce include taxa de cursCe include taxa de participare pentru cursurile SEAP?

În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de seo după cum urmează:
[one-fourth-first]activitatea de trainingactivitatea de training seo[/one-fourth-first]
[one-fourth]fisele de lucrufişele de lucru;[/one-fourth]

[one-fourth]rechizite curs: mapă, pix, caiet[/one-fourth]

[one-fourth]set de exercitii pentru acasa :)[/one-fourth]

[one-fourth-first]certificat nominal de participarecertificat nominal de participare;[/one-fourth-first]
[one-fourth]cofee 2 coffee-breaks/zi[/one-fourth]
[one-fourth]o experiență plăcută și utilă[/one-fourth]
[one-fourth]networking[/one-fourth]

discounturiDiscounturi la cursuri SEAP

Atunci când vine vorba de educație și instruire, o putem încadra la costuri. Așa și este, reprezintă un cost în momentul plății. Un curs bun este acela care aduce beneficii pentru totdeauna. Practic, plătești o dată, fie că ești persoană fizică sau juridică și vei beneficia pentru totdeauna de avantajele participării la cursul de management de proiect. Mai mult, cursurile nu sunt doar o modalitate generatoare de beneficii, ci ele pot reprezenta calea cea mai ușoară și cea mai scurtă prin care poți economisi bani investind pe termen lung.

Pentru a face și mai accesibil cursul, vă stau la dispoziție și o serie de discount-uri:

  1. Discount-ul legat de momentul înscrierii. Cu cât vă veți înscrie mai repede, cu atât veți avea o taxa mai accesibilă;
  2. Discount-ul de volum 1: Pentru a doua persoană înscrisă la acest curs sau la un alt curs, se economisesc 100 de lei pentru fiecare persoană înscrisă;
  3. Discount-ul de volum 2: Dacă vă veți înscrie la acest curs și la încă un altul, primiți o reducere de 100 lei pentru acest curs și încă 100 lei pentru al doilea curs la care vă înscrieți;
  4. Discount-ul de fidelizare: Clienții Extreme Training beneficiază de un discount automat de 100 lei/persoană;

Notă: Discounturile 2, 3 și 4 nu sunt cumulative. Puteți însă beneficia simultan de următoarele discounturi cumulative: Discount 1 și discount 2, Discount 1 și discount 3, discount 1 și discount 4.

[two-thirds-first][/two-thirds-first]
[one-third]contact cursuri extreme training[/one-third]

5. inscriereÎnscriere/ Plăți / Facturare/Modalități de plată Cursuri SEAP

Mai jos găsiți toate detaliile administrative pentru înscriere și participarea la cursurile de SEAP:pasi inscriere cursuri extreme training

Pasul 1 – Rezervare locuri: online sau telefonic

Rezervarea de locuri la acest curs se poate face online sau telefonic.

Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.

rezervare loc online- cursuri extreme training

În timp ce navigați pe site, cursurile la care doriți să vă înscrieți se memorează automat, urmând ca după ce v-ați definitivat opțiunile să apăsați butonul “Emite factura” și să înregistrați apoi numele și datele de contact ale participanților.

În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonic sunați la 0314 25 25 34 sau 0726 00 55 55 – Roxana Cozma

6. modalitati plataPasul 2 – Achitarea facturii și modalități de plată

Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.

Printaţi apoi factura primită (fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie dați copy/paste într-un document Word).
Variantele de plată sunt următoarele:
modalitati de plataVarianta 1- Puteți achita la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)

modalitate de plata : numerar sau cu cardulVarianta 2 – Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).

modalitate de plataVarianta 3 – Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.

În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.

Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!

Factura fiscala extreme trainingDe regulă, factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății și în original se înmânează în prima zi a cursului. Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.

Pasul 3 – Participarea la curs 

logo-extreme-checkedPentru Extreme Training sunt importante trei lucruri legate de participarea dumneavoastră la training-urile organizate de noi:

  • Trainer-ul trebui să fie pregătit teoretic, cu experiență practică în domeniu predat și carismatic în același timp;
  • Participanții să primească valoare (cunoștințe și abilități noi) pentru a genera rezultate remarcabile ulterior cursului;
  • Cursul să fie un prilej pentru participanți să de dezvolte într-o atmosferă plăcută.

Depunem constant un efort susținut pentru ca cele trei deziderate să fie atinse la cel mai înalt nivel
Metodologia cursului de SEO  se  bazează  pe Ciclul Învățării Experiențiale, elaborat de Kolb, completat la procesarea informațiilor livrate de modelul E.I.A.G. Modelul E.I.A.G.  care permite participanților să parcurgă cele patru etape ale procesării informațiilor livrate în curs:

    • E – experiența traită aici și acum în sala de training
    • I – identificarea gândurilor, trăirilor, reacțiilor pe parcursul acestor experiențe
    • A – analiza și reflecția critică asupa celor întâmplate
    • G – generalizarea, concluzionarea învățăturilor și conectarea lor cu viața de zi cu zi.

Cursuri de achiziții publice care v-ar putea interesa:

 

Cursuri din sectorul fiscal și proiecte care v-ar putea interesa:

Curs care te ajută să știi cum să îți creaști numărul de clienți din mediul online:

Cursurile personalizate (se organizează pentru companii atunci când numărul de persoane este minim 6). Solicitările le puteți face la adresa de e-mail mihai@traininguri.ro / telefon – Mihai Chitoiu 0730 36 00 34.

Poți vizita secțiunea de întrebări frecvente (FAQ) (Secțiunea UTIL/ Întrebări Frecvente), ne poți suna (0314252534/0726005555 sau ne poți scrie un e-mail (info@traininguri.ro) dacă mai ai întrebări suplimentare cu privire la desfășurarea acestui training.

Rezervă-ți locul la cursul de SEAP prin clic pe butonul de mai jos!

[bullet_block large_icon=”81.png” width=”” alignment=”center”]

  • Condiții: studii superioare finalizate și achitarea taxei de participare. Cursul poate fi achiziționat și din platforma SEAP, utilizând codul CPV: 080000000-4, ofertant Soft Skills Training SRL.

[/bullet_block]

 

6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!