Curs Management > acreditat ANC

Timp rămas până la curs

Înscrie-te acum!790 lei valabil până la data de 9 februarie 2017 (Prețul întreg: 1190 lei)

Martie

1

  • 1-5 martie
  • București - Extreme Training
  • Preț întreg: 1190 lei
  • Preț redus până la 9 februarie 2017: 790 lei

Curs Management - Rezultatele tale, pe toate planurile:

Clienții Extreme Training care au urmat cursurile de Management:

Ce vei învăţa la Curs Management - Tematica:

  • 1

    Rolul managerului de azi

    Care este rolul unui manager în mediul actual

Mediul de afaceri actual este unul extrem de dinamic. Lucrurile se schimbă rapid, cresc cerințele clienților și partenerilor, atribuțiile se înmulțesc și presiunea rezultatelor este tot mai mare. Dar care mai este rolul unui manager azi? Vei afla:

  • care sunt atribuțiile, îndatoririle și provocările unui manager în mediul actual;
  • ce ar trebui să nu mai facă un manager în ziua de azi;
  • cum recunoști diferite tipologii de manageri.
  • 2

    Performanţă la nivel înalt

    Cum să identfici, standardizezi şi cum să îmbunătățeşti procesele din sfera ta de influență pentru a eficientiza în mod spectaculos performanța

De cele mai multe ori, perfomanța sporită se poate realiza mai rapid, mai ușor și cu costuri reduse făcând mai eficient ceea ce deja faci și nu facând mai mult sau altceva. Dar pentru a face lucrurile mai bine este necesar să dezvolți abilitatea de a face un pas în spate și a privi imaginea de ansamblu ca apoi să te poți focaliza pe detalii în zonele unde identifici pierderi sau risipă. Și pentru că e mai eficient să folosești metodologii care deja și-au dovedit valoarea în loc să reinventezi roata, îți propun să afli:

  • cum faci un audit al eficienței proceselor curente din organizație sau departament;
  • cum realizezi harta reală a unui proces din producție sau servicii;
  • cum folosești informațiile din cadrul auditului pentru a îmbunătăți semnificativ performanța, pentru a elimina pierderile și risipa prin metode specifice Lean, Six Sigma, Kaizen sau WCM;
  • cum folosești cele 3 niveluri de gândire - reactiv, proactiv și preventiv - pentru a crea un mediu care să susțină îmbunătățirea continuă.
  • 3

    Cum măsori performanţa?

    Cum să creezi și să implementezi un sistem eficient de indicatori de performanță (KPI)

Ceea ce nu se măsoară nu se realizează. Nici nu poate fi îmbunătățit sau replicat cu succes și în alte zone ale afacerii. Dar pe lângă a institui indicatori de măsurare a eficienței, un impact foarte important în performanța unui departament sau a unei afaceri îl are și calitatea acestor indicatori. Ce măsori este cel puțin la fel de important ca felul în care măsori. De aceea vei învăța:

  • cum realizezi un design de formular de KPI funcțional și eficient;
  • cum stabilești și urmărești cei mai importanți 15 indicatori de performanță;
  • cum cuantifici atingerea indicatorilor în realitatea mediului;
  • cum împaci KPI cu latura umană, greu măsurabilă.
  • 4

    Decision making

    Cum să iei deciziile importante mai repede și mai hotărât, fără a neglija riscurile

Una dintre cele mai importante abilități ale unui manager este aceea de a lua deciziile cele mai bune sub diverse tipuri de presiune. Dar într-un mediu cu multe incertitudini, necunoscute și riscuri potențiale e foarte ușor să rămâi paralizat în fața unor alegeri importante. Îți propun să descoperi cateva strategii simple și eficiente prin care să ușurezi procesul de decizie fără a te supune unor risuri inutile. Vei ști:

  • cum să iei cele mai bune decizii folosind cei 6 C;
  • cum iei decizii bune sub presiune folosind modelul RPD;
  • cum depășești principalele bias-uri cognitive care alterează procesul de decizie.
  • 5

    Problem solving

    Cum să identifici cauza reală a unei probleme și tehnici de rezolvare a problemelor

Problemele și erorile apar în mod inerent în orice activitate. Numai cine nu face nimic nu greșește spunea o maximă celebră. Oricât am îmbunătăți procesele, erorile și problemele tot vor apărea. De aceea nu apariția lor face diferența între un manager mediocru și unul excelent, ci capacitatea de a distinge între efecte și cauză și abilitatea de a găsi apoi soluții cât mai potrivite. Vei învăța:

  • cum să discernem rapid și sigur efectele de cauza reală folosind diagrama Ishikawa;
  • cea mai eficentă metodă de a conduce un brainstorming – cele 6 pălării gânditoare;
  • cum să deblochezi creativitatea proprie sau a echipei folosind strategia Disney;
  • cum să definești clar problema și cum testezi ipotezele;
  • cum identifici și evaluezi riscurile posibile.
  • 6

    Feedbackul

    Cum să dai și să primești feedback pentru a obține rezultatele dorite de la membrii echipei sau superiori

Feedbackul poate fi cel mai ieftin și eficient instrument de creștere a unei organizații. Dar numai dacă este bine înțeles ca proces. Un manager trebuie să știe să ofere, să primească și să intrepreteze un feedback. Fie că vine din partea superiorilor, subalternilor sau clienților, feedbackul reprezintă o informație extrem de prețiosă. Să aflăm împreună:

  • ce putem considera feedback ca instrument pentru dezvoltare și ce nu;
  • cum oferi tipul de feedback potrivit, în funcție de context;
  • cum folosești cele 3 metode de feedback pentru a crește performanța echipei;
  • cum să ceri și să primești feedback pentru propria dezvoltare.
  • 7

    Motivarea echipei

    Cum să creezi un mediu motivant pentru echipa condusă, cu scopul de a susține și îmbunătăți performanța acesteia

În mediul de astăzi devine tot mai important ca managerul formal să fie capabil să fie recunoscut și ca leader. Pentru aceasta, o serie de abilități îi sunt necesare: abilitatea de a asculta, de a comunica autentic și eficient, de a înțelege nevoile celorlalți și de a-i ajuta să și le satisfacă. Pentru a realiza acest lucru este bine să știi:

  • cum asculți eficient pentru a înțelege și comunica mai bine cu membrii echipei;
  • cum să înțelegi mai bine nevoile grupului sau pe cele individuale cunoscând cele 6 nevoi umane;
  • cum folosești cei 3 stâlpi ai motivării intrinseci pentru a crea un mediu motivant;
  • metode de coaching cu ajutorul cărora să susții creșterea și dezvoltarea individuală sau de grup a echipei;
  • cum să comunici mai bine verbal folosind declanșatorii motivaționali adecvați fiecărui tip de personalitate.
  • 8

    Time management

    Cum să gestioneze în mod eficient timpul astfel încât să duci la sfârșit activitățile zilnice

Mediul de afaceri actual este unul extrem de dinamic. Lucrurile se schimbă rapid, cresc cerințele clienților și partenerilor, atribuțiile se înmulțesc și presiunea rezultatelor este tot mai mare. Dar care mai este rolul unui manager azi? Vei afla:

  • care sunt atribuțiile, îndatoririle și provocările unui manager în mediul actual;
  • ce ar trebui să nu mai facă un manager în ziua de azi;
  • cum recunoști diferite tipologii de manageri.
  • 9

    Delegarea

    Cum să delegi în mod corect și eficient sarcinile pentru a evita micro-managementul, precum și pentru a crește sau menține nivelul de motivare și dezvoltare a echipei

Tocmai pentru că timpul este resursa cea mai importantă și cea mai scumpă pentru un manager, este absolut vital ca acesta să aibă abilitatea de a delega sarcinile acelor indivizi capabili să le ducă la capăt și care dispun de timp. Frumusețea acestui proces este aceea că în urma lui apar efecte colaterale pozitive: cresc motivația și nivelul de competență a echipei. De aceea e bine să înveți:

  • cum ajută delegarea în procesul de management;
  • ce poți delega și ce nu e indicat să delegi;
  • cum alegi persoana potrivită pentru a delega o sarcină;
  • cum delegi pentru a împuternici, nu pentru a frustra.
Înscrie-te acum!790 lei valabil până la data de 9 februarie 2017 (Prețul întreg: 1190 lei)

Beneficiile cursului de management

  • Vei ști să gestionezi mereu businessul indiferent de incertitudinea mediului de afaceri și de schimbările de pe piață;
  • Vei cunoaște care sunt cele mai noi tendințe în management bazate pe cercetări științifice cu rezultate neașteptate;
  • Vei primi instrumentele necesare pentru a-ți desfășura activitatea de manager în concordanță cu provocările de azi;
  • Vei fi Manager acreditat, cu diplomă de Manager recunoscută de Minsiterele Muncii și Educatiei, precum și de Uniunea Europeană;
  • Vei cunoaște alți manageri participanți la curs cu care ai ocazia de a încheia noi parteneriate de business;
  • Ai șansa de a primi 3 ședințe gratuite de coaching după curs.

Adresabilitate Curs Management:

  • managerilor, indiferent de nivelul ierarhic care doresc să-și formeze abilități și competențe manageriale;
  • managerilor la început de drum care au fost avansați pe o poziție superioară și vor mai mult decât o instruire formală;
  • specialiștilor din diferite domenii (resurse umane, vânzări, economic) care vor să-și mărească șansele de a promova pe un post de conducere;
  • antreprenorilor care vor să își dezvolte, odată cu abilitățile manageriale, afacerea;
  • celor care conduc echipe și care vor să-și dezvolte abilitățile de lideri, de comunicare, de motivare și organizare;
  • managerilor care înțeleg că dezvoltarea continuă este vitală pentru un business de succes și care vor să fie în pas cu strategiile, instrumentele și cercetările noi din această zonă;

Metoda de lucru și predare la cursul de management:

Fără a elimina sau neglija factorul umanist, acest curs se bazează pe aplicabilitate și rezultate concrete. Participanții vor lucra individual și în echipă pentru a învăța să folosească instrumente precise de management al performanței, management de proiect, management al riscului, management al timpului, gândire creativă și luare a deciziilor.

Cursul este produsul experienței proprii de management a trainerului, dar și un răspuns la nevoile observate în activitatea de trainer și coach, lucrând cu manageri din diferite domenii de activitate și cu niveluri diverse de experiență.

  • Jocuri de rol

  • Metode experiențiale

  • Exemple din practică

  • Studii de caz