CURS MANAGEMENT

MBA Essentials

BUCUREȘTI

Curs Acreditat

Cursul este acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC). Diploma obținută este recunoscută la nivel național și european.

MBA Essentials

În acest curs sunt acoperite conceptele esențiale predate în MBA-urile de lungă durată: creșterea afacerii, optimizarea proceselor, conducerea oamenilor, etc

Instrumente

Pentru fiecare modul vei primi suport de curs și fișe tipizate. Acest curs are un pronunțat caracter practic.

logo curs acreditat

Cui este destinat acest curs de Management?

Aspiranți MBA

Celor care au în plan să facă în viitor un MBA , însă în acest moment doresc să înțeleagă esența instrumentelor de management într-un cadru intensiv și condensat.

Managerilor

Indiferent de poziția ierarhică pe care o au în cadrul organizației, dar care doresc să își dezvolte abilitățile manageriale într-un mod pragmatic.

Antreprenorilor​

Indiferent de domeniul de activitate și de mărimea companiei care doresc să se asigure că direcția afacerii lor este cea corectă.​

Viitorilor Manageri​

Specialiștilor din diferite domenii care vor să conștientizeze care este potențialul lor de manageri și care doresc să acceseze o poziție de management.

Vizionarilor

Tuturor celor care doresc să dobândească abilitatea de a gândi strategic într-un mediu organizațional.

Înscrie-te acum!
150000 Lei (-34%)
99000 Lei

Detalii Administrative CURS MANAGEMENT

Durată curs

6 zile

Perioadă desfășurare

24-29 Mai 2022

Localitate desfășurare

București

Acest curs de management are loc și Iași, Cluj, Timișoara și Brașov.  

Certificare Curs

Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC)

Valoare investiție

990 lei (Prețul este redus de la 1500 lei) pentru înscrierile și plățile efectuate până la data de 14 Martie 2022

Condiții Participare

Studii superioare finalizate cu examen de licență

Trainer Curs

Valentin Manea

Rezervari locuri și detalii

online pe această pagină sau telefonic (0726005555)

contact cursuri extreme training

STRUCTURĂ CURS Management
-MBA Essentials-

10 module

curs management 2

6 zile intensive

training management

Curs complet

training management

Curs Practic

Acesta curs este un curs gândit după modelul MBA-urile de lungă durată. Te sfătuitm oricând să urmezi și un MBA de lungă durată. Până atunci însă îți propunem acest curs ca și Essential MBA / Mini MBA /Short MBA.

Acest curs acoperă teoria și practica fundamentală și esențială în Managementul Afacerilor după cum vei observa mai jos în tematica desfășurată.

MODUL 1

Fundamentele Managementului

Un manager, trebuie să aibă capacitatea și cunoștințele pentru a înțelege aspectele multiple ale conducerii unei afaceri sau a unui departament, precum și capacitatea de a păși înapoi și de a vedea imaginea de ansamblu. În acest modul se oferă esența conducerii manageriale prin prisma elementelor importante pe care un manager trebuie să le cunoască.

MODUL 2

Managementul inovării

Astăzi nu mai există management fără inovare. Fiecă vorbim de produse sau servicii, inovație este cea care ne diferențiază, fie că vorbim de dezvoltarea de noi produse, noi opțiuni, noi facilități, fie că inovăm procesele de business. 

P. Drucker, unul dintre cei mai influenți experți în domeniul managmentului defineşte inovarea ca un mijloc prin care managerii pot exploata schimbarea pentru a crea noi servicii şi oportunităţi de afaceri. Și, cum singura constantă în zilele noastre este schimbarea, pentru orice manager singura constantă devine astfel inovarea.

MODUL 3

Balanced Scorecard Basics

În ultimele câteva decenii, organizațiile au ajuns să realizeze că succesul nu poate fi măsurat doar în bani . Acest lucru înseamnă că avem nevoie de un instrument nou care să ne ajute să măsuram această definiție extinsă a succesului. 

Instrumentul Balanced Scorecard și componentele aferente vor ajuta organizația să identifice, să documenteze, să planifice și să execute o misiune strategică echilibrată. De asemenea, va ajuta organizația să evalueze și să își revizuiască execuția strategică.

MODUL 4

Leadership – conducerea oamenilor

Acesta modul este conceput pentru a vă ajuta să vă creați și să îndepliniți cele mai bune performanțe și să -i inspirați pe alții să facă lucruri extraordinare, vă ajutați să îi ghidați pe alții să facă lucruri extraordinare.

În esență leadershipului, conducerea înseamnă să stabilești obiective, să luminezi o cale și să-i convingi pe ceilalți să urmeze. Dar responsabilitatea implică mult mai mult. Liderii trebuie să-și transmită mesajul într-un mod care să inspire, să profite din plin de timpul limitat și să construiască drumuri către resurse prețioase. Ei trebuie să managerieze conflicte sau să-și crească profesionalismul echipei și să alinieze ambițiile echipei cu nevoile organizației.

Ce face un lider remarcabil? Are ceva de a face cu caracteristicile interioare, cum ar fi încrederea și concentrarea? Este vorba mai mult despre prezența exterioară, inclusiv farmecul și compasiunea? Sau este vorba de abilitatea de a crea o viziune și de ai face pe alții să se angajeze?

Răspunsul este DA la toate întrebările de mai sus. Prin acceptarea provocării de a conduce, vă dați seama că singurele limite sunt cele pe care le puneți pe voi înșivă.

MODUL 5

Managementul performanței

Să inspiri pe cineva să fie cel mai bun nu este o sarcină ușoară. Cum creați un mediu motivant care încurajează oamenii sa obțină cele mai bune rezultate?

MODUL 6

Managementul Schimbării

Schimbarea este ceva care entuziasmează oamenii care iubesc oportunitățile de creștere, să vadă și să învețe lucruri noi. Unele schimbări, cu toate acestea, sunt mai greu de reglat și conduc la expresii de rezistență și de furie. Putem urma pași concreți pentru a face schimbarea mai plăcută, înțelegând ezitarea oamenilor, stabilind planuri și gestionând factorii de stres. Acești pași pot, de asemenea, să asigure că schimbările dorite sunt implementate cu succes.

MODUL 7

Managementul proceselor de business

Gestiunea proceselor de afaceri sprijină organizațiile să utilizeze procesele pentru a-și atinge obiectivele și pentru a avea succes. Odată ce procesele sunt implementate, acestea trebuie monitorizate, evaluate și optimizate pentru a se asigura că aceștia încă îndeplinesc obiectivele pe care au fost proiectate să le realizeze. 

O afacere care își poate gestiona cu succes procesele este capabilă să mențină un avantaj competitiv, sporind în același timp productivitatea, eficiența și costurile în scădere.

MODUL 8

Îmbunătățirea procesului cu Gap Analysis

Charles Kettering, inventator al companiei General Motors, a spus odată: „O problemă bine afirmată este pe jumătate rezolvată”. Instrumentul de analiză a gap-ului vă poate ajuta să definiți problemele și să identificați zonele pentru îmbunătățirea proceselor în termeni clari, specifici și realizabili. De asemenea, vă poate ajuta să definiți unde doriți să mergeți și cum veți ajunge acolo. Acest modul vă va oferi abilitățile necesare pentru a efectua o analiză eficientă a decalajelor, va îmbunătăți procesele și va duce proiectul, departamentul sau organizația la nivelul următor.

MODUL 9

Îmbunătățirea proceselor cu ajutorul LEAN

Principiile LEAN au parcurs un drum lung în ultimii 300 de ani. De la ideile timpurii ale lui Benjamin Franklin, la lucrarea lui Henry Ford în anii 1920 și la preceptele Toyoda din anii 1930, la publicația lui Jeffery Liker despre „The Toyota Way” în 2004, procesele Lean au evoluat de la un concept simplu la un set de bune practici utilizate pe scară largă. Acest modul va oferi participanților fundația pentru a începe să implementeze instrumente de îmbunătățire a proceselor Lean la locul de muncă.

MODUL 10

Rezolvarea problemelor și luarea deciziilor

Luăm decizii și rezolvăm problemele în mod continuu. Începem să luăm decizii înainte să ieșim din pat (trebuie să mă ridic acum sau nu?). Uneori, vom lua până la 50 de decizii până la plecarea noastră la muncă. În ciuda tuturor deciziilor naturale care se desfășoară și a rezolvării problemelor, unele persoane sunt foarte inconfortabile în ceea ce privește luarea deciziilor.  

De asemenea, probabil că toți ne-am uitat la o soluție la ceva și am spus: „M-aș fi gândit la asta”. Cheia pentru găsirea de soluții creative nu este doar creativitate, deși acest lucru va ajuta cu siguranță. Răspunsul se bazează pe abilitatea noastră de a identifica opțiuni, de a le cerceta și de a pune lucrurile împreună într-un mod care să funcționeze. Având un proces de a lucra prin intermediul poate lua anxietate din rezolvarea problemelor și de a lua decizii mai ușor și mai bine.

TRAINER VALENTIN MANEA

Arii de expertiză Manea Valentin

trainer valentin manea

”Încă de când am început să lucrez în mediul privat mi-a că am întâlnit oameni care au ştiut să înfluenţeze ceea ce se întâmplă în jurul lor. Am întâlnit oameni care au creat afaceri, oameni care au schimbat organizaţii sau oameni care au dezvoltat oameni. Îmi place să împărtăşesc aceste experienţe cu cei pe care-i am alături în sala de curs, astfel încât să aflăm, împreună, care sunt soluţiile, procesele sau oportunităţile care îi ajută să gestioneze mai bine echipele pe care le conduc” – Valentin Manea

Pe scurt despre Valentin Manea

Manea Valentin are 15  ani experiență în livrarea de cursuri

Valentin  are o experiență de business de peste 12 de ani

1

Valentin Manea este senior traine: peste 1200 de zile livrate

1

Peste 3 200 de oameni au participat la cursurile susținute de Valentin Manea

1

A livrat peste  8000 de ore de training pentru echipe și one to one  

Experiență Valentin Manea

Trainer – Extreme Training​

Responsabil de conceperea şi promovarea programelor de formare, de crearea şi implementarea sesiunilor de follow-up; de colaborarea cu reprezentanții companiilor partenere pentru identificarea nevoilor individuale de instruire; de crearea suportului de curs în concordanță cu nevoile identificate; de evaluarea şi raportarea post-instruire.​

Susținere sesiuni practice de instruire:​

1. analiză de nevoi de training
2. design de curs
3. facilitare sesiuni la sală
4. on-the-job training
5. teambuilding

Coordonare și Dezvoltare​

Valentin a coordonat implementarea și dezvoltarea aplicației online pentru dezvoltarea abilităţilor de vânzare consultativă ale agenţilor. De asemenea, a coordonat și activitatea echipelor de training și a creat programe de dezvoltare accelerată pentru potențialii succesori.​

Vânzări și managementul vânzărilor​

Valentin a coordonat echipe de vânzări, a vândut, s-a ocupat de motivarea angajaților, a făcut training și training on the job, a realizat în mod constant obiectivele de performanță, a crescut numărul de clienți și performanța în fiecare lună și a avut stabilitate de 90% în echipele de vânzări coordonate.​

senior trainer

Manea Valentin este trainer cu  experiență consistentă  în sala de curs și cu mai mult de 10 ani experiență în vânzări și managementul echipelor de vânzări.

Acești ani i-au permis să experimenteze aspecte variate legate de vânzarea consultativă și de coordonarea echipelor de vânzări. De asemenea, sesiunile de instruire au fost dublate de instruire pe teren, fapt pentru care expertiza a căpătat în mod continuu și mai multă bază practică.

Sesiunile de curs susținute de Valentin Manea sunt presărate cu exemple din activitatea de zi cu zi, astfel încât pot surprinde foarte bine cum se aplică strategiile și tehnicile în viața reală. Experiența lui Valentin se întinde de la vânzarea consultativă până la managementul echipelor de vânzări, de la coaching la leadership sau de la customer service la teambuilding.

senior trainer

Testimoniale trainer Valentin Manea

Testimoniale Cursuri Vânzări

Am venit la acest curs să învăț să ”vând” și să îmi îmbunătățesc abilitățile, cunoștințele, aptitudinile. Pot spune că acest curs m-a ajutat foarte mult să înțeleg ce se întâmplă în procesul de vânzări. Recomand acest curs tuturor celor care au impresia că nu știu să vândă. Vor descopri că este de fapt asemeni unui calcul matematic.
testimonial - Customers reviews​
Condrea Lacramioara​
Este unul din cursurile la care am venit cu drag, am asimilat informația foarte ușor, partea practică foarte interesantă și am primit multă informație nouă care nu am întâlnit-o la alte cursuri. Mi-a plăcut foarte mult și îmi doresc să mai vin, particip la alte cursuri predate de tine!
testimonial - Customers reviews​
Zăiceanu Denisa
White Mountain
Mulțumesc pe această cale oportunității de a începe activitatea de vânzări într-un mod plăcut, cu un om cald care mi-a oferit informații noi și care a făcut ca această activitate să pară mai ușoară și mai interactivă.
testimonial - Customers reviews​
Anghelescu Magdalena
Tramar
Sunt foarte bucuros că am participat la acest curs. Au fost patru zile cu multe informații utile și plăcute. Am învățat să fim mai profesioniști în fața clientului. Ești un tip de viață 🙂 Ține-o tot așa!.
testimonial - Customers reviews​
Nechita Marian
Interbabis
În cele patru zile de curs am reușit să sedimentez informațiile despre procesul de vânzare. Sunt foarte mulțumită de subiectele abordate și de suportul de curs care mă va ajuta să îmi reamintesc ce s-a predat.
testimonial - Customers reviews​
Robescu Andra
Am petrecut patru zile cu folos, dacă un mic procent îl voi pune în practică, cu siguranță vor veni și rezultatele. Greșit cuvântul ”dacă”! Cel mai mult cred că acest curs mă va ajuta să conștientizez niște situații din practică, astfel încât să pot acționa pentru rezultate mai bune.
testimonial - Customers reviews​
Taină Florin
Interbabis​

Testimoniale Curs MANAGER - MBA ESSENTIALS

M-am simțit ca în concediu. Minunat! Eu citesc mult în concediu. Am întâlnit oameni frumoși care își doresc să se dezvolte, iar acest lucru m-a făcut să ma simt la alt nivel. Cu mare plăcere voi recomanda cursul și trainerul.
Mesajul meu către viitorul cursant:
”Urmează cursul, te va ajuta să înțelegi cum trebuie să funcționeze afacerea ta, în plus este nevoie de oameni pregătiți.
testimonial - Customers reviews​
Petcu Marius
Director General - Alfacad SRL
M-am simțit foarte bine în timpul cursului. Am simțit că fac parte dintr-o echipă care prin exemple m-au făcut să înțeleg ce înseamnă cu adevărat să fi un coordonator/manager. Chiar dacă uneori aveam impresia că anumite lucruri le știu și că le fac bine, acest curs mi-a arătat unde greșesc. Mă bucur pentru decizia luată de a veni la curs.
testimonial - Customers reviews​
Marinescu Mihaela
AHR – IT Business Analyst
Un curs interesant cu multă aplicabilitate practică. Este foarte interesant că multe dintre lucrurile pe care le fac în firma mea se regăsesc în acest curs., dar, în același timp mi-am dat seama că le fac „din instinct după ureche” neanalizând corect rezultatele. Recomand acest curs tuturor persoanelor interesate în a vedea și cum fac alții, cum aplică cei mai deștepți ca noi tot ceea ce credem că știm deja.
testimonial - Customers reviews​
Verboncu Andrei
Tec Net – Managing Director
Am apreciat caracterul interactiv al cursului, accentul pus pe aspecte practice, cu relevanță foarte mare în activitatea de manager. Am apreciat și mai mult toate sfaturile, observațiile etc. pe care nu le poți găsi în „manuale”, pe care numai un om cu experiență ți le poate furniza.
testimonial - Customers reviews​
Mititelu Verginica
ICIA – CS II
Din perspectiva mea, cursul acesta m-a liniștit psihic. Efectiv am simțit că m-am deconectat de lumea reală bucurându-mă de informațiile primite. Chiar pot să spun cu tărie că a fost ce trebuie și mai ales ce căutam. Am fost norocos să optez pentru acest curs.
testimonial - Customers reviews​
Volciuc Victor
Wirquin SA – Manager producție
Entuziasmat. Marius pune accent pe problemele practice din prezent. Curs interactiv, participanții învață inclusiv de la ceilalți participanți.
testimonial - Customers reviews​
Berbecaru Ștefan
CFO - Fabi Total Grup SRL
Am simțit că primesc foarte multe idei utile și procese care le voi putea implementa în companie. Trainerul ne-a dat multe exemple din experiența lui vastă, situații care mă vor ajuta pe viitor în luarea deciziilor. Aș recomanda cursul mai departe celor care vor fi interesați de un curs de management.
testimonial - Customers reviews​
Muller Ioan
Inginer Vânzări - S.C RATIOTERM SRL
Zilele petrecute la curs au fost pline de provocare, am învățat și aflat informații care trebuiesc folosite în rutina zilnică.Tot ceea ce a fost explicat de către trainer trebuie încercat în mediul afacerilor. Un trainer extraordinar: Marius Dumitrenco - felicitări! După participare la acest curs mă simt mai bogată în cunoștințe,
testimonial - Customers reviews​
Bălan Florentina
Biochimist specialist - coordonator calitate
M-am simțit foarte bine în compania unor oameni entuziasmați și a unui trainer care mi-a confirmat niște convingeri personale și care a reușit să îmi clarifice viziunea asupra poziției de manager, fără a utiliza limbajul de lemn și teoritizarea excesivă. Recomand viitorilor participanți să se înscrie la curs pentru că le va răspunde la multe întrebări și va fi, în mod cert, un pas important în dezvoltarea lor personală și profesională.
testimonial - Customers reviews​
Pascu Maria-Cristina
Scoala Gimnazială Florești
A fost o utilă și frumoasă oportunittae de a afla multe despre management, de a mă cunoaște mai bine, fiind pusă în fața unor situații sau a unui public. Metodele și informațiile îmi vor fi cu siguranță utile. Networking-ul a fost important. Recomandările de filme și cărți, experiența lectorului au fost grăitoare și utile.
testimonial - Customers reviews​
Adina
Recomand cursul lui Marius pentru că îmbină armonios cunoștințele teoretice cu experiența noastră dobândită în organizații diferite.
testimonial - Customers reviews​
Teodor Sorin
Director General Adjunct - Interbabis
Multe aspecte de afaceri nu vor mai fi la fel după acest curs. Prefer această formulare: ”După acest curs multe aspecte ale afacerii nu vor mai fi la fel!.
testimonial - Customers reviews​
Carp Laurențiu
Manager - Technoelectric
Training excelent prin livrarea unor informații bine structurate și integrate în context, trainer prin definiție.
testimonial - Customers reviews​
Nanu Iulia
Brand Manager -Kai Group
Trainerul este o persoană deschisă care te poate ajuta să înțelegi ce anume ai de făcut în viitor și ce decizii poți lua, un trainer pe care îl recomand cu drag oricărui viitor cursant.
testimonial - Customers reviews​
Tudor Georgiana
Administrator - Uni Recycling
Cursul oferă informații și metode ce pot fi aplicate în orice domeniu. Structura cursului este ca o carte de bază sau „schelet de informații” pe care îți poți construii afacerea. Mulțumesc trainerului pentru experiența din aceste zile. A fost o incursiune în cultura, viața de zi cu zi și viața profesională.
testimonial - Customers reviews​
Drăgan Iuliana
Benefit Systems SRL – Contabil
Cred că cel mai practic curs de business la care am participat până acum. Dincolo de informația clară și suficientă pe care o conține cursul, exemplele date de trainer și mai ales atmosfera, am dat culoare și valoare programului. Recomand cu tărie!
testimonial - Customers reviews​
Panduru Mădălina
Benefit Online – Director vânzări
Este un curs de inițiere pentru un manager. Un curs util și plăcut care cu siguranță îți va aduce numai informații utile și interesante. Informațiile sunt explicate în mod plăcut într-o atmosferă plăcută și relaxată. Felicitări!
testimonial - Customers reviews​
Nicolae Drăguleanu
Tehnical Dent - Administrator

PÂNĂ ACUM, PESTE 1000 de companii au avut încredere în EXTREME TRAINING

Ce bonusuri primești?

Curs Maketing Online

Valoare Bonus: 98 E

Marketing Academy este un program online (video curs) creat de Marian Rujoiu la care ai acces imediat ce achiți taxa integrală pentru cursul de management.

Din program vei afla cum să te faci vizibil, cum să devii cunoscut și respectat în domeniul tău fie că ești companie, fie că ești expert, astfel încât la final să vinzi și să generezi sănătate financiară și confort. Detalii Marketing Academy prin click aici!

curs marketing online
Înscrie-te acum!
150000 Lei (-34%)
99000 Lei

Certificare Curs Management

Cu toate că miza acestui curs nu este certificarea, ci instruirea în management, luând în calcul și aspectele legale, participanții vor primi la sfârșitul cursului, urmare a unui examen, două certificate și două suplimente descriptive,  după cum urmează (click pe fiecare pentru vizualizare)

Certificat de absolvire pentru ocupația de Manager inovare (cod COR 242106).  Obținerea certificării le dă dreptul legal absolvenților de a practica meseria de Manager Inovare. Certificatul este eliberat sub egida Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și Ministerului Muncii. Valabil în raport cu ITM, înființare PFA, cu eventuali angajatori, în proiecte, etc.

Certificatul de absolvire este însoțit şi de suplimentul descriptiv, conform modelului. Pentru susținerea examenului, participanții trebuie să aibă studiile superioare finalizate. În suplimentul descriptiv pentru ocupația de Manager sunt înscrise competențele dobândite, urmare a finalizării cursului și obținerii certificării. Aceste competențe pot să difere de la furnizor la furnizor, în funcție de felul cum a fost autorizat cursul. În cazul nostru avem incluse toate competențele esențiale.

Suplimentul Europass la Certificatul profesional, parte a Portofoliului Europass, este util pentru cei care doresc să urmeze cursuri (de specializare, calificare, recalificare) sau pentru angajare (mai ales când e vorba de o instituție de educație/ formare sau de un angajator dintr-o altă țară europeană) și trebuie să prezinte documente cu privire la educația/ formarea anterioară. Acest supliment  Europass se eliberează odată cu suplimentul descriptiv.

Certificat de participare eliberat de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniul managementului proiectelor, cumulat cu faptul că este emis sub egida unui brand de prestigiu, Extreme Training.

Despre examenul de certificare

Acest curs este acreditat de ANC/ fost CNFPA să ofere sub egida MEN si MMFPSPV certificare pentru ocupația Manager Inovare.

Examenul de certificare constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări) și Soft Skills Training. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, până acum, rata de promovabilitate a participanților a fost de 100%.

Eliberarea diplomelor, în mod obișnuit, se face într-un termen de  maxim 30-60 de zile de la finalizarea cursului. Prin excepție, din motive independente de noi, emiterea diplomelor poate depăși termenul estimat din motive care sunt strict sub controlul ANC-ului (ANC nu eliberează tipizatele în termen util). Eventuala întârziere nu afectează participanții în niciun fel pentru că se eliberează o adeverință cu valoare juridică conformă diplomei acreditate și ține loc de diplomă până la emiterea acesteia. Începând cu data de 1 ianuarie 2010, pentru a fi autorizaţi, furnizorii de formare profesională trebuie să facă dovada că realizează programele de formare profesională cu formatori care au pregătirea pedagogică specifică formării profesionale a adulţilor şi pregătirea de specialitate corespunzătoare programei de pregătire.” (art. 23, alin. 1 din OG 129/2000)

Informații Administrative Curs Management București

Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:

Program desfășurare

Program desfășurare curs Manager

Opțiuni date și orașe pentru cursul de Management

Locul desfășurării

Locul desfășurării cursului de Management

Cursul de Management va avea loc în București, Strada Ernest Juvara, Nr. 18, Sector 6.

Acte necesare

Actele necesare pentru a putea participa la examenul de acreditare (curs Management, ocupația Manager):

Actele de mai jos trebuie aduse în prima zi a cursului. Extreme Training nu va reține niciun act în original. După confruntare se returnează originalele.

Ce include taxa de participare

Ce include taxa de participare Curs Management?

În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de management, după cum urmează:

activitatea de training

activitatea de training

fise de lucru

fise de lucru/ chestionare

rechizite training

rechizite curs: mapă, pix, caiet

activitatea de training

activitatea de training

certificat nominal de participare

certificat nominal de participare

coffee break training

2 coffee break în fiecare zi

o experienta placuta

O experiență plăcută și utilă

networking

networking

curs autorizat extreme training

diploma acreditată ANC (fost CNFPA)

consultanta

răspunsuri la întrebările tale pe email timp de 60 de zile

networking

susținerea examenului final de certificare ANC;

Înscriere

Înscriere Curs Manager

Rezervarea de locuri la cursuri management se face alegând una din cele 3 modalități: online, telefonic sau pe email

Înscriere Online

Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.

Înscriere Telefonică

În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0314252534 sau 0726005555 – Roxana Cozma

Înscriere pe email

Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la [email protected] în care să ne furnizați următoarele informații: 1. cursul dorit, 2. orasul desfășurării, 3. datele de facturare, 4. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon si CNP( necesare pentru emiterea certificatului acreditat)

Înscrie-te acum!
150000 Lei (-34%)
99000 Lei

Plata și facturare

Facturare și modalități de plată

Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.

Printaţi apoi factura primită , fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie salvați factura în calculator și apoi o printați.  

Variantele de plată sunt următoarele:

plata online

Varianta 1 - online la finalizarea înscrierii

În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să alegeți cum doriți să plătiți. Puteți achita online cu cardul alegând opțiunea de plată cu cardul. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.

modalitate plata banca

Varianta 2 - mergeți la banca

Varianta 1- Puteți achita factura proformă prmită la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)

modalitate plata

Varianta 3 - numerar sau card la sediul nostru

Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).

modalitate plata internet banking

Varianta 4 - ordin de plată sau internet banking

Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.

În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.

Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în maxim 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!

Factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății .  Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs, sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.

Vrei să venim în compania ta?

Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Vânzări și Eficientizare.

Cursul de management sau un alt curs similar poate fi organizat în compania ta și poate fi adaptat nevoilor companiei  atunci când numărul de persoane este minim 6.

Pentru informații suplimentare trimiteți un email la adresa [email protected] sau sunați la telefon 0737511511 / 0314252534 

3.1/5 - (18 votes)
Înscrie-te acum!
150000 Lei (-34%)
99000 Lei
6 ebookuri extreme training

Descarcă gratuit 6 ebookuri in format PDF

Unde îți trimitem ebookurile?

Ce e-bookuri primesti?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Extreme Training prin click aici!