[two-thirds-first][/two-thirds-first]
[one-third][/one-third]
[two-thirds-first]
Gestionarea relației cu clienții este o artă și, ca orice artă, are nevoie ca cei care o practică să îi studieze principiile, să îi cunoască tehnicile și să o expună cu precizie si profesionalism în fața “publicului”.
Pentru că nu este o știință exactă, cu formule matematice universal valabile, putem cădea în capcana de a crede că nu avem nevoie de prea multe detalii pentru a ne descurca.
În urma acestui curs, veți putea vedea foarte clar că gestionarea clienților se poate face mult mai eficient în baza unor reguli, urmând anumite principii și tinând cont de o serie de aptitudini pe care le putem exersa.
Ai în sfârșit ocazia de a învăța ce stă la baza unui serviciu de relații cu clienții de calitate!
Acest curs îți va oferi know how-ul necesar cu care să faci diferența în fața clienților cu care interacționezi.
Cursul se adresează personalului din cadrul departamentelor de relații cu clienții,persoanelor care au contact direct cu clienții sau furnizorii companiei în care lucrează.
Tematica acestui curs se împarte în patru direcții:
- Abilități comportamentale (soft skill-uri) extrem de importante în interacțiunea cu clienții
Vei afla care sunt soft skill-urile cu cel mai mare impact în interacțiunea cu clienții și în ce mod ele pot face diferența
- Empatia și rolul ascultării active
- Asertivitatea și separarea ei clară de un comportament agresiv
- Pozitivitatea și alcătuirea unui mesaj pozitiv chiar și în situațiile în care acesta este unul nefavorabil clientului
- Răbdarea și cum poate fi îmbunătățită atunci când nu mai luăm lucrurile personal
- Claritatea în exprimare și cum poate fi dobândită
- Strategii eficiente de gestionare a relației cu clienții
- Ce presupune mai exact o strategie a serviciului de relații cu clienții și în ce scop este ea definită?
- De ce este important să avem o strategie în serviciul de customer care și de ce trebuie aliniat cu procedurile companiei?
- Managementul reclamațiilor
- Importanța gestionării plângerilor
- Care sunt pașii prin care poți trata o plângere în mod corect
- Cum să comunici cu clientul în procesul de soluționare a unei plângeri
- Vocabularul adecvat care maximizează nivelul de satisfacție al clienților
- Există anumite cuvinte pe care ar fi indicat să le evităm atunci când comunicăm cu clienții?
- Dacă da, există și anumite cuvinte sau formulări care pot îmbunătăți comunicarea cu clienții?
[wpicon lib=im type=icomoon-alarm2 color=#f77838 size=md align=alignleft]
Durată curs Customer Care
2 zile (9.00-17.00)
[wpicon lib=fa type=fa-calendar-check-o color=#f77838 size=md align=alignleft]
Date desfășurare
Perioada urmeaza a fi stabilita
[wpicon lib=gmi type=gps_fixed color=#f77838 size=md align=alignleft]
Localitate desfășurare
București
[wpicon lib=di type=dashicons-awards color=#f77838 size=md align=alignleft]
Certificare Curs
Certificare Extreme Training
[wpicon lib=ft type=icon-ok-squared color=#f77838 size=md align=alignleft]
Valoare Investiție
Pretul cursului este 390 lei
[wpicon lib=ft type=icon-users color=#f77838 size=md align=alignleft]
Condiții de participare
Achitarea taxei de participare
[wpicon lib=fa type=fa-mortar-board color=#f77838 size=md align=alignleft]
Trainer curs Customer Care
Diana Panait
[wpicon lib=ft type=icon-info-circled color=#f77838 size=md align=alignleft]
Rezervări locuri și detalii
Online pe această pagină sau telefonic (0726005555)
[/asg-content-box]
[/one-third]
Ce vei învăța la cursul Customer Service?

[one-half-first]
- Vei ști ce abilități comportamentale îți sunt necesare în interacțiunea cu clienții
- Vei putea identifica acele abilități la care mai ai nevoie de exercițiu pentru a le stăpâni și pentru a le putea folosi cu succes
- Vei primi clarificări asupra comportamentelor si reacțiilor care stârnesc cele mai plăcute colaborări cu clienții
- Vei cunoaște câteva strategii de gestionare a customer care care te vor ajuta să mulțumești cât mai mulți clienți prin intermediul abordărilor propuse
- Vei vedea gestionarea clienților prin prisma unor strategii concrete
- Vei putea identifica oportunitățile ce derivă dintr-o plângere
- Vei ști ce pași să urmezi pentru a soluționa eficient plângerile clienților
- Vei putea folosi informațiile culese din plângerile clienților pentru a propune îmbunătățiri în cadrul companiei
- Vei dobândi instrumente de limbaj cu care să gestionezi mai eficient interacțiunile cu clienții
- Vei ști cum să comunici un mesaj într-un mod în care să genereze reacții optime și rezultate vizibile
[one-half-first]
Trainer Curs Customer Service – Diana Panait
[one-half-first]
Sunt o persoană dinamică pe care a încântat-o dintotdeauna domeniul relațiilor cu clienții. În ultimii 8 ani de experiență profesională am interacționat cu clienți, colaboratori și parteneri din toate colțurile lumii și am învățat să gestionez o gamă variată de situații. Îmi face o deosebită plăcere să împărtășesc din experiența și cunoștințele mele, astfel încât să ofer un plus de valoare oamenilor care sunt în căutare de dezvoltare profesională. – Diana Panait
Formare & Experiență Diana Panait
- Sunt absolventă a Facultății de Relații Economice Internaționale și a programului de Masterat în Administrarea Afacerilor în Limbi Străine din cadrul A.S.E.
- Dețin certificare acreditată de Formator
- În momentul de față sunt Manager Departament Customer Care, în urma unui proces în domeniul Business Information, care a început cu poziția de Client Relationship & Training Responsible și a continuat cu rolul de Projects and Developments Coordinator
- În calitate de Manager Departament Customer Care am participat la cursuri de formare în domeniul coaching-ului, project management-ului, vânzărilor și bineînțeles, al relațiilor cu clienții. De asemenea, am organizat multiple sesiuni de training, atât pentru clienți cât și pentru colegi.
Informații administrative curs Customer Service
Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi pentru curs Customer Care:
Program de desfășurare Cursuri Customer Care
-
- Durata cursului este de 2 zile, iar programul este de la ora 09.00 – 17.00.
Locul desfășurării de cursuri Customer Service
Cursul Customer Service va avea loc în Bucureşti. Locația se stabilește cu exactitate, în funcție de numărul de înscriși înainte cu o săptămână de începerea cursului într-una din sălile Extreme Training. Pentru mai multe detalii privind localizarea sălii de curs şi a mijloacelor de transport, accesați secțiunea Contact.
Ce include taxa de participare pentru cursul de Customer Service?
În taxa de participare sunt incluse toate materialele logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de customer care după cum urmează:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
În taxa de participare nu este inclus transportul sau cazarea participanților. În cazul în care locuiți în altă localitate decât cea în care are loc cursul și aveți nevoie de ajutor în identificarea unui hotel, vă rugăm să ne contactați.
Discounturi la cursul de customer care
Atunci când vine vorba de educație și instruire, o putem încadra la costuri. Așa și este, reprezintă un cost în momentul plății. Un curs bun este acela care aduce beneficii pentru totdeauna. Practic, plătești o dată, fie că ești persoană fizică sau juridică și vei beneficia pentru totdeauna de avantajele participării la cursul de customer care. Mai mult, cursurile nu sunt doar o modalitate generatoare de beneficii, ci ele pot reprezenta calea cea mai ușoară și cea mai scurtă prin care poți economisi bani investind pe termen lung.
Pentru a face și mai accesibil cursul, vă stau la dispoziție și o serie de discount-uri:
- Discount-ul legat de momentul înscrierii. Cu cât vă veți înscrie mai repede, cu atât veți avea o taxa mai accesibilă;
- Acest discount nu se cumulează cu niciun alt ti p de discount.
Înscriere/plăți/facturare/Modalități de plată Curs Customer SERVICE.
Mai jos găsiți toate detaliile administrative pentru înscrierea la cursul de Customer Care și participare:
Pasul 1 - Rezervare locuri: online sau telefonic
Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.
În timp ce navigați pe site, cursurile la care doriți să vă înscrieți se memorează automat, urmând ca după ce v-ați definitivat opțiunile să apăsați butonul “Emite factura” și să înregistrați apoi numele și datele de contact ale participanților.
În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonic, sunați la 0314 25 25 34 sau 0726 00 55 55 - Roxana Cozma[two-thirds-first]
[two-thirds-first][/two-thirds-first]
[one-third][/one-third]
Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk, Junk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.
Printaţi apoi factura primită (fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie dați copy/paste într-un document Word).
Modalitățile de plată pentru curs Customer Care sunt următoarele:
Varianta 1- Puteți achita la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)
Varianta 2 – Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București, sector 6).
Varianta 3 – Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.
În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.
Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!
De regulă, factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății și în original se înmânează în prima zi a cursului. Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.
[two-thirds-first]
[/two-thirds-first]
[one-third][/one-third]
Pasul 3 - Participarea la curs

- Trainer-ul trebuie să fie pregătit teoretic, cu experiență practică în domeniu predat și carismatic în același timp;
- Participanții să primească valoare (cunoștințe și abilități noi) pentru a genera rezultate remarcabile ulterior cursului;
- Cursul să fie un prilej pentru participanți de a se dezvolta într-o atmosferă plăcută.
Depunem constant un efort susținut pentru ca cele trei deziderate să fie atinse la cel mai înalt nivel.
Metodologia cursului de Customer Care se bazează pe Ciclul Învățării Experiențiale, elaborat de Kolb, completat la procesarea informațiilor livrate de modelul E.I.A.G. Modelul E.I.A.G. care permite participanților să parcurgă cele patru etape ale procesării informațiilor livrate în curs:
- E – experiența traită aici și acum în sala de training
- I – identificarea gândurilor, trăirilor, reacțiilor pe parcursul acestor experiențe
- A - analiza și reflecția critică asupa celor întâmplate
- G – generalizarea, concluzionarea învățăturilor și conectarea lor cu viața de zi cu zi.