Afiliere Extreme Training
Menu 

Agenda Cursuri Extreme Training

Agenda cursurilor Extreme Training

Ți-am pregătit special un catalog de cursuri bine alese și frumos gândite, cu discounturi speciale. Profită acum de reducerile pentru înscrierile timpurii implementate special pentru tine. Astfel, îți poți planifica bugetul pentru a realiza tot ceea ce-ți dorești!

Citeste! | 2 comentarii

Curs Dictie – Puterea vorbirii

Curs Puterea Vorbirii – Curs aplicat de dicţie (24, 26, iunie și 1, 3, 8 iulie)

24 iunie-8 iulie, Bucuresti. Cursul se adresează persoanelor care simt că propria vorbire e un obstacol în dezvoltarea personală și profesională, care au ceva de spus, dar le e teamă că vor fi judecați, nu prin prisma a ceea ce spun, ci a felului în care o spun.

Citeste! | 5 comentarii

Curs EXCEL

CURS EXCEL (3-4 iunie 2014)

3-4 iunie, București. Curs Excel care te ajută să te perfecționezi și să lucrezi în mod eficient cu programul, fie că ești manager sau secretară, contabil sau agent de vânzări.

Citeste! | Comentează!

Curs Managementul Stresului

Curs Managementul Stresului și al Emoțiilor Distructive

14 - 15 iunie 2014, București. Un curs de managementul stresului care te ajută în dezvoltarea personală și profesională. Învață tehnici de diminuarea a stresului la locul de muncă!

Citeste! | Comentează!

Curs Expert fiscal

Expert fiscal – curs acreditat ANC

10-11 iulie, București. Pentru contabili, directori economici, manageri - curs Expert fiscal ce se bazează pe abordare practică a unor subiecte de interes major în domeniul fiscal.

Citeste! | Comentează!

Curs Finanţe pentru nonfinanţişti

Curs Finanţe pentru nonfinanţişti, 10-11 mai, Bucureşti

Bucureşti, 10-11 mai 2014. Cursul Finanţe pentru nonfinanţişti este construit cu preponderenţă în jurul aplicaţiilor practice, fixează principalele concepte şi indicatori financiari precum şi utilitatea lor imediată în gestionarea unui business.

Citeste! | Un comentariu!

Curs Optimizarea costurilor şi Creşterea profitabilităţii

Curs – Optimizarea costurilor și creșterea profitabilității, București (26-27 aprilie 2014)

26-27 aprilie 2014, Bucureşti. Cursul se adresează tuturor celor care vor să îşi îmbunătăţească cumpetenţele privind managementul performanţei şi cele de identificare a analizei pierderilor.

Citeste! | 2 comentarii

Curs Manager de vânzări

Curs acreditat ANC – Manager Vânzări Bucureşti (22-25 mai 2014)

22-25 mai 2014, Bucuresti. Curs acreditat ANC. Vei deveni un leader de excepție al echipei de vânzări, vei ști cum să motivezi membrii echipei și cum să delegi sarcini astfel încât să atingeți rezultate maxime și să creșteti vânzările împreună!

Citeste! | 9 comentarii

Curs Tehnici de Negociere

Curs – Tehnici de Negociere, Bucureşti (30 mai-1 iunie 2014)

30 mai-1 iunie, București. Vei afla cum sa folosesti tehnicile de negociere in avantajul tau, chiar daca strategia pe care ti-o propun este una de castig pentru ambele parti. Vei invata sa anticipezi mutarile partenerului de negociere.

Citeste! | 6 comentarii

Curs Negociere Persuasivă

Curs Negociere Persuasivă (17-18 MAI 2014)

17-18 mai 2014, Bucureşti. Cursul de negociere susţinut de Dan Lambescu este un mod revelator prin care vei învăța precis cum poți să fii mai persuasiv în orice situație utilizând elemente cheie din zona programarii neurolingvistice, Hipnozei Ericksoniene și mesajelor subliminale.

Citeste! | Comentează!

Formator București

Curs acreditat ANC – Formator, Cluj Napoca (11-15 iunie 2014)

București, 19-25 mai. Formatorul este persoana care reușește să îi facă pe oameni să își depășească barierele și să reușească, fără a-i forța, fără a-i convinge! Cursul acreditat de Formator îți lărgește oportunitățile pentru ca hobby-ul tău să devină și o importantă sursă de venit.

Citeste! | 2 comentarii

Curs Manager de proiect

Curs acreditat ANC – Manager Proiect Bucureşti (21-25 mai 2014)

21-25 mai, Bucureşti. Participând la acest curs vei putea învaţa cum să-ţi măreşti şansele pentru a-ţi fi finanţat proiectul precum şi 'tips & tricks' pentru implementarea acestuia. Trainingul se desfăşoară pe baza metodei învăţarii experienţiale.

Citeste! | 29 comentarii

Curs Expert Achizitii Publice

Curs acreditat ANC – Expert Achiziţii Publice, Bucureşti (29 mai-1 iunie 2014)

Bucuresti, 29 mai-1 iunie 2013. Obiectivul cursului este de a pregati persoane pentru ocupatia de Expert Achizitii Publice (cod COR 241940). Obtinerea certificarii va da dreptul de a practica meseria de Expert Achizitii Publice. Certificatul este recunoscut in Romania si Uniunea Europeana.

Citeste! | 8 comentarii

Curs de limba Engleză, Bucureşti

Curs de limba Engleză

Învaţă limba engleză prin metoda Active Learning. Este cea mai eficientă metodă de învăţare a limbii engleze, o metodă activă, o metodă interactivă, o metodă plăcută şi relaxantă, o metodă de învăţare rapidă şi uşoară, o metodă de învăţare ce pleacă de la nivelul real al limbii engleze la care se află cursantul.

Citeste! | Comentează!

Fire up your Power

Fire up your Power

24 mai 2014, Crystal Palace Ballrooms - eveniment FIRE UP YOUR POWER – O zi te poate duce la un nivel superior al potenţialului tau, a stării tale mentale! A 4a ediţie a sesiunii de FIREWALKING a cărei facilitator este Bruno Medicina.

Citeste! | 5 comentarii

Caravana ToT

Caravana ToT – Cursul Formator vine în orașul tău

Ești pregătit să devii trainer? Acum este momentul potrivit! Extreme Training aduce în orașul tău (sau în apropiere) cursul Train of Trainers (ToT). Acest curs urmează metodologia Powerful Trainers® by Marian Rujoiu, o metodă care asigură o învățare bazată pe practică și o experiență memorabilă.

Citeste! | 3 comentarii

MBA Intensiv – BusinessDrive

BusinessDrive – MBA intensiv – un program oferit de Dragoş Popescu şi Marius Ghenea

Conceput ca un MBA intensiv şi structurat ca un workshop interactiv cu durata de 5 zile, programul include module teoretice care abordează, din perspectiva managerial-financiară, principalele „zone critice” ale unei afaceri: [...]

Citeste! | Comentează!

Afla detalii acum

Marian Rujoiu - Biblia Negociatorului

Curs acreditat ANC – Expert Achiziţii Publice, Bucureşti (29 mai-1 iunie 2014)

119000 lei79000 leiInscrie-te acum!

ACEST PREȚ ESTE VALABIL DACĂ TE ÎNSCRII ȘI ACHIȚI TAXA DE PARTICIPARE PÂNĂ DATA DE 30 APRILIE 2014!


Condiţie de participare: studiile superioare finalizate prin diplomă de licenţă 

Expert achizitii publice - Extreme Training

[box]De ce acum un curs de Expert Achiziții Publice?

Procesul de achiziţii publice este unul dinamic, în permanentă modificare şi completare.

Astfel, actul normativ primar, OUG 34/2006 a fost modificat şi completat prin Legea 193/2013 cu intrare în vigoare de la 1 iulie 2013.

Modificările introduse nu sunt, însă, singurele noutăţi.

Astfel, începând cu mijlocul lunii iunie, asistăm şi la publicarea Instrucţiunii nr. 1/2013 emisă în aplicarea prevederilor art. 188 alin.2, lit. d) şi art. 188 alin.3, lit. c) din OUG 34/2006.  Instrucţiunea are ca scop clarificarea manierei în care orice autoritate contractantă are obligaţia de a stabili cerinţele minime de calificare cu privire la capacitatea tehnico-profesională a candidaţilor /ofertanţilor  referitoare la personalul responsabil de îndeplinirea unui contract de achiziţie publică.

În egală măsură, ANRMAP are în dezbatere publică pe site-ul său un proiect de Instrucţiune privind modalitatea de aplicare a prevederilor art. 19 din OUG 34/2006.

Totodată, instituţia reglementatoare a emis Notificarea în vedera aplicării prevederilor art. 28 alin. 7 și art. 29 alin. 21 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii. Astfel, această notificare are ca scop îndrumarea autorităților contractante în ceea ce privește modalitatea de stabilire a nivelurilor cerințelor de calificare și de evaluare a ofertelor atunci când se aplică prevederile articolelor menționate mai sus.

În egală măsură, printr-un Ordin comun, respectiv 543/2013, a fost adoptat Ghidul privind principalele riscuri identificate în domeniul achiziţiilor publice şi recomandările Comisiei Europene ce trebuie urmate de autorităţile de management şi organismele intermediare în procesul de verificare a procedurilor de achiziţii publice.

 

Cursul “Expert achiziții publice” este un curs acreditat de statul român și recunoscut în Uniunea Europeană.  Participând la  Cursul “Expert achiziții publice” veţi înţelege mecanismele de funcţionare ale domeniului achizițiilor publice, veţi primi trucuri de gestionare a unei licitații şi a dificultăţilor pe care le întâmpinaţi.

Cursul “Expert achiziții publice” (cod COR 214946, cod COR vechi 241940) este un curs de perfecţionare cu certificare ANC (Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului).

Obiectivul cursului este de a pregăti persoane pentru ocupația de Expert Achiziții Publice (cod COR 214946, cod COR vechi 241940). Obținerea certificării va da dreptul absolvenților de a practica meseria de Expert Achiziții Publice.
Cursul are un pronunțat caracter practic și se adresează deopotrivă ofertanților și compartimentelor interne specializate ale autorităților contractante.

Condiții de participare: STUDII SUPERIOARE [/box]

Localitatea: București

Perioada: 29 mai-1 iunie 2014

 

[box type="info"] TEMATICA ŞI STRUCTURA

BENEFICII:

Modul în care este gândit cursul permite formarea de grupe de lucru ad-hoc: ofertanți și autorități contractante. Dialogul deschis dintre acestea, moderat de lector, permite cunoașterea reciprocă, simultană a principalelor problematici întâmpinate de cele două părți implicate într-o procedură de achiziție publică.

Cursul își propune să ofere soluții, să explice, să dezbată și să aplice practic aspecte teoretice din domeniul achizițiilor publice.

GRUP ŢINTĂ:

Pentru autoritățile contractante cursul propune participanților:

  • modalități de  planificare eficientă și de alocare mai bună a resurselor;
  • soluții pentru optimizarea planurilor de achiziții și realizarea acestora potrivit necesităților întocmai și la timp;
  • soluții de concepere a unor documentații de atribuire corecte, proporționate, neanulabile;
  • soluții de analiză și evaluare sau interpretare a ofertelor prezentate de participanții la procedurile organizate;
  • modalități de comunicare cu ofertanții. Cum, când și cât se comunică;
  • componența și constituirea dosarului de achiziție publică.

Pentru participanții din poziția de ofertanți ne propunem:

Abordarea segmentului achizițiilor publice din prisma dezvoltării, perfecționării sau inițierii acestora ca palier de vânzări în companiile de origine:

  • prin prezentarea resurselor și beneficiilor directe și imediate ale sistemului electronic e-licitatie.ro;
  • prin tehnici de studiere a documentațiilor de atribuire;
  • prin logica întocmirii unei oferte corecte și competitive;
  • prin susținerea acesteia pe tot parcursul evaluării sale;
  • prin prezentarea tehnicilor de atragere a unui contract, indiferent de decizia comunicată de către autoritatea contractantă.

Deopotrivă, cursul își propune să ofere participanților însușirea procedurilor de atribuire, a criteriilor de evaluare, de calificare și selecție a ofertelor; tehnici de  anticipare, evaluare și control al riscurilor asociate achizițiilor publice; moduri de contestare și de soluționare a contestațiilor.

SUBIECTE ABORDATE:

Legislația relevantă pentru domeniul achizițiilor publice:

  • Domeniul de aplicare al OUG 34/2006;
  • Principiile procedurii de achiziție publică;
  • Planificarea procedurilor de achiziție publică;
  • Etapele procedurilor de achiziție publică;
  • Proceduri de achiziție publică – reguli și excepții;
  • Reguli de publicitate a procedurilor;
  • Modalități speciale de atribuire – acordul cadru;
  • Modalități de atribuire prin mijloace electronice;
  • Proceduri on-line vs. Proceduri off-line;
  • Soluționarea litigiilor;
  • Analiză spețe CNSC propuse de lector și de participanți;
  • Sancțiuni prevăzute de OUG 34/2006;
  • Concluzii. Întrebări și răspunsuri.

METODA DE LUCRU

Extreme Training utilizează metode moderne de instruire bazate pe aplicabilitate imediată. Ponderea activităților este de 70% aplicații practice și 30% teoretice. Dintre metodele folosite menționăm: expunere, discuțiile dirijate, discuții în grupuri mici, studii de caz, joc de rol, chestionare, materiale video, dezbateri, simulări și exerciții.

Comunicarea între participanți și între participanți și traineri reprezintă principalul pilon al metodelor de instruire folosite.[/box]

[box type="bio"]

OPINII PARTICIPANŢI:
  • “A fost mult peste asteptări. A fost un curs interesant, relaxant şi util.” Manuela D.
  • Clarifică multe aspecte pe care nu le-am putut înţelege cititnd legislaţia. Octavia C.
  • “M-am simţit foarte bine datorită trainerului, în primul rând şi în al doilea rând datorită colegilor participanţi la curs.” Aura S.
  • “Interactiv, participativ, învăţare prin practică şi exemple concrete, o modalitate foarte bună de a preda cunoştinţe dintr-un domeniu atât de arid precum achiziţiile.” Diana B.
  • “A fost o atmosferă relaxantă, fructuoasă şi extrem de utilă pentru cei ce doresc să capete microbul achiziţiilor publice.” Adriana C.
  • “Diana este foarte bine pregătită şi modalitatea de transmitere a informaţiilor este inspirată şi potrivită pentru atingerea scopului. Informat! Implicat! Merită!” Izabela N.
  • “Sunt entuziasmată şi fascinată de curs/temă/trainer. Este un curs care îţi oferă o viziune clară asupra unei teme complexe. Foarte clar, cu o aplicabilitate reală. În ciuda vremii şi a programului, în fiecare zi am plecat de la curs mai plină de energie şi mai entuziasmată decât am fost atunci când am sosit.” Irina P.
  • “M-am simţit foarte bine, am acumulat multe informaţii prin aplicabilitate la situaţiile reale.” Carmen F.
  • “Profesionist. Interactiv. Constructiv. Vă mulţumesc!” Anca L.
  • “Punctele forte ale acestui curs au fost pregătirea profesională a lectorului şi organizarea cursului per ansamblu. Excelent!” Monica C.
  • “Un curs plăcut, interactiv, atmosferă deschisă – excelent! Metoda didactică a făcut diferenţa.”
  • “Acest curs a contribuit la creşterea nivelului de încredere în forţele proprii. Organizare şi multe studii practice.”
  • “M-am simţit foarte bine la acest curs. Materialul prezentat a fost util şi interesant, iar trainerul cursului a fost de nota 10.” Oana-Loredana A.
  • “Trainingul a fost foarte bine organizat, am obținut un număr foarte mare de informații, un workshop extrem de util.” Andreea P
  • “Confortabil, manieră de discuții deschisă având ca rezultat o comunicare ușoară. Constructiv, îmbinând noțiuni  teoretice și practice.” Cosmin B.
  • “Interesant, util, permițându-ți perfecționarea în domeniul achizițiilor publice, oferă deschidere. La acest training am fost ca un burete, am încercat să rețin cât mai multe”.
  • “Un curs practic, teoretic, interactiv, perfect adaptat cerințelor oricărei persoane care are contact cu domeniul de activitate achiziții publice. Felicitări trainer-ului.” Ramona D.[/box]
TRAINER – DIANA SPINCIUDiana Spinciu - Trainer Extreme Training
“Cred cu tărie că un curs modern are ca principală cheie dialogul între participanţi şi lector sau între participanţi moderaţi de lector.

Cred cu tărie că astăzi nimeni nu mai vine la un curs
 doar pentru a urmări nişte slide-uri şi pentru a asculta ceea ce lectorul crede că ei, participanţii, vor să audă.

Cred cu tărie că succesul unui curs se măsoară  în numărul de întrebări ce
 se bucură de răspunsuri constructive din partea trainerului.

Şi mai cred că cea mai bună tematică
 a unui curs este cea stabilită, de comun acord, cu participanţii. Cel mai important lucru de spus este cel pe care participanţii au nevoie, sunt dispuşi sau vor să-l audă.”

Diana Spinciu
 este trainer acreditat, cu experienţă în domeniul achizițiilor publice. În ceea ce priveşte expertiza sa enumerăm:
  • Director executiv al unei companii ce are ca domeniu de activitate oferirea de consultanţă specializată în achiziţii publice;
  • Director executiv – Departament Legislaţie Dezvoltare la S.C Bursa Română de Mărfuri SA Bucureşti -  partener pentru Ernst&Young în proiectul „Formare şi asistenţă în domeniul managerial – antreprenorial pentru mici şi viitori intreprinzători, manageri şi angajaţi din cadrul IMM-urilor din regiunile Nord-Est, Nord-Vest, Centru si Sud-Est”
Cv-ul complet al trainerului Diana Spinciu îl puteți vizualiza în secțiunea Despre Noi/ Traineri.

[nbox type="warning"] DETALII ADMINISTRATIVE:

  Taxa de participare/ÎNSCRIERE

  1. Valoare investiţie. Taxa standard de participare este 1190 lei. Dacă vă înscrieți și achitați taxa până la data de 30 aprilie 2014, veți beneficia de prețul special de 790 lei.
  2. Dacă dumneavoastră, ca şi companie doriţi să înscrieţi 2 sau mai multe persoane la un curs, se va aplica un discount de 100 RON/persoană.
  3. Dacă aţi mai participat anterior la cursurile organizate de Extreme Training (inclusiv în cadrul proiectului Business StartUp) beneficiaţi automat de discountul de client vechi de 100 RON.

Discounturile nu se cumuleaza!

CE INCLUDE TAXA DE PARTICPARE ?

  • activitatea de training;
  • fişele de lucru;
  • certificat nominal de participare;
  • foi flipchart, coli şi markere;
  • ecusoanele pentru participanţi;
  • examenul de certificare;
  • diploma acreditată  ANC (fost CNFPA);
  • 2 coffee-breaks în fiecare zi de curs;
  • prânzul în fiecare zi de curs.

CERTIFICARE CURS

La absolvirea cursului se obţine dubla certificare:

1. Un certificat de participare emis de Extreme Training conform modelului din dreapta. În esenţă, diploma dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare pe un anumit domeniu, importante fiind însă lucrurile învăţate la curs. Diploma are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terţi, lucrul în proiecte cu finanţare europeană, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră.

2. Un certificat de absolvire şi un supliment descriptiv pentru specializarea ”Expert achiziții publice” eliberat de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului şi Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice conform modelului din dreapta. Pentru susţinerea examenului, participanţii trebuie să aibă STUDII SUPERIOARE FINALIZATE. Diploma este utilă mai ales în vederea exercitării profesiei de Expert achiziții publice.

Un supliment Europass la Ceritificatul profesional. Suplimentul la certificatul profesional, parte a Portofoliului Europass, este un document care prezintă într-o formă standardizată și explică informațiile conţinute în certificatele de competență profesională eliberate de instituțiile acreditate (formatori autorizați). Documentul este util pentru cei care doresc să urmeze cursuri (de specializare, calificare, recalificare) sau pentru angajare (mai ales când e vorba de o instituție de educație/formare sau de un angajator dintr-o altă ţară europeană) și trebuie să prezinte documente cu privire la educația/formarea anterioară.

DESPRE EXAMENUL DE CERTIFICARE

Examenul de certificare constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC și Extreme Training. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, rata de promovabilitate a participanților la cursurilor Extreme Training a fost de 100%. Ulterior finalizării cursului, certificatul de absolvire însoțit de suplimentul descriptiv ce vă confirmă competențele dobândite va putea fi ridicat de la sediul Extreme Training în termen de aproximativ o lună.

CUM MĂ ÎNSCRIU?

Rezervarea unui loc la acest curs se poate realiza online conform instrucțiunilor ce urmează:
Trebuie să apăsați butonul “ÎNSCRIE-TE ACUM LA ACEST CURS”, situat atât în partea de sus, cât și în cea de jos a paginii. Pentru înscrierea la două sau mai multe cursuri, navigați pe site la modulele care vă interesează și apăsați din nou “ÎNSCRIE-TE ACUM LA ACEST CURS”.

Atenție!
Înscrierea online vă oferă posibilitatea de a vă rezerva rapid un loc, în trei pași simpli:

  • Pasul 1 – Vă alegeți cursurile la care doriți să participați (în cazul în care doriți să înscrieți două persoane la același curs, puneți cifra 2 la “Număr persoane” și apăsați “Actualizare”);
  • Pasul 2 – Introduceți datele de facturare (persoană fizică sau juridică) și datele de contact ale persoanelor care urmează să participe (necesare pentru emiterea certificatelor și pentru contact).

În timp ce navigați pe site, cursurile la care doriți să vă înscrieți se memorează automat, urmând ca după ce v-ați definitivat opțiunile să apăsați butonul “Emite factura” și să înregistrați apoi numele și datele de contact ale participanților.

În cazul în care mai aveți întrebări sau neclarităţi, sunaţi-ne acum la unul dintre numerele de telefon 0726 00 55 55 / 0314 25 25 34 sau scrieţi-ne la adresa de email info@traininguri.ro (Roxana Cozma - relaţii clienţi).

119000 lei79000 leiInscrie-te acum!

FACTURARE ȘI PLATĂ

Această formulă online de înscriere are avantajul ca vă transmite automat factura proformă pe e-mail. Întrucât factura este generată în mod automat este posibil ca unele servere să considere e-mail-ul primit de la noi un SPAM. Așadar, vă rugăm să verificați și folderul numit Bulk sau Spam în cazul în care nu găsiți factura proformă în Inbox.

Printați apoi factura primită (fie folosind opțiunea print a browserului dumneavoastră, fie dați copy/paste într-un document word)

Varintele de plată sunt următoarele:

  • Varianta 1- Puteți achita la orice sucursală Credit Europe Bank din București sau din țară. (vă atenționăm să aveți la dumneavoastră buletinul și o copie tiparită a facturii proforme).
  • Varianta 2 – Puteți achita cu cardul sau numerar la sediul Extreme Training (Str. Dr. Ernest Juvara, nr. 18, et. 1, sector 6)
  • Varianta 3 – Posesorii de Card AVANTAJ pot plăti cursul în 10 rate la Sediul Extreme Training, dobânda fiind 0%.

Factura se poate achita și în două rate (prima jumătate în termen de 7 zile de la emiterea facturii proforme, iar cealaltă jumatate cu cel târziu 7 zile înainte de începerea trainingului). Important: trebuie să vă încadrați în termenul de plată al reducerii! De regulă, factura fiscală în original se înmânează în prima zi a cursului. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă sau o puteți ridica de la sediul Extreme Training.

LOCUL , DATA ȘI ORELE DESFĂȘURĂRII CURSULUI

Trainingul va avea loc în Bucureşti, Calea Plevnei, nr. 61, etaj 1, sala 11, sector 1 (în incinta Casei de Cultură a Studenţilor).

Pentru mai multe detalii privind localizarea sălii de curs şi a mijloacelor de transport accesați secțiune Contact.

Perioada: 4 zile : 
joi, 29 mai 2014: 09.00 – 17.00
vineri, 30 mai 2014: 09.00 – 17.00
sâmbătă, 31 mai 2014: 09.00 – 17.00
duminică, 1 iunie 2014: examen acreditare ANC – probă teoretică şi probă practică [/nbox]
Pentru a vedea și păreri video ale participanților vizitați secțiunea Video/Opinii Clienți
Pentru a vizualiza lista clienților noștri vizitați secțiunea Despre noi/Clienți
 
Poți vizita secțiunea de întrebări frecvente (FAQ) (Secțiunea UTIL/ Întrebări Frecvente), ne poți suna sau ne poți scrie un e-mail dacă mai ai întrebări suplimentare cu privire la desfășurarea acestui training.
În cazul în care mai aveți întrebări sau neclarităţi, sunaţi-ne acum la unul dintre numerele de telefon 0726 00 55 55 / 0314 25 25 34 sau scrieţi-ne la adresa de email info@traininguri.ro (Roxana Cozma - relaţii clienţi).

 

Afiliere Extreme Training
119000 lei79000 leiInscrie-te acum!

Vezi cele 8 opinii! »

Newsletter Extreme Training

Alege sa te inscrii acum in newsletterul saptamanal si primesti automat doua carti gratuite in format electronic:

  • Ghidul Succesului
  • Ghidul Antreprenorului
Apasand optiunea «Aboneaza-te!» esti implicit de acord cu termenii si conditiile Extreme Training!

MobilPay
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro.
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.