CURS MANAGEMENT

MBA Essentials

Cluj

Curs Acreditat

Cursul este acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC). Diploma obținută este recunoscută la nivel național și european.

MBA Essentials

În acest curs sunt acoperite conceptele esențiale predate în MBA-urile de lungă durată:: creșterea afacerii, optimizarea proceselor, conducerea oamenilor, etc

Instrumente

Pentru fiecare modul vei primi suport de curs și fișe tipizate. Acest curs are un pronunțat caracter practic.

logo curs acreditat

Cui este destinat acest curs de Management?

Aspiranți MBA

Celor care au în plan să facă în viitor un MBA , însă în acest moment doresc să înțeleagă esența instrumentelor de management într-un cadru intensiv și condensat.

Managerilor

Indiferent de poziția ierarhică pe care o au în cadrul organizației, dar care doresc să își dezvolte abilitățile manageriale într-un mod pragmatic.

Antreprenorilor​

Indiferent de domeniul de activitate și de mărimea companiei care doresc să se asigure că direcția afacerii lor este cea corectă.​

Viitorilor Manageri​

Specialiștilor din diferite domenii care vor să conștientizeze care este potențialul lor de manageri și care doresc să acceseze o poziție de management.

Vizionarilor​

Tuturor celor care doresc să dobândească abilitatea de a gândi strategic într-un mediu organizațional.​

Detalii Administrative CURS MANAGEMENT CLUJ

Durată curs

5 zile (9.00-17.00)

Perioadă desfășurare

04-08 Decembrie 2019

Localitate desfășurare

Cluj, Hotel Univers T

Acest curs de management are loc și în București, Iași și  Timișoara 

Certificare Curs

Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC)

Valoare investiție

1090 lei (Prețul este redus de la 1500 lei pentru înscrierile și plățile efectuate până la data de 04 Noiembrie 2019)

Condiții Participare

Studii superioare finalizate cu examen de licență

Trainer Curs

Valentin Manea

Rezervari locuri și detalii

online pe această pagină sau telefonic (0726005555)

contact cursuri extreme training

STRUCTURĂ CURS Management Cluj
-MBA Essentials-

10 module

curs management 2

5 zile intensive

training management

Curs complet

training management

Curs Practic

Acesta curs este un curs gândit după modelul MBA-urile de lungă durată. Te sfătuitm oricând să urmezi și un MBA de lungă durată. Până atunci însă îți propunem acest curs ca și Essential MBA / Mini MBA /Short MBA.

Acest curs acoperă teoria și practica fundamentală și esențială în Managementul Afacerilor după cum vei observa mai jos în tematica desfășurată.

MODUL 1

Fundamentele Managementului

Un manager, trebuie să aibă capacitatea și cunoștințele pentru a înțelege aspectele multiple ale conducerii unei afaceri sau a unui departament, precum și capacitatea de a păși înapoi și de a vedea imaginea de ansamblu. În acest modul se oferă esența conducerii manageriale prin prisma elementelor importante pe care un manager trebuie să le cunoască.
  • Proiectarea structurii organizaționale
  • Înțelegerea termenilor financiari
  • Găsirea și recrutarea oamenilor potriviți
  • Vocea clientului și lanțul valoric
  • Activitatea de Marketing și Vânzare
  • Elaborarea strategiei de inovare a compampaniei și planificarea Strategica
  • Stabilirea și atingerea obiectivelor
  • Management Financiar

MODUL 2

Managementul inovării

Astăzi nu mai există management fără inovare. Fiecă vorbim de produse sau servicii, inovație este cea care ne diferențiază, fie că vorbim de dezvoltarea de noi produse, noi opțiuni, noi facilități, fie că inovăm procesele de business. 

P. Drucker, unul dintre cei mai influenți experți în domeniul managmentului,  defineşte inovarea ca un mijloc prin care managerii pot exploata schimbarea pentru a crea noi servicii şi oportunităţi de afaceri. Și, cum singura constantă în zilele noastre este schimbarea, pentru orice manager singura constantă devine astfel inovarea.

  • Elaborarea strategiei de inovare a firmei
  • Implementarea planului de realizare a strategiei de inovare a companiei
  • Coordonarea culegerii de idei creative
  • Crearea unui sistem de gestiune a datelor privind ideile de inovare
  • Evaluarea procesului de inovare
  • Elaborarea metodelor de valorificare a capitalului intelectual al firmei
  • Asigurarea continuității procesului de inovare

MODUL 3

Balanced Scorecard Basics

În ultimele câteva decenii, organizațiile au ajuns să realizeze că succesul nu poate fi măsurat doar în bani . Acest lucru înseamnă că avem nevoie de un instrument nou care să ne ajute să măsuram această definiție extinsă a succesului. 

Instrumentul Balanced Scorecard și componentele aferente vor ajuta organizația să identifice, să documenteze, să planifice și să execute o misiune strategică echilibrată. De asemenea, va ajuta organizația să evalueze și să își revizuiască execuția strategică.

  • Înțelegerea Balanced Scorecard
  • Prezentare generală a procesului Balanced Scorecard
  • Coordonarea culegerii de iedei creative
  • Înțelegerea misiunii organizaționale, a viziunii și a valorilor
  • Construirea planurilor și proceselor
  • Construirea echipelor Balanced Scorecard

MODUL 4

Leadership – conducerea oamenilor

Acesta modul este conceput pentru a vă ajuta să vă creați și să îndepliniți cele mai bune performanțe și să -i inspirați pe alții să facă lucruri extraordinare, vă ajutați să îi ghidați pe alții să facă lucruri extraordinare.

În esență leadershipului, conducerea înseamnă să stabilești obiective, să luminezi o cale și să-i convingi pe ceilalți să urmeze. Dar responsabilitatea implică mult mai mult. Liderii trebuie să-și transmită mesajul într-un mod care să inspire, să profite din plin de timpul limitat și să construiască drumuri către resurse prețioase. Ei trebuie să managerieze conflicte sau să-și crească profesionalismul echipei și să alinieze ambițiile echipei cu nevoile organizației.

Ce face un lider remarcabil? Are ceva de a face cu caracteristicile interioare, cum ar fi încrederea și concentrarea? Este vorba mai mult despre prezența exterioară, inclusiv farmecul și compasiunea? Sau este vorba de abilitatea de a crea o viziune și de ai face pe alții să se angajeze?

Răspunsul este DA la toate întrebările de mai sus. Prin acceptarea provocării de a conduce, vă dați seama că singurele limite sunt cele pe care le puneți pe voi înșivă.

  • Despre organizația care învață
  • Dobândirea măiestriei personale
  • Realizarea unei viziuni comune
  • Stiluri de Leadership
  • Practici de Leadership
  • Construirea încrederii
  • Managementul timpului
  • Influențarea Pozitivă a oamenilor
  • Gestionarea relațiilor
  • Delegarea Corectă
  • Tehnici de Feedback
  • Managementul întâlnirilor și al ședințelor

MODUL 5

Managementul performanței

Să inspiri pe cineva să fie cel mai bun nu este o sarcină ușoară. Cum creați un mediu motivant care încurajează oamenii sa obțină cele mai bune rezultate?
  • Instrumente pentru a ajuta angajații să-și stabilească obiectivele.
  • Un model în trei pași care va ajuta să pregătiți angajații pentru performanțe de vârf, să-și acționeze motivația interioară și să-și evalueze aptitudinile.
  • Instrumente și tehnici motivaționale.
  • Metode și abilități de coaching.

MODUL 6

Managementul Schimbării

Schimbarea este ceva care entuziasmează oamenii care iubesc oportunitățile de creștere, să vadă și să învețe lucruri noi. Unele schimbări, cu toate acestea, sunt mai greu de reglat și conduc la expresii de rezistență și de furie. Putem urma pași concreți pentru a face schimbarea mai plăcută, înțelegând ezitarea oamenilor, stabilind planuri și gestionând factorii de stres. Acești pași pot, de asemenea, să asigure că schimbările dorite sunt implementate cu succes.
  • Ce este schimbarea?
  • Ciclul schimbărilor
  • Rezistența la schimbare
  • Managerierea schimbării
  • Adaptarea la schimbare
  • Strategii pentru abordarea furiei oamenilor rezistenți la schimbare
  • Gestionarea stresului generat de schimbare

MODUL 7

Managementul proceselor de business

Gestiunea proceselor de afaceri sprijină organizațiile să utilizeze procesele pentru a-și atinge obiectivele și pentru a avea succes. Odată ce procesele sunt implementate, acestea trebuie monitorizate, evaluate și optimizate pentru a se asigura că aceștia încă îndeplinesc obiectivele pe care au fost proiectate să le realizeze. 

O afacere care își poate gestiona cu succes procesele este capabilă să mențină un avantaj competitiv, sporind în același timp productivitatea, eficiența și costurile în scădere.

  • Definirea managementului proceselor de business și a conceptelor aferente
  • Dezvoltarea unei viziune care să ghideze îmbunătățirea procesului
  • Proiectarea și îmbunătățirea un proces existent utilizând ciclul de viață al procesului de business
  • Construirea unei hărți a proceselor
  • Implementarea și monitorizarea modificărilor procesului
  • Metode Lean și Six Sigma care pot ajuta la gestionarea și îmbunătățirea proceselor
  • Instrumente și tehnici pentru a elimina erorilor și pierderilor

MODUL 8

Îmbunătățirea procesului cu Gap Analysis

Charles Kettering, inventator al companiei General Motors, a spus odată: „O problemă bine afirmată este pe jumătate rezolvată”. Instrumentul de analiză a gap-ului vă poate ajuta să definiți problemele și să identificați zonele pentru îmbunătățirea proceselor în termeni clari, specifici și realizabili. De asemenea, vă poate ajuta să definiți unde doriți să mergeți și cum veți ajunge acolo. Acest modul vă va oferi abilitățile necesare pentru a efectua o analiză eficientă a decalajelor, va îmbunătăți procesele și va duce proiectul, departamentul sau organizația la nivelul următor.
  • Ce este Analiza Gap?
  • Procesul de analiză a pierderilor
  • Instrumente de suport
  • Crearea unui raport de analiză GAP
  • Crearea unui sistem de gestiune a datelor privind ideile de inovare

MODUL 9

Îmbunătățirea proceselor cu ajutorul LEAN

Principiile LEAN au parcurs un drum lung în ultimii 300 de ani. De la ideile timpurii ale lui Benjamin Franklin, la lucrarea lui Henry Ford în anii 1920 și la preceptele Toyoda din anii 1930, la publicația lui Jeffery Liker despre „The Toyota Way” în 2004, procesele Lean au evoluat de la un concept simplu la un set de bune practici utilizate pe scară largă. Acest modul va oferi participanților fundația pentru a începe să implementeze instrumente de îmbunătățire a proceselor Lean la locul de muncă.
  • Înțelegerea Lean
  • Sistemul de producție Toyota
  • Cele cinci concepte de îmbunătățire critică
  • Înțelegerea valorii cu modelul Kano
  • Tipuri de pierderi
  • Crearea unei întreprinderi Lean (20 de chei)
  • PDSA, 5W-2H, Genchi Genbutsu, Gemba și 5S.
  • Proiecte Kaizen
  • PDSA, 5W-2H, Genchi Genbutsu, Gemba și 5S.
  • Colectarea și cartografierea datelor (diagrame de flux, diagrame Ishikawa, diagrame SIPOC și hărți de flux de valori)

MODUL 10

Rezolvarea problemelor și luarea deciziilor

Luăm decizii și rezolvăm problemele în mod continuu. Începem să luăm decizii înainte să ieșim din pat (trebuie să mă ridic acum sau nu?). Uneori, vom lua până la 50 de decizii până la plecarea noastră la muncă. În ciuda tuturor deciziilor naturale care se desfășoară și a rezolvării problemelor, unele persoane sunt foarte inconfortabile în ceea ce privește luarea deciziilor.  

De asemenea, probabil că toți ne-am uitat la o soluție la ceva și am spus: „M-aș fi gândit la asta”. Cheia pentru găsirea de soluții creative nu este doar creativitate, deși acest lucru va ajuta cu siguranță. Răspunsul se bazează pe abilitatea noastră de a identifica opțiuni, de a le cerceta și de a pune lucrurile împreună într-un mod care să funcționeze. Având un proces de a lucra prin intermediul poate lua anxietate din rezolvarea problemelor și de a lua decizii mai ușor și mai bine.

  • Luarea deciziilor
  • Rezolvarea problemelor
  • Modelul de rezolvare a problemelor
  • 7 instrumente fundamentale de luare a deciziilor
  • Rezolvarea problemelor în afaceri
  • Luarea deciziilor bune de grup
  • Analizarea și selectarea soluțiilor

Certificare Curs Management CLUJ

Cu toate că miza acestui curs nu este certificarea, ci instruirea în management, luând în calcul și aspectele legale, participanții vor primi la sfârșitul cursului, urmare a unui examen, două certificate și două suplimente descriptive,  după cum urmează (click pe fiecare pentru vizualizare)

contact cursuri extreme training

Trainer curs Management - Valentin Manea

valentin manea

Sunt un trainer căruia îi place să aducă în sala de curs energie, entuziasm, realitate practică și dorință de a fi mai bun. Îmi place foarte mult să lucrez cu experiențele, practicile, abilitățile cursanților, astfel încât aceștia să scoată maximum din interacțiunile din sală. – Valentin Manea

Sesiunile de curs susținute de Valentin Manea sunt presărate cu exemple din activitatea de zi cu zi, astfel încât pot surprinde foarte bine cum se aplică strategiile și tehnicile în viața reală. Experiența lui Valentin se întinde de la vânzarea consultativă până la managementul echipelor de vânzări, de la coaching la leadership sau de la customer service la teambuilding.

Valentin are peste 6 ani experiență în top management

Vei beneficia de experiența Irinei de peste 14 ani în business

A livrat peste  1000 zile de training de-a lungul carierei sale.  

Mai mult de 3000 de oameni l-au întâlnit pe Valentin în cadrul cursurilor.

PÂNĂ ACUM, PESTE 1000 de companii au avut încredere în EXTREME TRAINING

Ce bonusuri primești?

Curs Maketing Online

Valoare Bonus: 98 E

Marketing Academy este un program online (video curs) creat de Marian Rujoiu la care ai acces imediat ce achiți taxa integrală pentru cursul de management.

Din program vei afla cum să te faci vizibil, cum să devii cunoscut și respectat în domeniul tău fie că ești companie, fie că ești expert, astfel încât la final să vinzi și să generezi sănătate financiară și confort. Detalii Marketing Academy prin click aici!

curs marketing online
contact cursuri extreme training

Certificare Curs Management CLUJ

Cu toate că miza acestui curs nu este certificarea, ci instruirea în management, luând în calcul și aspectele legale, participanții vor primi la sfârșitul cursului, urmare a unui examen, două certificate și două suplimente descriptive,  după cum urmează (click pe fiecare pentru vizualizare)

Certificat de absolvire pentru ocupația de Manager inovare (cod COR 241941).  Obținerea certificării le dă dreptul legal absolvenților de a practica meseria de Manager Inovare. Certificatul este eliberat sub egida Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și Ministerului Muncii. Valabil în raport cu ITM, înființare PFA, cu eventuali angajatori, în proiecte, etc.

Certificatul de absolvire este însoțit şi de suplimentul descriptiv, conform modelului. Pentru susținerea examenului, participanții trebuie să aibă studiile superioare finalizate. În suplimentul descriptiv pentru ocupația de Manager sunt înscrise competențele dobândite, urmare a finalizării cursului și obținerii certificării. Aceste competențe pot să difere de la furnizor la furnizor, în funcție de felul cum a fost autorizat cursul. În cazul nostru avem incluse toate competențele esențiale.

Suplimentul Europass la Certificatul profesional, parte a Portofoliului Europass, este util pentru cei care doresc să urmeze cursuri (de specializare, calificare, recalificare) sau pentru angajare (mai ales când e vorba de o instituție de educație/ formare sau de un angajator dintr-o altă țară europeană) și trebuie să prezinte documente cu privire la educația/ formarea anterioară. Acest supliment  Europass se eliberează odată cu suplimentul descriptiv.

Certificat de participare eliberat de Extreme Training conform modelului. Certificatul are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terți, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniul managementului proiectelor, cumulat cu faptul că este emis sub egida unui brand de prestigiu, Extreme Training.

Despre examenul de certificare

Acest curs este acreditat de ANC/ fost CNFPA să ofere sub egida MEN si MMFPSPV certificare pentru ocupația Manager Cluj.

Examenul de certificare constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări) și Soft Skills Training. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, până acum, rata de promovabilitate a participanților a fost de 100%.

Eliberarea diplomelor, în mod obișnuit, se face într-un termen de  maxim 30-60 de zile de la finalizarea cursului. Prin excepție, din motive independente de noi, emiterea diplomelor poate depăși termenul estimat din motive care sunt strict sub controlul ANC-ului (ANC nu eliberează tipizatele în termen util). Eventuala întârziere nu afectează participanții în niciun fel pentru că se eliberează o adeverință cu valoare juridică conformă diplomei acreditate și ține loc de diplomă până la emiterea acesteia. Începând cu data de 1 ianuarie 2010, pentru a fi autorizaţi, furnizorii de formare profesională trebuie să facă dovada că realizează programele de formare profesională cu formatori care au pregătirea pedagogică specifică formării profesionale a adulţilor şi pregătirea de specialitate corespunzătoare programei de pregătire.” (art. 23, alin. 1 din OG 129/2000)

Informații Administrative Curs Management Cluj

Mai jos, veți găsi informații despre: program, acte necesare, locul desfășurării, ce include taxa de participare, înscrieri, plăți, facturare, modalități de plată și discounturi:

Locul desfășurării

Locul desfășurării cursului de Management

Cursul de formare de formatori va avea loc în Cluj Napoca, hotel Univers T, Strada Alexandru Vaida Voevod, Nr. 53-55.

Acte necesare

Actele necesare pentru a putea participa la examenul de acreditare (curs Management, ocupația Manager Inovare):

Actele de mai jos trebuie aduse în prima zi a cursului. Extreme Training nu va reține niciun act în original. După confruntare se returnează originalele.

  • cartea de identitate (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
  • certificat de căsătorie (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
  • certificat de naștere / în cazul schimbării numelui de familie (original și copie semnată de participant conform cu originalul)
  • ultimul act de studii: minim studii superioare finalizate cu examen de licență (original și copie semnată de participant conform cu originalul)

Ce include taxa de participare

Ce include taxa de participare Curs Management?

În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a cursului de management, după cum urmează:

activitatea de training

activitatea de training

fise de lucru

fise de lucru/ chestionare

rechizite training

rechizite curs: mapă, pix, caiet

activitatea de training

activitatea de training

certificat nominal de participare

certificat nominal de participare

coffee break training

2 coffee break în fiecare zi

o experienta placuta

O experiență plăcută și utilă

networking

networking

curs autorizat extreme training

diploma acreditată ANC (fost CNFPA)

consultanta

răspunsuri la întrebările tale pe email timp de 60 de zile

networking

susținerea examenului final de certificare ANC;

Înscriere

Înscriere Curs Manager

Rezervarea de locuri la cursuri management se face alegând una din cele 3 modalități: online, telefonic sau pe email

Înscriere Online

Online durează mai puțin, iar în acest fel datele pe care le introduceți sunt 100% corecte. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.

Înscriere Telefonică

În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0314252534 sau 0726005555 – Roxana Cozma

Înscriere pe email

Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la [email protected] în care să ne furnizați următoarele informații: 1. cursul dorit, 2. orasul desfășurării, 3. datele de facturare, 4. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon si CNP( necesare pentru emiterea certificatului acreditat)

Plata și facturare

Facturare și modalități de plată

Această formulă online de înscriere are avantajul că vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat, este posibil ca unele servere să considere e-mailul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.

Printaţi apoi factura primită , fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie salvați factura în calculator și apoi o printați.  

Variantele de plată sunt următoarele:

plata online

Varianta 1 - online la finalizarea înscrierii

În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să alegeți cum doriți să plătiți. Puteți achita online cu cardul alegând opțiunea de plată cu cardul. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.

modalitate plata banca

Varianta 2 - mergeți la banca

Varianta 1- Puteți achita factura proformă prmită la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm că trebuie să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tipărită a facturii proforme)

modalitate plata

Varianta 3 - numerar sau card la sediul nostru

Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara nr. 18, et. 1, București sector 6).

modalitate plata internet banking

Varianta 4 - ordin de plată sau internet banking

Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.

În factura proformă primită pe e-mail veți avea toate datele și instrucțiunile de plată, indiferent cum alegeți să faceți plata, fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică, inclusiv numele cursurilor alese și perioadele de desfășurare.

Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate-în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumătate-cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în maxim 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%. Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată până la care este valabilă reducerea!

Factura fiscală o primiți pe e-mail după efectuarea plății .  Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs, sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.

Vrei să venim în compania ta?

Indiferent de mărimea companiei, Extreme Training oferă soluții complete și customizate în următoarele domenii principale: Management, Vânzări și Eficientizare.

Cursul de management sau un alt curs similar poate fi organizat în compania ta și poate fi adaptat nevoilor companiei  atunci când numărul de persoane este minim 6.

Pentru informații suplimentare trimiteți un email la adresa [email protected] sau sunați la telefon 0737511511 / 0314252534 

Share69
Tweet
Share1
70 Shares