Curs Expert Achizitii Publice – acreditat ANC – Bucureşti, 11-14 septembrie 2014

119000 lei79000 leiInscrie-te acum!

Acest pret este valabil daca va inscrieti si achitati taxa de participare pana la data de 31 iulie 2014!


Condiţie de participare Curs Expert Achizitii Publice: studiile superioare finalizate prin diplomă de licenţă 

Curs Expert Achizitii Publice

De ce acum un Curs Expert Achizitii Publice?

Procesul de achiziţii publice este unul dinamic, în permanentă modificare şi completare.

Astfel, actul normativ primar, OUG 34/2006 a fost modificat şi completat prin Legea 193/2013 cu intrare în vigoare de la 1 iulie 2013.

Modificările introduse nu sunt, însă, singurele noutăţi.

Astfel, începând cu mijlocul lunii iunie, asistăm şi la publicarea Instrucţiunii nr. 1/2013 emisă în aplicarea prevederilor art. 188 alin.2, lit. d) şi art. 188 alin.3, lit. c) din OUG 34/2006.  Instrucţiunea are ca scop clarificarea manierei în care orice autoritate contractantă are obligaţia de a stabili cerinţele minime de calificare cu privire la capacitatea tehnico-profesională a candidaţilor /ofertanţilor  referitoare la personalul responsabil de îndeplinirea unui contract de achiziţie publică.

În egală măsură, ANRMAP are în dezbatere publică pe site-ul său un proiect de Instrucţiune privind modalitatea de aplicare a prevederilor art. 19 din OUG 34/2006.

Totodată, instituţia reglementatoare a emis Notificarea în vedera aplicării prevederilor art. 28 alin. 7 și art. 29 alin. 21 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii. Astfel, această notificare are ca scop îndrumarea autorităților contractante în ceea ce privește modalitatea de stabilire a nivelurilor cerințelor de calificare și de evaluare a ofertelor atunci când se aplică prevederile articolelor menționate mai sus.

În egală măsură, printr-un Ordin comun, respectiv 543/2013, a fost adoptat Ghidul privind principalele riscuri identificate în domeniul achiziţiilor publice şi recomandările Comisiei Europene ce trebuie urmate de autorităţile de management şi organismele intermediare în procesul de verificare a procedurilor de achiziţii publice.

 

Cursul “Expert achiziții publice” este un curs acreditat de statul român și recunoscut în Uniunea Europeană.  Participând la  Cursul “Expert achiziții publice” veţi înţelege mecanismele de funcţionare ale domeniului achizițiilor publice, veţi primi trucuri de gestionare a unei licitații şi a dificultăţilor pe care le întâmpinaţi.

Cursul “Expert achiziții publice” (cod COR 214946, cod COR vechi 241940) este un curs de perfecţionare cu certificare ANC (Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului).

Obiectivul cursului este de a pregăti persoane pentru ocupația de Expert Achiziții Publice (cod COR 214946, cod COR vechi 241940). Obținerea certificării va da dreptul absolvenților de a practica meseria de Expert Achiziții Publice.
Cursul are un pronunțat caracter practic și se adresează deopotrivă ofertanților și compartimentelor interne specializate ale autorităților contractante.

Condiții de participare: Studii superioare

Localitatea: București

Perioada: 11-14 septembrie 2014

  Tematica si Structura Curs Expert Achizitii Publice  

Beneficii:

Modul în care este gândit cursul permite formarea de grupe de lucru ad-hoc: ofertanți și autorități contractante. Dialogul deschis dintre acestea, moderat de lector, permite cunoașterea reciprocă, simultană a principalelor problematici întâmpinate de cele două părți implicate într-o procedură de achiziție publică.

Cursul își propune să ofere soluții, să explice, să dezbată și să aplice practic aspecte teoretice din domeniul achizițiilor publice.

Grup tinta:

Pentru autoritățile contractante cursul propune participanților:

  • modalități de  planificare eficientă și de alocare mai bună a resurselor;
  • soluții pentru optimizarea planurilor de achiziții și realizarea acestora potrivit necesităților întocmai și la timp;
  • soluții de concepere a unor documentații de atribuire corecte, proporționate, neanulabile;
  • soluții de analiză și evaluare sau interpretare a ofertelor prezentate de participanții la procedurile organizate;
  • modalități de comunicare cu ofertanții. Cum, când și cât se comunică;
  • componența și constituirea dosarului de achiziție publică.

Pentru participanții din poziția de ofertanți ne propunem:

Abordarea segmentului achizițiilor publice din prisma dezvoltării, perfecționării sau inițierii acestora ca palier de vânzări în companiile de origine:

  • prin prezentarea resurselor și beneficiilor directe și imediate ale sistemului electronic e-licitatie.ro;
  • prin tehnici de studiere a documentațiilor de atribuire;
  • prin logica întocmirii unei oferte corecte și competitive;
  • prin susținerea acesteia pe tot parcursul evaluării sale;
  • prin prezentarea tehnicilor de atragere a unui contract, indiferent de decizia comunicată de către autoritatea contractantă.

Deopotrivă, cursul își propune să ofere participanților însușirea procedurilor de atribuire, a criteriilor de evaluare, de calificare și selecție a ofertelor; tehnici de  anticipare, evaluare și control al riscurilor asociate achizițiilor publice; moduri de contestare și de soluționare a contestațiilor.

Subiecte abordate:

Legislația relevantă pentru domeniul achizițiilor publice:

  • Domeniul de aplicare al OUG 34/2006;
  • Principiile procedurii de achiziție publică;
  • Planificarea procedurilor de achiziție publică;
  • Etapele procedurilor de achiziție publică;
  • Proceduri de achiziție publică – reguli și excepții;
  • Reguli de publicitate a procedurilor;
  • Modalități speciale de atribuire – acordul cadru;
  • Modalități de atribuire prin mijloace electronice;
  • Proceduri on-line vs. Proceduri off-line;
  • Soluționarea litigiilor;
  • Analiză spețe CNSC propuse de lector și de participanți;
  • Sancțiuni prevăzute de OUG 34/2006;
  • Concluzii. Întrebări și răspunsuri.

Metoda de lucru

Extreme Training utilizează metode moderne de instruire bazate pe aplicabilitate imediată. Ponderea activităților este de 70% aplicații practice și 30% teoretice. Dintre metodele folosite menționăm: expunere, discuțiile dirijate, discuții în grupuri mici, studii de caz, joc de rol, chestionare, materiale video, dezbateri, simulări și exerciții.

Comunicarea între participanți și între participanți și traineri reprezintă principalul pilon al metodelor de instruire folosite.[/box]

Opinii participanti:
  • “A fost mult peste asteptări. A fost un curs interesant, relaxant şi util.” Manuela D.
  • Clarifică multe aspecte pe care nu le-am putut înţelege cititnd legislaţia. Octavia C.
  • “M-am simţit foarte bine datorită trainerului, în primul rând şi în al doilea rând datorită colegilor participanţi la curs.” Aura S.
  • “Interactiv, participativ, învăţare prin practică şi exemple concrete, o modalitate foarte bună de a preda cunoştinţe dintr-un domeniu atât de arid precum achiziţiile.” Diana B.
  • “A fost o atmosferă relaxantă, fructuoasă şi extrem de utilă pentru cei ce doresc să capete microbul achiziţiilor publice.” Adriana C.
  • “Diana este foarte bine pregătită şi modalitatea de transmitere a informaţiilor este inspirată şi potrivită pentru atingerea scopului. Informat! Implicat! Merită!” Izabela N.
  • “Sunt entuziasmată şi fascinată de curs/temă/trainer. Este un curs care îţi oferă o viziune clară asupra unei teme complexe. Foarte clar, cu o aplicabilitate reală. În ciuda vremii şi a programului, în fiecare zi am plecat de la curs mai plină de energie şi mai entuziasmată decât am fost atunci când am sosit.” Irina P.
  • “M-am simţit foarte bine, am acumulat multe informaţii prin aplicabilitate la situaţiile reale.” Carmen F.
  • “Profesionist. Interactiv. Constructiv. Vă mulţumesc!” Anca L.
  • “Punctele forte ale acestui curs au fost pregătirea profesională a lectorului şi organizarea cursului per ansamblu. Excelent!” Monica C.
  • “Un curs plăcut, interactiv, atmosferă deschisă – excelent! Metoda didactică a făcut diferenţa.”
  • “Acest curs a contribuit la creşterea nivelului de încredere în forţele proprii. Organizare şi multe studii practice.”
  • “M-am simţit foarte bine la acest curs. Materialul prezentat a fost util şi interesant, iar trainerul cursului a fost de nota 10.” Oana-Loredana A.
  • “Trainingul a fost foarte bine organizat, am obținut un număr foarte mare de informații, un workshop extrem de util.” Andreea P
  • “Confortabil, manieră de discuții deschisă având ca rezultat o comunicare ușoară. Constructiv, îmbinând noțiuni  teoretice și practice.” Cosmin B.
  • “Interesant, util, permițându-ți perfecționarea în domeniul achizițiilor publice, oferă deschidere. La acest training am fost ca un burete, am încercat să rețin cât mai multe”.
  • “Un curs practic, teoretic, interactiv, perfect adaptat cerințelor oricărei persoane care are contact cu domeniul de activitate achiziții publice. Felicitări trainer-ului.” Ramona D.
Trainer – DIANA SPINCIUDiana Spinciu - Trainer Extreme Training
“Cred cu tărie că un curs modern are ca principală cheie dialogul între participanţi şi lector sau între participanţi moderaţi de lector.

Cred cu tărie că astăzi nimeni nu mai vine la un curs
 doar pentru a urmări nişte slide-uri şi pentru a asculta ceea ce lectorul crede că ei, participanţii, vor să audă.

Cred cu tărie că succesul unui curs se măsoară  în numărul de întrebări ce
 se bucură de răspunsuri constructive din partea trainerului.

Şi mai cred că cea mai bună tematică
 a unui curs este cea stabilită, de comun acord, cu participanţii. Cel mai important lucru de spus este cel pe care participanţii au nevoie, sunt dispuşi sau vor să-l audă.”

Diana Spinciu
 este trainer acreditat, cu experienţă în domeniul achizițiilor publice. În ceea ce priveşte expertiza sa enumerăm:
  • Director executiv al unei companii ce are ca domeniu de activitate oferirea de consultanţă specializată în achiziţii publice;
  • Director executiv – Departament Legislaţie Dezvoltare la S.C Bursa Română de Mărfuri SA Bucureşti -  partener pentru Ernst&Young în proiectul „Formare şi asistenţă în domeniul managerial – antreprenorial pentru mici şi viitori intreprinzători, manageri şi angajaţi din cadrul IMM-urilor din regiunile Nord-Est, Nord-Vest, Centru si Sud-Est”
Cv-ul complet al trainerului Diana Spinciu îl puteți vizualiza în secțiunea Despre Noi/ Traineri.

 Taxa de participare/Înscriere

  1. Valoare investiţie. Taxa standard de participare este 1190 lei. Dacă vă înscrieți și achitați taxa până la data de 31 iulie 2014, veți beneficia de prețul special de 790 lei.
  2. Dacă dumneavoastră, ca şi companie doriţi să înscrieţi 2 sau mai multe persoane la un curs, se va aplica un discount de 100 RON/persoană.
  3. Dacă aţi mai participat anterior la cursurile organizate de Extreme Training (inclusiv în cadrul proiectului Business StartUp) beneficiaţi automat de discountul de client vechi de 100 RON.

Discounturile nu se cumuleaza!

Ce include taxa de participare?

  • activitatea de training;
  • fişele de lucru;
  • certificat nominal de participare;
  • foi flipchart, coli şi markere;
  • ecusoanele pentru participanţi;
  • examenul de certificare;
  • diploma acreditată  ANC (fost CNFPA);
  • 2 coffee-breaks în fiecare zi de curs;
  • prânzul în fiecare zi de curs.

Certificare curs

La absolvirea cursului se obţine dubla certificare:

1. Un certificat de participare emis de Extreme Training conform modelului din dreapta. În esenţă, diploma dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare pe un anumit domeniu, importante fiind însă lucrurile învăţate la curs. Diploma are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terţi, lucrul în proiecte cu finanţare europeană, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră.

2. Un certificat de absolvire şi un supliment descriptiv pentru specializarea ”Expert achiziții publice” eliberat de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului şi Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice conform modelului din dreapta. Pentru susţinerea examenului, participanţii trebuie să aibă STUDII SUPERIOARE FINALIZATE. Diploma este utilă mai ales în vederea exercitării profesiei de Expert achiziții publice.

Un supliment Europass la Ceritificatul profesional. Suplimentul la certificatul profesional, parte a Portofoliului Europass, este un document care prezintă într-o formă standardizată și explică informațiile conţinute în certificatele de competență profesională eliberate de instituțiile acreditate (formatori autorizați). Documentul este util pentru cei care doresc să urmeze cursuri (de specializare, calificare, recalificare) sau pentru angajare (mai ales când e vorba de o instituție de educație/formare sau de un angajator dintr-o altă ţară europeană) și trebuie să prezinte documente cu privire la educația/formarea anterioară.

Despre examenul de certificare

Examenul de certificare constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC și Extreme Training. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, rata de promovabilitate a participanților la cursurilor Extreme Training a fost de 100%. Ulterior finalizării cursului, certificatul de absolvire însoțit de suplimentul descriptiv ce vă confirmă competențele dobândite va putea fi ridicat de la sediul Extreme Training în termen de aproximativ o lună.

Cum ma inscriu?

Rezervarea unui loc la acest curs se poate realiza online conform instrucțiunilor ce urmează:
Trebuie să apăsați butonul “ÎNSCRIE-TE ACUM LA ACEST CURS”, situat atât în partea de sus, cât și în cea de jos a paginii. Pentru înscrierea la două sau mai multe cursuri, navigați pe site la modulele care vă interesează și apăsați din nou “ÎNSCRIE-TE ACUM LA ACEST CURS”.

Atenție!
Înscrierea online vă oferă posibilitatea de a vă rezerva rapid un loc, în trei pași simpli:

  • Pasul 1 – Vă alegeți cursurile la care doriți să participați (în cazul în care doriți să înscrieți două persoane la același curs, puneți cifra 2 la “Număr persoane” și apăsați “Actualizare”);
  • Pasul 2 – Introduceți datele de facturare (persoană fizică sau juridică) și datele de contact ale persoanelor care urmează să participe (necesare pentru emiterea certificatelor și pentru contact).

În timp ce navigați pe site, cursurile la care doriți să vă înscrieți se memorează automat, urmând ca după ce v-ați definitivat opțiunile să apăsați butonul “Emite factura” și să înregistrați apoi numele și datele de contact ale participanților. [contact]

119000 lei79000 leiInscrie-te acum!

Factura si plata

Această formulă online de înscriere are avantajul ca vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat este posibil ca unele servere să considere e-mail-ul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.

Printați apoi factura primită (fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie dați copy/paste într-un document word)

Varintele de plată sunt următoarele:

  • Varianta 1- Puteți achita la orice sucursală BCR din București sau din țară. (vă atenționăm să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tiparită a facturii proforme).
  • Varianta 2 – Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara, nr. 18, et. 1, sector 6)
  • Varianta 3 – Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%.

Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumatate cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată al reducerii! De regulă, factura fiscală în original se înmânează în prima zi a cursului. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.

Locul, data si orele desfasurarii cursului

Trainingul va avea loc în Bucureşti, Calea Plevnei, nr. 61, etaj 1, sala 11, sector 1 (în incinta Casei de Cultură a Studenţilor).

Pentru mai multe detaliiprivind localizarea sălii de curs şi a mijloacelor de transport accesați secțiune Contact.

Perioada: 4 zile : 
joi, 11 septembrie 2014: 09.00 – 17.00
vineri, 12 septembrie 2014: 09.00 – 17.00
sâmbătă, 13 septembrie 2014: 09.00 – 17.00
duminică, 14 septembrie 2014: examen acreditare ANC – probă teoretică şi probă practică
Poți vizita secțiunea de întrebări frecvente (FAQ) (Secțiunea UTIL/ Întrebări Frecvente), ne poți suna sau ne poți scrie un e-mail dacă mai ai întrebări suplimentare cu privire la desfășurarea acestui training.  
119000 lei79000 leiInscrie-te acum!

Comments

    • Madalina Roman - Extreme Training says

      Buna ziua,

      Din pacate in Constanta nu facem decat programul de dezvoltare personala Personal Power!
      Multumim!

      O zi buna!

    • Rujoiu Marian - Extreme Training says

      daca vom avea suficiente cerereri nu excludem aceasta posibilitate!

  1. says

    Buna ziua! Se poate rezerva locul pentru cursul EXPERT ACHIZITII PUPLICE cel mai apropiat de aceasta data?daca da ,cum se procedeaza?

  2. Alina Rujoiu - Extreme Training says

    Buna ziua!
    Vom organiza acest curs in toamana. Cel mai probabil saptmana viitoare vom stabili data exacta a cursului .
    O zi frumoasa!

  3. says

    Buna ziua,
    imi puteti spune, care este urmatoarea perioada de timp in care se v-a desfasura cursul Expert Achizitii publice, la Bucuresti?
    Va multumesc anticipat,
    Cristian LUCA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *